هنر و سینما

مصاحبه با بازیگران سریال پاشنه، محصول جدید شبکه‌ی استارز


مجموعه جدید ستارگان با نام “Heels” که قرار است 15 آگوست اکران شود ، همه درباره کشتی های غرق شده و درگیری های خانوادگی است. جک (استفان آمل) و اس اسپید (الکساندر لودویگ) پس از مرگ پدرشان در رینگ ملاقات می کنند و علاوه بر این ، آنها باید تصمیمات جدی در زندگی خود بگیرند.

در مصاحبه ای ، آمال و لودویگ در مورد زمان آموزش خود برای آماده شدن برای سریال و همچنین داشتن مربیان مشهوری مانند کودی رودز و آدام کوپلند صحبت کردند.

– استفان ، جک اسپید قهرمان لیگ جهانی کشتی است. چه تحقیقی در این نقش انجام دادید و آیا دوست شما کودی رودز به شما در درک بهتر این نقش کمک کرد؟

استفان آمال: “بله ، او بسیار کمک کرد. ما در فصل اول و قبل از کرونا بسیار صحبت کردیم. ما حتی برنامه ای برای آشنایی با IWE (یک شرکت کشتی سازی) داشتیم. او یکی از کارآفرینان پشت چنین بستری بود. وقتی با او به حلقه افتخار در سان آنتونیو رفتیم و آنجا جنگیدیم ، یک رویداد ارزشمند برای من رقم خورد.

وقتی نوبت بازی در سریال Archer فرا رسید ، من نتوانستم با ویژگی های شخصیتی الیور کوین متناسب باشم و هیچ اطلاعاتی در مورد آماده سازی خود نداشتم ، اما کودی با لبخند به من کمک کرد. “برای او نزدیک است که نزدیک شود ، اما به محض نزدیک شدن ، احساس می کنید او مشتاق است.”

پاشنه

– اسکندر ، می توانی در مورد دو ویژگی S Speed ​​صحبت کنی؟ زیرا او کار خود را در رینگ به عنوان یک تازه کار با ظاهری کودکانه آغاز می کند و طرفدارانش او را دوست دارند ، اما در خارج از رینگ ، او هرگز اینطور به نظر نمی رسد.

الکساندر لودویگ: “بله ، این چیزی است که من را به این سمت کشاند به دلیل عشق من به قایق سواری. من طرفدار کشتی نیستم. من در کودکی این ورزش را تماشا می کردم ، اما زیاد دنبالش نمی کردم.

بنابراین وقتی این اسکریپت را خواندم نمی توانم آن را انکار کنم. احساس می کنم این سریال ، مانند هر سریال یا فیلم سرگرم کننده دیگری ، با شخصیت ها شروع می شود و شما می توانید خود را در جای آنها بیابید. ویژگی جالب S برای من هیجان آن است. در حقیقت ، او فقط یک کودک گمشده است که پدرش را از دست داده است و سعی می کند جایگاه خود را در جهان پیدا کند و تحت فشار شدید قرار دارد تا قهرمانی باشد که بتواند شهر خود را بر سر خود صدا کند. زبانها را پرت کنید.

شما هم او را دوست دارید و هم از او متنفر هستید. “همین باعث شد فکر کنم او شخصیت مورد علاقه و رویایی من است.”

یکی از مواردی که در سریال می بینیم و اغلب در جاهای دیگر نمی بینیم ، اختصاص به حفظ dW است. آیا می توانید در مورد ازدواج جک با استیسی (آلیسون لوف) و نحوه زندگی آنها صحبت کنید؟

استفان آمال: “بله ، پس از مرگ پدر آنها ، جک به عنوان رئیس لیگ انتخاب شد. مدت کوتاهی پس از آن سریال متوجه شدیم که او با پدرش کار می کند و کار تحت نظارت او را آموخته است. و به این ترتیب به آنجا رسید. برای او کار سختی بود و در ابتدا او آن را فراموش نکرد ، مانند بسیاری از افرادی که در ابتدا وقتی کاری را که برنامه ریزی نشده بود شروع کردند ، موفق نبودند.

آنچه معمولاً در این شرایط انجام می دهید این است که سعی می کنید هر کاری را که می توانید برای همه انجام دهید ، و آنها در لیگ تضاد یکسان عمل می کنند ، اما این تعهد و مسئولیت آنها به عنوان یک پدر را تضعیف می کند. این والدین او هستند.

استیسی این را می داند و فکر می کنم الیسون این کار را به خوبی انجام داد. مشکلاتی که در رابطه شما مشخص و مشخص نیست هرگز جالب نیستند. “شما باید یکدیگر را دوست داشته باشید حتی اگر همه چیز خوب پیش نرود ، اما جک به تمام تعهدات خود عمل نمی کند.”

می دانم که آدام کوپلند کمی بیشتر با وایکینگ ها ماند و ظاهر شما با Heel کمی الهام بخش او بود. آیا واقعا اینطور است؟

الکساندر لودویگ: “این واقعاً نیست ، اما یک رویداد سرگرم کننده است. البته ، به نوعی خنده دار است. من در واقع چند دقیقه پیش به آدم پیام دادم که در این مصاحبه در مورد شما صحبت خواهم کرد.

آدام مطمئناً شخصی است که می توانید روی او حساب کنید و او شخص بسیار مهمی است و من فقط یک سری س commonالات معمول و روزمره درباره شخصیت و سابقه جک از آدام پرسیدم. من تجربه بسیار کمی در جنگ داشتم و او در مدت کوتاهی چند چیز به من آموخت و من بسیار خوشحالم که چنین دوستی دارم. حتی بعداً ، استفان را مجبور کردم که از آدم کمک بخواهد تا هر دو بتوانیم آمادگی بهتری برای سریال داشته باشیم. “اساساً ، باید دوباره بگویم که شخصیت من به آن وابسته نیست.”

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا