هنر و سینما

هر آنچه باید درباره‌ی فیلم جدید کروئلا بدانید


فیلم جدید دیزنی Dalmatians 101 Dalmatians (101 Dalmatians) با نام Cruella در سال 2021 با بازی اما استون اکران می شود.

در این پست ، ما نگاهی به عملکرد زنده دیزنی کرولا ، و همچنین تاریخ انتشار و انتشار اخبار مربوط به داستان وی می اندازیم. به کارگردانی کریگ ژیلسپی و نویسندگی دانا فاکس و تونی مک نامارا ، داستان یکی از مشهورترین شرورهای دیزنی ، کرولا د ویل را روایت می کند.

کرولا برای اولین بار در انیمیشن دیزنی 101 سگ خالدار (اقتباسی از داستان دودی اسمیت 101 سگ خالدار) به عنوان حریفی ظاهر شد که مصمم بود تعداد زیادی توله سگ دالمتیایی را بگیرد و آنها را به یک نفر تبدیل کند. این بازیکن در سال 1996 با 101 سگ خالدار زنده دوباره ظاهر شد. در دهه گذشته ، انیمیشن های زنده دیزنی بسیار موفق بوده اند. کرولا تنوع جدیدی در فیلم سگ خالدار نیست ، اما شخصیت بد ژانر فیلم Maleficent را بازمی گرداند.

فیلم Corolla با بازی اما استون چهره این شرور مشهور را نشان می دهد که طرفداران قبلاً آن را ندیده بودند. او جوان ، شجاع و با استعداد است و به نظرات دیگران اهمیتی نمی دهد. اولین تریلر فیلم نشان می دهد که شخصیت کرولا در این فیلم به شکل انسانی تر و اخلاقی تر به تصویر کشیده شده است. اما باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این ایده عملی می شود یا خیر.

فیلم های کرولا

تاریخ و نحوه انتشار فیلم کرولا

از زمان حمله قلبی ناشی از تعطیلی همه سینماها در سال 2020 ، استودیوها به دنبال راه های دیگری برای انتشار فیلم های خود بودند. برخی از استودیوها تصمیم گرفته اند از سرویس زنده به جای فیلم در صفحه فیلم استفاده کنند. سرویس پخش دیزنی + در طول همه گیری بسیار محبوب شد و شایعات می گویند فیلم Corolla نیز در این فیلم جاری منتشر خواهد شد. البته تریلر رسمی فیلم Corolla تأیید می کند که دیزنی اکنون در حال اکران سینماها است.

در اواخر سال 2020 ، برادران وارنر استراتژی جدیدی برای تولید فیلم وضع کرده است. بر اساس این استراتژی ، برنامه ریزی شده است که همه فیلم های شرکت 2021 با سینما و پلتفرم پخش HBO Max اکران شود. اگر این استراتژی جواب دهد ، ممکن است استودیوهای دیگر نیز از این روش پیروی کنند. از آنجا که عفونت های ویروسی کووید 19 هنوز وجود دارد ، طرفداران باید بدانند که Corolla را می توان به همان شیوه نمایش داد.

در ابتدا قرار بود کرولا در دسامبر 2020 به سینماها برسد. اما به دلیل بیماری کووید 19 ، تولید این فیلم مانند فیلم های دیگر در سال 2020 به تعویق افتاد. این فیلم قرار بود در سینماها اکران شود. فقط در 28 مه 2021 ، و هنوز در نسخه فعلی خود است اما با توجه به اینکه چندین استودیو اکران فیلم های خود را تا سال 2022 به تعویق انداخته اند ، چندان دور نیست که تاریخ اکران کرولا دوباره تغییر کند.

فیلم های کرولا

کرولا چه ربطی به داستان 101 سگ دارد؟

جزئیات داستان Corolla هنوز ناشناخته است ، اما مطمئناً با داستان 101 سگ مرتبط می شود. هر قسمت از فیلم دیزنی شخصیت Corolla را به سبک زندگی راجر ، آنیتا و سگ آنها می آورد. در داستان فیلم بزرگ ، کرولا یکی از همکلاسی های آنیتا است. در نسخه زنده رویداد ، کرولا رئیس آنیتا است. طبق سنت مخالفان ، کرولا داستان را به نوعی به آنیتا متصل می کند. به گزارش وب سایت Decider ، بازیگر زن امیلی بیچام در نقش آنیتا دیده می شود. از آنجا که فیلم همچنین تصویری از یک سگ را نشان می دهد ، طرفداران پردیتا ، سگ آنیتا ، در تریلر دیده می شوند.

در فیلم ، اما استون بازیگر برنده اسکار نقش اصلی را بازی می کند تا شرور بدنام. اولین تریلر بارونس فون هلمن با بازی اما تامپسون نشان می دهد که او صاحب یک خانه مد است و کرولا را به عنوان کارمند استخدام می کند. پل والتر هاوزر و جوئل فرای نیز نقش کرولا ، هوراس و جاسپر جدید را بازی خواهند کرد. مارک استرانگ ، کربی هاول باپتیست و امیلی بیچام در این فیلم بازی خواهند کرد.

تریلر فیلم کرولا

اولین تریلر Corolla در 17 فوریه 2021 منتشر شد. این ویدیو دهه 1970 را در فیلم نشان می دهد و بیشتر بر روی نشان دادن ریشه های بد Corolla تمرکز می کند. این ریشه ها شبیه ریشه های بازیگرانی مانند جوکر و هارلی کوئین است و این باعث ایجاد علاقه و هیجان در مورد فیلم می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا