هنر و سینما

سری فیلم‌های اکشن جی‌.آی‌.جو از بدترین تا بهترین


GJJJ سه فیلم داشته است که در سینماها اکران شده است ، از جمله Snake Eyes: The Roots of JJJ با این حال ، این مجموعه دارای فیلم های متنوعی است که هنوز به طور کامل برای همه طرفداران بزرگ شده با آن جذابیتی ندارد. فیلم دهه 80 JJJ به Giajoo بعد از هشتادمین دور طولانی Hasbro ، Transformers ظاهر شد ، اما موفقیت چندانی نداشت.

در حالی که شخصیت جیو جو در دهه 1970 شروع شد ، Hasbro این سری را به طور کامل در دهه 1980 راه اندازی کرد. با کمک کمیک های مارول ، Gijoo به یک سریال بسیار موفق با داستان تبدیل شد. با جزئیات از طریق یک کتاب کمیک و یک مجموعه محبوب به نام Gijoo روایت می شود. : یک قهرمان واقعی آمریکایی

منشاء فیلم JIJu vs. کبرا و داستان ده ها شخصیت توسط لری حما ، نویسنده کتاب کمیک شرح داده شده است. اسباب بازی های گیجو در اواخر دهه 1980 در دوران کودکی از بازار حذف شدند ، اما گیجو ده ها سال است که با نوستالژی ، کتاب های کمیک و کارتون های دیگر زندگی می کند.

قرار بود فیلمی به نام GIG در سینماها اکران شود ، اما تاخیر در تولید باعث شد فیلم Transformers در سال 1986 جایگزین و اکران شود. با این حال ، شکست Transformers با طرفداران مواجه شده است ، به ویژه مرگ بازیکنان کلیدی مانند Optimus Prime. این منجر به انتشار Jiu-Joo در ویدئوهای خانگی و تلویزیون شد. در واکنش به مرگ Optimus Prime ، عوامل مجبور شدند برنامه های خود را برای زنده نگه داشتن سازنده فیلم ، دوک ، تغییر دهند. علاوه بر این ، فیلم کبرا و فرمانده کبرا و ریشه های غیرمنتظره و رویایی آنها را معرفی می کند و زمینه را برای تیم به عنوان یک سازمان تروریستی منحصر به فرد و مصمم برای اداره جهان فراهم می کند.

هنگامی که مایکل بی ، Transformers را به یک فیلم چند میلیون دلاری تبدیل کرد ، Hasbro سعی کرد موفقیت Transformers را برای Jiu-Joo بازسازی کند. با این حال ، هر دو فیلم Jiu-Joo: The Rise of the Cobra در سال 2009 و Jiu-Jiu: Revenge در سال 2013 نزدیک به موفقیت بودند. Transformers دارای چهار دنباله از سال 2009 تا 2017 بود و پس از آن Spin-off Bumblebee در سال 2018 با بازی هیلی استاینفلد و Transformers: Rise of the Giants در آینده منتشر شد. در عوض ، Hasbro و Paramount Pictures تصمیم گرفته اند JJJ را که با Snake Eyes شروع می شود دوباره راه اندازی کنند و آنها امیدوارند که یک سری جدید JJJ تولید کنند.

3. GI Joe: Revenge

انتقام

  • کارگردان: جان و
  • بازیکنان: چانینگ تاتوم ، پوتین جانسون ، ری پارک
  • سال انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 29 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 5.8 از 10

این فیلم به کارگردانی جان چو ، دنباله و بازسازی Jiu-Joo: The Rise of the Cobra است. این فیلم از موضوع فیلم قبلی برای جایگزینی زارتان (آرنولد واسلو) به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده (جاناتان پرایس) استفاده می کند و طرحی را برای پیشبرد و حکومت کبرا دنبال می کند. در همین حال ، تیم جیو جو توسط کبرا کشته می شود و دوک (چانینگ تیتوم) با رودبلاک (دواین جانسون) درگیر می شود تا به بازماندگان کمک کند ، از جمله لیدی جی (آدریان). پالیکی) و فلینت (دی جی کوترونا). آنها از بنیانگذار تیم JJJ ، ژنرال جو کالتون (بروس ویلیس) کمک می گیرند. در همین حال ، درگیری بین جیو جو و نینجاهای کبرا ، چشم مار (پارک ری) و سایه طوفان (بیونگ هان ه) با کمک اخبار قهرمان جائه جو ، که کسی نیست جز جینکس ، ادامه یافت. (آلودی یانگ).

Jiu-Joo: Rise of the Cobra توانست پول کافی را جمع آوری کند تا چراغ سبز برای ساخت دنباله آن دریافت شود ، اما فیلم ناگهان پاسخ داد. ترور دوک و حذف تیتو از فیلم جانسون را به عنوان ستاره فیلم (این تصمیم سالها پیش برای کارتون جیاجو گرفته شد) و بازیگران اصلی فیلم اول از جمله کریستوفر اکلستون در نقش دسترو ، ناامیدی راشل قرار داد. نیکولز در نقش اسکارلت ، سینا میلر در نقش بارونس و جوزف گوردون لویت در نقش فرمانده کبرا. آرنولد واسلو انتقام نمی گیرد و او فقط در بایگانی ها یافت می شود و جاناتان پرایس نقش زارتان و رئیس جمهور را بازی می کند. کاهش شدید بودجه به فیلم ضربه وارد کرد. انتقام ، علیرغم حضور ستارگانی مانند دواین جانسون و بازی های خوب او به عنوان سایه ای از سلف قبلی او تلقی می شود. فیلم هم تغییراتی دارد. تیم جیاجو به عنوان یک سازمان نظامی ایالات متحده معرفی شده است ، در حالی که گروه بین المللی کبرا یک گروه بین المللی است. انتقام به عنوان دنباله فیلم خوب پیش نرفت و 122 میلیون دلار جمع آوری کرد که کمتر از فیلم قبلی است و این سریال را برای هشت سال از اکران فیلم جدید تا زمان نمایش مارهای مار باز داشت.

2. JI: ظهور کبرا (GI Joe: The Rise of the Cobra)

پیدایش کبرا

  • کارگردان: استفان سامرز
  • بازیکنان: چانینگ تاتوم ، سیهنا میلر ، جوزف گوردون لویت
  • سال انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 34 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 5.8 از 10

این فیلم به کارگردانی استفن سامرز ، ریشه های کبرا را بررسی می کند و فرمانده کبرا را از طریق چشمان دوک ، با بازی چانینگ تاتوم ، که به همراه دوست نزدیک خود ، ریپ کورد (مارلون ویانز) به جیاجو می پیوندد ، بررسی می کند. شرور اصلی این فیلم دسترو است که رهبری یک سازمان ارتش شرور به نام مریخ را بر عهده دارد و نوعی فناوری نانو ایجاد می کند که می تواند جهان را نابود کند. به جای یک تیم مستقر در ایالات متحده ، تیم JIJo اکنون یک شبکه بین المللی از نیروهای مستقر در مصر به رهبری ژنرال هاوک (دنیس کوئید) است. وقتی دوک می فهمد که دوست دختر سابقش آنا همان بارونس است که با دسترو و مریخ کار می کرد ، به تیم جیاجو می پیوندد تا با آنا روبرو شود. اگرچه آنها موفق به شکستن صلح و نجات جهان می شوند ، اما شخصیت اصلی فیلم و برادر آنا ، رکس ، و دوست نزدیکش دوک ، که فرمانده مار کبرا و مغز این سازمان تروریستی است.

ظاهر کبرا تاریخ و اسطوره اصلی را کاملاً تغییر داد و همچنین مسیر آن را تصحیح کرد. برخورد با ریشه های جدید فرمانده کبرا و رابطه شخصی او با دوک و بارونس برای طرفداران سابق جیو جو دشوار است ، اما حداقل ریشه ها و انگیزه های او به داستانهای بزرگ نزدیک است. چشمان مار و سایه های طوفان شخصیت های اصلی این اثر هستند و در فیلم ، ریشه های مشترک و خصومت آنها در طول زندگی. آرنولد واسلو ، که قبلاً با استفان سامرز در فیلم The Mummy کار کرده بود ، همچنین زارتان را به خوبی بازی می کند. با این حال ، فیلم اکشن ، به بدترین شکل ممکن ، کارتون و لباس شخصی شخصیت های فیلم ، به دلیل جلوه های نا دیده چشم ، به نظر می رسد شکل کوچکی از لباس های مرد آهنی باشد. در کل بازیگران قوی هستند و فیلم ، در بهترین حالت ، حس یک فیلم جی جو واقعی را منتقل می کند. این فیلم همچنین دارای تصاویر متحرکی مانند تخریب برج ایفل است. و سرانجام ، مثلث دوک ، بارونس و فرمانده کبرا برای اکثر بینندگان غیرقابل تحمل بود و حضور کبرا با فروش 150 میلیون دلاری در سراسر جهان نیز در این زمینه ناامید کننده بود.

1. چشم مار: GI Joe Origins (چشم مار: GI Joe Origins)

چشمان مار

  • کارگردان: روبرت شونتکه
  • بازیکنان: هنری گلدینگ ، اندرو کوجی ، سامارا ویوینگ
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 42 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 5.9 از 10

هشدار: بقیه مقاله داستان فیلم را بیان می کند.

این فیلم به کارگردانی رابرت شونتکه ، مانند فیلم Transformers of Bumblebee ، رویکردی بسیار اساسی و تثبیت شده دارد. بدون شک ، فیلم بر مشهورترین شخصیت جیو جو تمرکز می کند و ریشه های چشم مار (هنری گلدینگ) و نحوه روی آوردن او به برادر خونی Storm Shadow (اندرو کوجی) را به دشمنان خود شرح می دهد. داستان اصلی آن در توکیو و ژاپن است و داستان قبیله نینجا Arshikij را روایت می کند و شخصیتی شرور به نام Kanta (Takhiro Hira) را که رهبر یاکوزا و متحد کبرا است نشان می دهد. در این فیلم ، تیم های Jiu-Jiu و Cobra از قبل آماده شده اند و توسط اسکارلت (Samara Weaving) و بارونس (Ursula Corbero) هدایت می شوند. این فیلم همچنین بخشی از داستان را به گذشته آشنا دو رهبر زن اختصاص می دهد.

موقعیت های جالبی در فیلم وجود دارد ، به ویژه شخصیت چشم مار ، که به دنبال انتقام از فاجعه ای است که در کودکی برایش اتفاق افتاده است. به همین ترتیب ، سایه طوفان با افتخار به عنوان فردی نشان داده می شود که احساس می کند قبیله ارشیکیج هنگام اشتباه اشتباه خود با او ناعادلانه رفتار می کند. بازی بازیگران ، به ویژه گلدینگ و کوجی ، قدرتمند است و بازی بازیگران درجه یک است و فضای توکیو به چشم بازتر می افزاید. نقشه های اضافی مانند بارونس و اسکارلت در ارتقاء رقابت بین Jiu-Joo و Cobra م areثرتر هستند. این فیلم همچنین بدون هیچ دلیلی نشان می دهد که چندان جالب نیست. Snake Eyes ممکن است آن چیزی نباشد که Hasbro و Paramount در پایان انتظار داشتند ، اما در نوع خود یک فیلم خوب است که باعث می شود طرفداران تمایل بیشتری برای دیدن آن داشته باشند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا