هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک چه می‌گویند؟


اولین پیش نمایش فیلم The Saints of Newark ، پیش درآمد فیلم The Sopranos ، دارای فیلمی قابل قبول و محبوب است.

انتظار می رود بسیاری از افراد مشهور شهر نیوآرک علت و چگونگی خلق شخصیت تونی سوپرانو را به عنوان اولین نمایش مجموعه ای از سوپرانوهای محبوب نشان دهند. سوپرانوی جوان در حال ورود به یکی از آشفته ترین دوران در تاریخ شهر نیوآرک است. این زمانی بود که اوباش رقیب شورش کردند و خانواده قدرتمند دیمئو را در شهر درگیری های قومی تحریک کردند. در همین حال ، دیکی مولتیسانت ، که همیشه توسط قانون دستگیر شده است ، سعی می کند تونی را به یک گانگستر قدرتمند و قدرتمند تبدیل کند.

این فیلم در نیوآرک ، نیوجرسی مستقر است. در تونی سوپرانو ، با الگو گرفتن از عمویش ، دیکی مولتیسنتی ، او قصد دارد زندگی خود را تغییر دهد و این رابطه دریچه ای را برای او و همسرش برای موج باز می کند. این فیلم توسط آلن تیلور کارگردانی می شود که بیشتر برای فیلم های “The Exterminator: Genesis” و “Thor: The Dark World” شناخته شده است. برخی از مشهورترین بازیکنان شهر نیویورک عبارتند از ورا فارمیگا ، الساندرو نیوولا ، کوری استول و جان برنتال.

تا به امروز ، Metacritic و Ratnatomitosis نمرات 66 از 100 و 77 از 100 را برای این کتاب کمیک و صحنه جنایت که بر اساس 23 و 60 امتیاز است ، دریافت کرده اند.

برشی از فیلم شهر نیوآرک سیتی بسیاری از بخشندگان

لیا گرینبلات از هفته نامه سرگرمی

  • امتیاز: 83 از 100

بخشیده شده نمی تواند مانند سوپرانوها باشد. به خصوص که زمان و شخصی برای روایت سریال وجود ندارد. اما این فیلم در مدت چند صد دقیقه اش واقعاً چشمگیر است که احساس بازگشت به خانه (در دنیای سریال ها) را برمی انگیزد.

جیمز موترام از فیلم های Total

  • امتیاز: 80 از 100

فیلم بسیاری از بخشندگان در نیوآرک را می توان با این ویژگی ها توصیف کرد. فردی سرسخت ، جذاب ، بامزه و عمیق. به عبارت دیگر ، شاهکار جدید آلن تیلور همان چیزی است که از یک داستان سوپرانو انتظار دارید.

اوون گلیبرمن در نوع خود

  • امتیاز: 80 از 100

نیوآرک فراموشکار فیلمی هوشمندانه و زنده است که روایتی مفید از ریشه های این دنیای سوپرانو ارائه می دهد. مشکل واقعی این ویدئو این است که طرفداران سریال را در مورد تغییر تونی متقاعد نمی کند. شاید سازندگان فکر کنند که سفر تونی سوپرانو از یک جوان ایتالیایی-آمریکایی به یک گانگستر خطرناک به خوبی آزمایش شده است ، اما این سود برای کسانی که پس از 14 سال به دنیای سوپرانوها بازگشته اند کافی نیست.

دیوید رونی در هالیوود ریپورتر

  • امتیاز: 60 از 100

طراحی لباس و فیلمسازی شخصیت اواخر دهه 1960 و اوایل 1970 را ایجاد می کند. فضا موسیقی خوب فیلم را تقویت می کند. اما بیشتر نیویورک فقط پاورقی در تاریخ سریال نیست.

در حالی که ظهور بازیکنانی مانند مایکل گاندولفینی و ویلیام لودویگ خوب است ، اما شخصیت آنها به دلیل شخصیت نامناسب آنها بالغ نیست. آلن تیلور سعی کرد با خلق فیلمی مستقل که برای مخاطبان سینما قابل درک باشد ، طرفداران سوپرانوی در حال مرگ را راضی کند. به طور کلی به کیفیت فیلم لطمه زد.

جیک کول از مجله Eslant

  • امتیاز: 50 از 100

ترکیب سیاست پشت نمایش ، سابقه خانوادگی نزدیک ، و نمایشی که منجر به دعوا و درگیری های گاه و بی گاه می شود به بیننده این احساس را می دهد که قسمت داخلی در یک فیلم دو ساعته خلاصه می شود و این چیز خوبی نیست …

سوپرانوها اغلب سبک سرب را “سینمایی” توصیف کرده اند ، ویژگی ای که سوپرانوها را از سایر مجموعه های تلویزیونی متمایز می کند ، اما بسیاری از طرفداران نیوآرک ، علیرغم حرکت عکس های دوربین خود ، ممکن است ویژگی های غیر معمول را منعکس کنند. ، او به این سطح مدیریت نرسیده است و با یک پالت رنگ سرد و سرد شبیه بقیه فیلم هایی از این دست شده است.

Newark City در 9 اکتبر و Warner Bros. فیلم را 31 روز پس از اکران در سینماها از طریق سرویس آنلاین HBO Max اکران می کند.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا