هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی دیشب در سوهو چه می‌گویند؟ فیلمی ترسناک، هیجان‌انگیز و دیدنی (جشنواره ونیز ۲۰۲۱)


فیلم “دیشب در سوهو” به کارگردانی ادگار رایت و بازی آنیا تیلور جوی در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و باعث خوشحالی اکثر منتقدان و منتقدان شد.

ادگار رایت ، کارگردان فیلم محبوب “راننده بچه” ، با یک فیلم ترسناک راهی جشنواره فیلم ونیز امسال می شود. رایت بیشتر به خاطر همکاری با دو دوستش ، سیمون پگ و نیک فراست ، و همچنین ساخت سه گانه “سه طعم کورینت” شناخته می شود ، اما فیلم جدید او ، دیشب در سوهو ، ممکن است بهترین و بهترین کارگردانان باشد. کار معروف چهل و هفت ساله انگلیسی شد.

این تریلر روانشناختی بخشی از زندگی یک طراح مد به نام الویس را به تصویر می کشد که به طرز عجیبی می تواند در زمان سفر کند و به دهه 1960 بازگردد. در آن سالها او با زیبایی آشنا شد و آلوئیس در نامگذاری سیندی بی نظیر است ، اما داستان رنگارنگ و بوی ملایم می شود و رویاهای قدیمی و زیبایی های ترسناک و خشن از بین می روند.

اینها شامل بازیگران توماسین مک کنزی ، آنیا تیلور جوی ، مت اسمیت ، ریتا تاشینگهام ، ترنس استامپ و دیانا ریگ هستند. نمایشنامه دیشب در سوهو را ادگارد رایت و کریستی ویلسون نوشتند و استیون پرایس و چونگ چونگ هون موسیقی و فیلم را تهیه کردند. قرار است امشب در 29 اکتبر در سوهو ظاهر شود.

تا کنون ، 74 از 100 و 73 از 100 دیشب در Soho در Metacritic و Ratnatomitosis ثبت شده است.

برشی از نمایش فیلم دیشب در سوهو

دیوید رونی در هالیوود ریپورتر

  • امتیاز: 90 از 100

Last Night in Soho یک فیلم واقعاً سرگرم کننده است که از بازی با این ژانر لذت می برد. فیلم جدید رایت از رویای زمان تبدیل به یک افسانه تاریک شده است. داستانی اسرارآمیز که جای خود را به کابوس ها می دهد. شب گذشته در سوهو تصویری هولناک از انگلستان در دهه 1960 را نشان می دهد.

ژان بروکس از گاردین

  • امتیاز: 80 از 100

ادگار رایت ، نویسنده و کارگردان بریتانیایی ، در دهه 1960 بسیاری از عناصر و ویژگی های سینمایی را در اختیار گرفت ، آنها را نقاشی کرد و تمام عناصر فیلم را به دلخواه خود ساخت (رقص با آلات موسیقی). او استفاده می کند). دیشب در سوهو یک فیلم کاملاً دیوانه وار و در عین حال یک فیلم بسیار سرگرم کننده بود.

مارشال شفر از فیلم اسلش

  • امتیاز: 75 از 100

دیشب در سوهو ، با شگفتی ها و فراز و نشیب هایش ، به ما نشان می دهد که می توانید چیزی خلاقانه و جدید را با روش قدیمی ایجاد کنید. رایت هنوز تمام مهارت های خود را به عنوان فیلمساز نشان نداده است ، اما خوشحالم که می بینم او برای پیشرفت تلاش می کند.

حقایق ضد نوستالژیک فیلم “نیمه شب در پاریس” وودی آلن را در نظر بگیرید و سپس آن را با روانکاوی زن برگمان در Persona ترکیب کنید و در نهایت رنگهای فیلم Jalo * را در طول شاهکارهای او در فیلم و فیلم اضافه کنید. رایت جدید دیشب

توضیح: جیالو نوعی تریلر یا اثر ترسناک در ادبیات قرن بیستم ایتالیا است که عناصری از ژانرهای جنایت ، شورش ، معما ، تریلر ذهنی و وحشت روانی را در خود جای داده است.

گای لاج از ورایتی

  • امتیاز: 50 از 100

در طول فیلم ، علاقه ادگار رایت به فیلم B ، روحیه جنگجویانه مردم انگلیسی و شهرهای کوچک فراموش نشدنی لندن مشهود است. اما این عناصر عملکرد خاصی در فیلم ندارند و به خوبی با فیلمنامه ترکیب نمی شوند. همچنین ، داستان نامفهوم کار چندان عمیق نیست.

هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز چهارشنبه آغاز می شود و تا 11 سپتامبر ادامه دارد. فیلم های مهم و جالبی مانند “مادران موازی” به کارگردانی پدرو آلمود وار وار و “قدرت سگ” ساخته جین کامپیون در مسابقه بزرگ شیر طلایی رقابت می کنند ، اما فیلم هایی مانند “تپه” و “دیشب در سوهو ”در خارج رقابت می کند. جشنواره فیلم ونیز 2021 قرار است جشنواره فیلم ونیز امسال به یکی از بهترین رویدادهای سینمایی در سالهای اخیر تبدیل شود.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا