هنر و سینما

دومین تریلر فیلم نفس نکش ۲ را ببینید؛ پیرمرد وحشی


تریلر دوم “Don’t Survive 2” داستان بسیار خشن و تاریک آن را روایت می کند.

“Don’t Breathe” بیش از آنچه انتظار می رفت در سال 2016 اکران شد. یک فیلم کم حجم و کم بودجه با بودجه 150 میلیون دلار با بودجه کمتر از 10 میلیون دلار ، به موفقیت تجاری بزرگی برای اسکرین جیمز و مرحله شش فیلم. به دنبال این موفقیت ها ، دنباله فیلم Breathless به زودی ساخته می شد و حالا سونی پیکچر تریلر جدیدی از Breathless منتشر کرده است که نشان می دهد ما با رفتارهای خشونت آمیز و ترسناک تری نسبت به فیلم اصلی روبرو هستیم. طولانی است و برای نجات جان فرزند خوانده اش از زندگی خود دریغ نمی کند.

این حادثه در نفس نقش 2 حدود هفت سال پس از اولین فیلم اتفاق افتاد و اکنون مرد جوانی که در زیر پوشش از آتش سوزی خانه آنها جان سالم به در برده است ، بالهای یک دختر جوان یتیم را گرفته است. آنها زندگی آرامی را در کنار هم داشتند تا اینکه چند جنایتکار جوان زن را ربودند. حالا مرد نابینا باید برای نجات دختر خوانده اش به خانه آدم ربایان برود و این آغاز جالب ترین اتفاقات داستان است.

در میان بازیگران فیلم های قبلی تا به امروز ، فقط استیون لانگ بازگشته است تا نقش خود را به عنوان یک پیرمرد نابینا از سر گیرد. فیلم “زندگی نکن” داستان سه سارق را روایت کرد که مردم را از خانه هایشان می ربایند. تیم سارقان برای سرقت پول پیرمرد نابینا به خانه رفتند و در ابتدا آنها تصور کردند که این کار ساده است ، اما واضح است که آنها فقط روبروی یک نگهبان نظامی سابق نیستند و در یک دام مرگبار گرفتار شده اند. به جای مبارزه با جنایتکاران در دنیای آشنای خود ، او باید در مکانی جدید با آنها بجنگد و این چالش های جدید و دشواری را برای او به همراه خواهد داشت.

قرار است نفس نقش 2 در 13 آگوست 1400 (13 آگوست 2021) راه اندازی شود. کارگردانی این فیلم بر عهده رودو سیگس بوده است. در فیلم های قبلی ، سیگس این فیلم را با فده آلوارز نوشت و در حال حاضر ، با اولین تجربه کارگردانی خود ، در ساخت نسخه دوم بی نفس نفس پیش قدم است.

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا