هنر و سینما

تریلر فصل ۴ «چیزهای عجیب» از اسرار جدیدی پرده برمی‌دارد


اولین تریلر رسمی قسمت 4 مجموعه “چیزهای عجیب” Netflix خواهران و برادران آلون را معرفی می کند و اسرار جدیدی را از شهروندان هاوکینز فاش می کند.

سریال چیزهای عجیب در داستان های علمی تخیلی و ترسناک فصل 3 است که شنوندگان زیادی را به خود جلب کرد و حالا طرفدارانش منتظر فصل چهارم آن هستند و با یک تریلر هیجان انگیز میل خود را برای دیدن دنباله تاریخ افزایش داده است.

در این تریلر گروهی از کودکان را می بینیم که در یک اتاق کوچک زیر نظر شدید بازی می کنند. بعداً مشخص شد که این بچه ها خواهر و برادر ایلون (شخصیت اصلی سریال ، با بازی میلی بابی براون) هستند که افرادی که آنها را “پدر” می نامند مورد استقبال قرار می گیرند.

قبل از پخش تریلر ، یوتیوب مطالب عجیب و غریب را در ویدیوی ناشناس به اشتراک گذاشت و به شوخی به بینندگان گفت که یک بولتن در آزمایشگاه ملی هاوکینز در 6 مه ساعت 21:00 منتشر می شود. طرفداران تصور می کردند فیلم در فصل 4 تمسخر اتاق کنترل را نشان می دهد و به کلانتر هاپر اجازه می دهد در اردوگاه زندان روسیه بماند و آنچه ممکن است یا ممکن است در هاوکینز اتفاق بیفتد.

اگرچه جزئیات دقیق فصل 4 مشخص نیست ، اما عکسهای فاش شده قبلاً نشان می دهد که استیو (با بازی جو کری) در یک فروشگاه فیلم کار می کند و ممکن است هنوز با رابین در تماس باشد. طرفداران با استفاده از عکسی از استیو در محل کار ، بر اساس پوستری که در فروشگاه نمایش داده شد ، به این نتیجه رسیدند که فصل 4 این سریال در سال 1986 اتفاق افتاده است. “مرد با یک کفش قرمز” از تام هنکس و “گرگ نوجوان” از مایکل جی فاکس اولین فیلم سینمایی خود را در سال 1986 انجام داد و هر دوی این تصاویر پایه اصلی نمایش را نشان می دادند. آنها را می توان در فروشگاه ها پیدا کرد.

لوکاس (Kaleb McLaughlin) همچنین در یک رستوران ژاپنی در بازار Starkort نمایش داده شد. کلانتر هاپر (دیوید هاربر) ثابت می کند که او از مرگ خود در فصل 3 جان سالم به در برد و از شرایط سخت در اردوگاه زندان روسیه جان سالم به در برد. و سرانجام ، بازیکن پانک ناشناس ، که توسط لوون تورمن-هاوک تصویر شده است ، به تیم شکارچیان هیولا می رسد.

اگرچه هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است ، اما ستاره سریال Strange Things ، فین ولفهارت ، گفته است که فصل 4 در سال 2022 به احتمال زیاد از شبکه نتفلیکس پخش می شود.

سریال Strange Things متشکل از برادران دافر ، وینونا رایدر ، میلی بابی براون ، دیوید هاربر ، فین ولفهارت ، گاتن ماتارازو ، کالب مک لاگلین ، نوآ اشناپ ، ناتالیا دایر ، چارلی هیتون ، جو کری ، پریا فرگوسن ، کری آلوز ، جی بویس مایا تورمن هاوک و لوون تورمن هاوک را در لیست ستاره ها دارد. فصل 4 هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد.

منبع: cbr

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا