هنر و سینما

چرا پایان بد سریال بازی تاج و تخت با ساختن دنباله درست نخواهد شد؟


بازی تاج و تخت با پایان بسیار بدی به پایان رسید ، بنابراین در حالی که شبکه HBO به رفع اشکالات خود ادامه می دهد ، ایرادات فصل گذشته را برطرف نمی کند.

بازی تاج و تخت ، بر اساس داستان آر آر مارتین ، آواز یخ و آتش ، داستان خانواده ای نجیب در قاره خیالی وستروس را شامل می شود ، از جمله نبردهای قدرت و پویایی که می توانند تاج و تخت آهنین را به دست آورند. زمانی که این سریال به فصل چهارم رسید ، از کتاب محبوب پیشی گرفت و سازندگان سریال ، دیوید بنیوف و DB Weiss ، قادر به خلق شخصیت بودند.

به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تاریخ تلویزیون ، امید زیادی به پایان سریال و پایان داستان افراد فوق العاده آنها وجود داشت. در پایان داستان ، برادران و خواهران استارک (به جز راب و ریکون) هر دو مسیرهای متفاوتی را انتخاب کرده اند. جان اسنو تسلیم شد و گفت که او تارگرین است تا از دیوار عبور کند. سانسا ملکه وینترفل می شود ، آریا برای کسب اطلاعات بیشتر به وستروس می رود و بران پادشاه می شود. علاوه بر لانیسترها ، تیریون پادشاه می شود ، در حالی که سرسی و جیمی هنگام فروپاشی قلعه سرخ می میرند. تفرقه انگیزترین حادثه زمانی رخ داد که جان دنریس ، مادر اژدها و وارث تارگرین را پس از تخریب پایتخت کشت.

پس از انتشار قسمت آخر سریال Game of Thrones در مه 2019 ، طرفداران سراسر جهان از شبکه HBO خواستند تا فصل هشتم را به طور کامل تجربه کند. در حالی که برخی از طرفداران در پایان سریال هیچ مشکلی نداشتند ، برخی دیگر معتقد بودند که ارزش پیشرفت شخصیت در هشت فصل کاهش یافته است و اکثر نتایج به سرعت حاصل شده است. در حال حاضر ، در حالی که برای پروژه هایی مانند سریال Dragon House (وقفه مورد انتظار در این مجموعه) ، خبری از بازی مجدد فصل هشتم نیست.

سریال بازی تاج و تخت

گزینه بعدی این است که مجموعه ای را ایجاد کنید که دارای شخصیت های محبوب دوره های مختلف بازی تاج و تخت باشد تا از آن برای تصحیح تصورات اشتباه طرفداران استفاده کنید. متأسفانه ، بسیاری از بازیکنان کشته شده اند ، حتی ساخت دنباله ای جدید نمی تواند خرابی داستان آنها را برطرف کند ، زیرا تا بازپخش فصل هشتم جایی برای بازیکنانی مانند دنریس و جیمی وجود ندارد.

مثال بازسازی یک سریال بد یا کم پایان مانند دکستر مورد توجه طرفداران است ، زیرا ممکن است این سریال پایان رضایت بخش تری داشته باشد. مانند پایان بازی تاج و تخت برای استارک ها ، پایان بازی دکستر نیز مبهم است و به مجموعه اجازه می دهد تا برگردد و اشتباهات خود را تصحیح کند.

مشکل سریال Game of Thrones این است که برخلاف دکستر ، نمی توانید یک بازیکن اصلی را برای تعمیر پایان سریال بازگردانید. به دلیل تعداد زیاد شخصیت ها ، برای خلق مجدد سریال نیاز به استخدام شخصیت های زیادی است که به دلیل مشغله زیاد بازیگران تقریباً این امر غیرممکن است. حتی اگر بازی تاج و تخت فقط بر روی یک شخصیت مانند جان یا سنسا تمرکز کند ، باز هم نمی تواند دیدگاه سری اول را تغییر دهد.

بازی تاج و تخت بازی Starks را با پایانی مبهم رها کرد تا به عنوان یک سریال جداگانه ادامه یابد. اما نکته مهم این است که ستاره ها بزرگترین بخش در پایان سریال نیستند. به استثنای پادشاه منتخب ، بسیاری از طرفداران موافقت کردند که سانسا مستقل بر وینترفل حکومت کند ، اما آریا پس از ترور دنریس با شرورها وستروس و جان را پیدا می کند. این واقعیت که دنریس دیگر نمی تواند به دلیل مرگش به یک ملکه دیوانه تبدیل شود و جیمی نتوانست شخصیت خود را به دلیل مرگ تحت هرج و مرج برای محافظت از سرسی تکمیل کند ، داستانی است که بازی باید تاج و تخت را تصحیح کند.

شاید اگر بازی تاج و تخت یک دهه دیگر صبر کند تا به شخصیت اصلی خود بازگردد ، طعم بد آن از بین برود. اما ممکن است هنوز برای حفظ میراث نهایی مجموعه کافی نباشد.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا