هنر و سینما

اصغر فرهادی برنده‌ی جایزه بزرگ جشنواره‌ی کن شد (لیست کامل برنده‌ها را بخوانید)


برنده جشنواره فیلم کن 2021 دقایقی پیش اعلام شد و جایزه بزرگ داوران به اصغر فرهادی و فیلم “قهرمان” و نخل طلا به فیلم “تیتان ها” به کارگردانی جولیا دوکورنو رسید. به

رقابت برای کسب جایزه برتر در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن شدید است. مجموعه فیلم های منتقدان فرانسوی و بین المللی و نظرات بیان شده برای فیلم ها در زمینه مسابقه نشان داده است که برخی از آثار این دوره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. lenta. در این رقابت نزدیک ، جولیا دوکورنو ، کارگردان فرانسوی ، معروف به فیلم “خام” توانست نخل طلا را به خانه ببرد و جایزه بزرگ توسط قهرمان اصغر فرهادی و کوپه شماره 2 به اشتراک گذاشته شد. 6 ، به رهبری یوهو کاسمنن.

همانطور که انتظار می رفت ، جایزه بهترین فیلم “ماشین من را رانندگی کن” بود و جایزه بهترین کارگردانی به لئو کاراکس تعلق گرفت. بازنده بزرگ در کن 2021 را می توان وس اندرسون و ستاره فیلم “گزارش فرانسه” دانست. بسیاری تصور می کردند یکی از جوایز بزرگ این فیلم خواهد بود ، اما این اتفاق نیفتاد.

لیست کامل برندگان جشنواره فیلم کن 2021

  • برنده بهترین فیلم (نخل طلایی): تایتان به رهبری جولیا دوکورنو
  • جایزه بزرگ (با هم): قهرمانان به رهبری اصغر فرهادی و شرکت شماره. 6 (قسمت شماره 6) به رهبری جوهو کاسمنن
  • بهترین بازیگر مرد: رناته رینسو در فیلم بدترین شخص جهان به کارگردانی یواخیم تریر بازی می کند
  • بهترین بازیگر مرد: باشگاه لندری جونز برای نیترام ، به رهبری جاستین کورزل
  • جوایز ویژه داوران: خاطره ، به کارگردانی Apichatpong Virastakol و Dohon of Ahed ، به کارگردانی نداو لاپید
  • بهترین فیلم: رانندگی با ماشین من ، به رهبری ریوسوکی هماگوچی
  • بهترین کارگردان: لئوس کاراکس برای آنت
  • برنده جایزه دوربین طلایی: مورینا
  • بهترین فیلم کوتاه نخل طلایی: TIAN XIA WU YA توسط TANG Yi

اسپایک لی کارگردان برنده اسکار آمریکایی به همراه متیو دیوپ کارگردان فرانسوی-سنگالی ، میلن فارمر خواننده و خواننده فرانسوی کانادایی ، فیلمساز و کارکنان آمریکایی ، مگی جیلنهال ، کارگردان و نویسنده ، جسیکا هاسنر ، نویسنده ، نویسنده و کارگردان ، ریاست هیئت داوران را بر عهده داشتند. از فیلم فرانسوی Culber Mendonca Filio ، طاهر رحیم ، فیلمساز برزیلی ، بازیگر فرانسوی و سانگ کانگ هو ، بازیگر کره جنوبی ، فیلم ها را در بخش اصلی رقابت های کن 2021 قضاوت کردند.

هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن از 6 تا 17 ژوئیه (15 تا 26 ژوئیه) برگزار شد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا