هنر و سینما

انیمه‌ی ارباب حلقه‌ها ساخته خواهد شد؛ همکاری برادران وارنر و نیو لاین سینما


استودیوی سینمایی New Line با انیمه “ارباب حلقه ها” به سرزمین میانه باز می گردد تا بخش جدیدی از جهان GRR بدون نام را ارائه دهد. تالکین را تصور کنید.

سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت ها همیشه یکی از شناخته شده ترین و حماسی ترین سریال هایی است که در چند دهه گذشته ساخته شده است. این شش فیلم بر اساس کتاب JRR ساخته شده اند. تالکین کتابی است که دارای برگ و برگ های بسیار بیشتری نسبت به ارباب حلقه ها و هابیت است و به همین دلیل است که برادران ونر به همراه استودیوهای سینمایی نیو لاین قصد دارند یک انیمه به نام ارباب حلقه ها بسازند. حلقه ها: نبرد روحان. (ارباب حلقه ها: جنگ روهیرریم) درباره تالکین بیشتر ببینید.

داستان انیمه ارباب حلقه ها دارای نامه ای خونین در نبرد هورنبورگ است که منجر به نابودی کامل قدرت جادویی سارومان توسط ارتش روهان در جنگلی پر از درختان در غرب شمال کوههای سفید در وسط می شود. شرقی

کنجی کامیاما کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که نویسندگی آن را ویل متیوز و جفری آدیس بر عهده داشته اند. جوزف چاو همچنین به عنوان تهیه کننده فیلم ارباب حلقه ها: نبرد روهان انتخاب شد.

همه ما علاقه خاصی و عمیقی به دنیای وسیع و منحصر به فرد جی داریم. ” RR ما تالکین داریم. زمان آن فرا رسیده است که خود را در دنیای جذاب سرزمین میانه غرق کرده و با تیم انیمیشن Warner Bros همکاری کنید. همیشه برای ما یک رویا بوده است و این رویا محقق شده است. اکثر طرفداران نبرد هولمز دیپ یا هورنبورگ را یکی از هیجان انگیزترین لحظات این مجموعه می نامند. “با همان دید و حضور کنجی کامیاما در راس و با هدف تولید تصویر ارباب حلقه ها به مناسب ترین شکل.”

آمازون در حال ساخت یک سریال گران قیمت بر اساس ارباب حلقه ها در سراسر جهان است که هم اکنون بیش از 465 میلیون دلار هزینه برای ساخت اولین فصل دارد ، بنابراین اولین فصل از سریال Lord of the Rings آمازون گران ترین سریال در تمام دوران است. شایان ذکر است که وقایع این مجموعه تقریباً 260 سال قبل از زنده شدن فیلم ارباب حلقه ها رخ داده است ، بنابراین داستان با انیمه برادران وارنر اشتباه گرفته نمی شود.

برخی منابع معتقدند که سریال ارباب حلقه ها حداقل 5 فصل دوام خواهد داشت و برای آمازون کیفیت مهمتر از بودجه و هزینه است. هابیت با بودجه ای معادل 745 میلیون دلار ، گران ترین فیلم تاریخ سینما امروز و همچنین گران ترین فیلم جهان و فیلم های مرتبط با آثار ساخته شده در کتاب جی است. آر آر تالکین باشید. فروش سه گانه World of Warcraft 2 میلیارد و 931 میلیون دلار بوده است و آمازون انتظار دارد این اتفاق در سریالی که تولید می کنند رخ دهد.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا