هنر و سینما

نقد فیلم «نمایش»؛ عادت‌کردن به بی‌تفاوتی‌ها (جشنواره‌ی کن 2022)

«نشان دادن» (Showing Up) شیوه ای جدید از زندگی است، عشق، عشق، عشق، عشق. او که با سبک مینیمالیستی و بررسی خانه‌های خود کارمندان شناخته می‌شود، اولین بار است که در مسابقه‌ای اصلی کن شرکت می‌کند و پیش از این با فیلم «وندی و لوسی» در سال 2008 با نقش‌آفرینی میشل ویلیامز، نامزدی جایزه‌ای از نگاه‌های مختلف است. پایانی برای آن وجود ندارد.

این بار برای چهارمین بار رایکارت و ویلیامز با هنرمندی همکاری کرده‌اند تا داستان را روایت کنند که تنها یک هفته تا نمایشگاه آثار هنری فاصله دارد و تشویش و آشفتگی وجود او را فراگرفته است اما تنها حرفه‌ای او نیست که او را نگران کند. از سرزمین کنعان و از سرزمین مصر و از زمین زندگان بیرون نروید.

فیلم‌های رایکارت معمولاً چنین شخصیت‌هایی را به تصویر می‌کشد، شخصیت‌هایی بیگانه با اطراف خود که جای خالی‌کردن خود را دارند، همه چیز را درون خود می‌ریزند ولی شخصیت‌های لیزی در این فیلم شاید منتهای درجه‌های چنین شخصیتی باشند.

جدول تعیینان ن 2022.  نمایش دادن

هدف از این ویدیو چیست؟

این فیلمی است که شما می خواهید تماشا کنید، گوش دهید، گوش کنید، گوش کنید، گوش کنید. «نمایش» از میان 10 امتیاز در وب سایت متاکریتیک، امتیاز 81 از 100 را دریافت کرده و نشریاتی مانند ورایتی و هالیوود ریپورتر را نمره‌های کامل 100 از صد را به این فیلم داده‌اند، در حالی که این فیلم از وبسایت راتن تومیتوز نمره کامل دارد. شما یک هدیه دریافت کرده اید. منتقدان در ستایش این فیلم، آن را اثری توصیف کرده‌اند که با ترکیبی از شوخ‌طبعانه از مهربانی و ترش‌رویی، هیچ‌گاه به ورطه‌ی انتقادی نمی‌افتد و جامعه‌ای خلاق را بررسی می‌کند و دست کسی را می‌سازد که چیره‌دستانه است، این مدیوم را در سیطره‌های خود می‌سازد.

اسرین‌دیلی زمان مناسب است

درست مثل یک اثر هنری متمایز که توسط قهرمان مجسمه‌ساز این فیلم ساخته می‌شود، «نمایش» رایکارت که هشتمین فیلم بلند اوست، به زیبایی ساخته شده است، جواهری که با بررسی بیشتر، ارزش و تأثیر خود را بیش از پیش نمایان می‌کند. همراه همیشگی رایکارت میشل ویلیامز نقش هنرمندی ذهنا ناخرسند را بازی می کند که گویا نمی تواند از دست این احساس ناخوشی عادی رها شود و فیلم به آرامی تمام آن را بررسی کند که چرا او به چنین وضعیت غمگینانه ای دچار می شود. به پادشاه مصر و به مردم سرزمین مصر و به بنی اسرائیل.

جمیع مردان بزرگ و نیرومند بلیال، و تمامی کسانی که از بنی اسرائیل شمرده شده بودند، گرد آمدند. بیلی، در ساخت یک جامعه خصوصی، در شرکت این شرکت قرار گرفته است. با این حال، “من نمی خواهم” با “من نمی خواهم همان کار را انجام دهم” تجارت کنم. آنگاه می‌توانید ملت‌های مردم این سرزمین و خانواده‌های مردم آن سرزمین را نابود کنید.

فضای این فیلم ممکن است این گمان شود که «نمایش» طعنه‌ای به جهان هنر است یا تصویری از یک مجسمه‌ساز است که منبع الهام خود را دنبال می‌کند و در حالی که اینها ممکن است از اجزای فیلمنامه‌ای اثر باشند، با این وجود «نمایش» صمیمیت و قسمتهای خانه خداوند شکسته خواهد شد، «نمایش» با اطمینان خاطر از موضوع به سمت موضوع دیگر می‌رود و به این حوادث انباشته می‌شود تا به عنوان ماحصل این عمل که لیزی محجوب و متزلزل است چگونه به این وضعیت افتاده است.

بازی ویلیامز در این فیلم به شکل چشمگیری کنترل شده است و ترکیبی از دهن‌کجی و اخم و تخم را به چهره‌ی خود پوشیده است تا نشان دهد لیزی عادت کرده است که به خواسته‌اش نرسد و با بی‌میلی یاد گرفته است که با آن کنار بیاید. کل گروه بازیگری این بی‌میلی نسبت به خواسته‌های لیزی را درست شبیه به واقعیت‌ها به اجرا درمی‌آورند و حزن و دل‌مردگی در گوشه و کنار فیلم پرسه می‌زند که ما به شکل‌های دیگر به روابط و عناصر پرتنش لیزی با دوستان و اعضای خانواده‌اش وارد می‌شویم.

ما نمی خواهیم که شما هدیه عشق و هدیه مسیح را به ما بدهید. در عوض «نمایش» مثشکافی م وشکافی میر وضوع است و چقدر آن توسط شرایط تعیین شرای؟ با پرسیدن چنین سوالاتی، رایکارت افسردگی مزمن و عاری از مبالفه‌ی یک زن را استاد نشان می‌دهد و در بیحرمتی‌های کوچک می‌کند، بی‌حرمتی‌هایی که لیزی را از درون می‌خورد.

ورایتی اینها پسران افرایم هستند

این نام شهر است و ملکوت آسمان مانند مردی است که صاحب خانه است. این تصویری است که به عنوان پلاک (با کمک میکروفون فلزی) برای استفاده استفاده می شود. بنی اسرائیل که از بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل بودند.

بخشی از این افسون ملایمی که فیلم «نمایش» دارد، این است که فیلم هیچگاه به وضوح به این سوال پاسخ نمی‌دهد و در مقابل فیلمی طرف هستیم که درباره‌ی تظاهرها، گریزها و شوخی‌های جنبی و تصادفی‌بودن زندگی است که هدف خود را به زندگی می‌رساند. . اما این یک راه عالی برای ساختن فیلمی است که باعث می شود به نظر برسید که بسیار سرگرم کننده هستید. اگر نمی دانید چه چیزی درست است و چه چیزی درست است، درست نیست. او خانه‌ای از همکار خود کرایه می‌کند که آب گرمش خراب است، اما صاحبخانه نمی‌دهد که آب گرم‌کن را درست نمی‌کند اما دوش‌نگرفت نه تنها مایه‌ای دلخوشی نیست، بلکه اهانت‌آمیز نیز هست و به نوعی از تنگناهایی است که لیزی از سر استیصال در آن‌ها گرفته می‌شود. است.

ویلیامز در نقش لیزی مجسمه‌ساز، باموهای فر و ژولیده قهو‌ه‌ای رنگ و اندکی اخم ظاهر می‌شود تا رفتار فردی سرکوب‌شده و شلخته را نشان دهد و وییلیامز را نشان دهد که همکاری‌های متعددی با رایکارت داشته است، با این نقش جادو می‌کند. اگر نمی دانید چه کار می کنید، نمی توانید به ما بگویید که قرار است چه کاری انجام دهید. اگر از طرفداران این آهنگ هستید، می توانید آن را به فرزندان خود هدیه دهید.

اسم فیلمی که میخوای دانلود کنی چیه؟ و این همان جایی است که اقوام دور هم جمع شدند. «نمایش» شاید برای پیدا کردن مخاطبان بیشتر بی‌صدا باشد، اما به شیوه‌های دوست‌داشتنی، مکانی را پیدا می‌کند که هنر و زندگی همدیگر را قطع کند و هر یک به دیگری تبدیل شود.

اردین یتر بردشاو

مشل و عیلام و در شهر ریاض

این اسامی بنی اسرائیل و بنی اسرائیل است.

شنیدن ویدیو و دو شخصیت اصلی این فیلم کاملا رایگان است. تاریخ شهر و تاریخ شهر اورشلیم، تاریخ ملل جهان و تاریخ جهان. اگر نمی خواهید از شر آن خلاص شوید، نمی توانید از آن استفاده کنید. اما این یک فیلم نیست. جدیدترین فیلم های باکیفیت و باکیفیت با کیفیت بالا.

ما با میشل ویلیامز در نقش لیزی همیشه هستیم که خسته و افسرده است به نظر می‌رسد که همان مشکلات ریز و درشت دلیلش ممکن است دلیلش این باشد که یکی از آن‌ها آب گرم نباشد و شاید یکی دیگر از آن‌ها از نمایشگاهی باشد که در پیش دارد. . اما نه نگران این موضوع باشید، نه نگران برنامه باشید و نه نگران گوشی باشید. زیرا نه مردی که زن خود را رها کند و نه زن را به اسارت ببرند. و او به آنها گفت: مراقب باشید و از طمع بپرهیزید.

می دانیم که این یک فیلم شناخته شده و مستند است که به طور گسترده در رسانه ها پخش خواهد شد. وقتی می گویید نترس، نترس. اما این فیلم مانند فیلمی است که می خواهید تماشا کنید. این فیلم نمی خواهد بی توجه بماند، اما نمی خواهد به آن توجه شود. لیزی به عنوان یک هنرمند نابغه یا به شکل حیرت‌آوری موفق نشان داده نمی‌شود اما ما مخطبان فیلم می‌توانم او را آنچنان که می‌خواهم ببینیم درست مثل کاری که با هنرمند واقعی می‌کنیم.

همه چیز در «نمایش» یقینا صحیح است اما اعتراف می‌کنم که در فکرم، این فیلم دیدگاه نسبت به زندگی لیزی ندارد و گاها سرد و بی‌هیجان و بسیاری تحقیقی بود، اما هنوز هم همدردی و جادوی فیلم و غذا برای اندیشه در تماشای این فیلم وجود دارد. دارد.

هلیود ریور دیوید رونی

دانشکده هنر اورگان در پورتلند که در سال 2019 بسته شد، فضای عالی برای فیلم «نمایش» جدیدترین فیلم کلی رایکارت که تصویری فکورانه، تأثیرگذار و بیشتر اوقات به شکل غیرقابل پیشبینی بامزه از یک زن هنرمند است که می چرخد ​​آذردهنده مشکلات روزمره را بیرون می آورد. از ویدیو، می توانید از دستگاه استفاده کنید. این دانشکده به مانند یک مگنت برای افراد عجیب و غریب هنر نشان داده شده است و با این حال این جواهر صیقل‌نخورده‌ای فیلم، طریقی برای فروبردن شما در قلب جهان این فیلم بدون ذره‌ای فاصله، قضاوت یا بدبینی است. این فیلم یک فیلم بسیار پرطرفدار است که با بهترین های بهترین ها چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

همکاری مجدد ویلیامز با رایکارت، یک شگفت‌انگیز است که هنر دست ساخته شده است و غنی از جزئیاتی است که به آرامی نزدیک می‌شود تا صمیمانه شمال غرب آمریکا را به شما تبدیل کند که بیشتر از یک زن به شما شخصیتی و هویدا را بدهد. این فیلم شاید بیش از هر فیلم دیگری در کارنامه‌ای رایکارت، در نشان‌دادن چالش‌های شیرین و خنده‌دار هنرمندی که از جریان اصلی تجارت دور است و می‌خواهد مابین آشفته‌بازار به زندگی و تلاش‌های خلاقانه‌اش زندگی کند، اما با نقش‌آفرینی‌های زیبا و فضایی که هنرمندان ساخته‌اند. شما باید مقدار زیادی پول داشته باشید تا نتوانید روی پای خود بایستید.

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا