هنر و سینما

از پلنگ سیاه ۲ تا نگهبانان کهکشان ۳؛ تاریخ اکران فیلم‌های جدید مارول مشخص شد


عناوین رسمی و تاریخ انتشار برخی فیلم های مارول از جمله “پلنگ سیاه 2” ، “نگهبانان کهکشان 3” و “کاپیتان مارول 2” اعلام شد.

فیلم های مارول و دیسی و به طور کلی فیلم های قهرمان در سال های اخیر در گیشه موفقیت های بزرگی داشته اند و برخی از این آثار در مراسم اهدای جوایز سینمایی مورد تقدیر قرار گرفتند. به عنوان مثال ، “پلنگ سیاه” نامزد دریافت 91 جایزه اسکار برای بهترین تصویر ، بهترین صدا ، بهترین تدوین صدا ، بهترین طراحی صحنه ، بهترین آهنگ ، بهترین موسیقی ، بهترین طراحی صحنه و لباس شد و بهترین موسیقی متن ، بهترین طرح. و بهترین طراح لباس باشید. به همین دلیل است که فیلم های قهرمانانه از همیشه قوی تر هستند و ما قصد داریم با چهارمین مرحله از تولید سینمایی ، محبوبیت و شناخت این فیلم ها را افزایش دهیم.

به تازگی عناوین رسمی و تاریخ انتشار برخی از فیلم های مارول اعلام شده است که در زیر مشاهده می کنید ؛

  • فیلم پلنگ سیاه 2 با نام رسمی و کامل “پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه” منتشر می شود.
  • فیلم نگهبانان کهکشان 3 با همین نام در ماه مه 2023 اکران می شود.
  • Captain Marvel 2 با نام کامل رسمی “The Marvels” منتشر می شود. زیرا علاوه بر کارول دانورز ، ملقب به کاپیتان مارول ، با بازی بری لارسون ، بازیگران دیگری از دنیای فیلم مارول نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.
  • Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در 17 فوریه 1401 (17 فوریه 2023) منتشر شود.

فیلم های مارول

چهارمین قسمت از دنیای سینمایی مارول در چند ماه آینده با “بیوه سیاه” با بازی اسکارلت جوهانسون و فلورانس پیو آغاز می شود و تا سال 2021 با فیلم هایی مانند “شانگ چی و افسانه ده حلقه” ادامه می یابد و پس از آن این فیلم در بالا ذکر شد و با عنوان “ثور: عشق و تندر” کار می کند. مرحله جدید Marvel World در دنیای سریال با “Vandavision” و “Falcon and the Winter Soldier” آغاز شده است و در ادامه این مرحله شما سریال هایی مانند “Loki” و “What if…؟” را مشاهده خواهید کرد. بیا.

کدام یک از این قهرمانان را بیشتر دوست دارید و بیشتر منتظر کدام فیلم هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران ای بی سی مگمگ به اشتراک بگذارید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا