هنر و سینما

۷ نقش‌آفرینی عالی و کم‌تر دیده‌شده‌ی وودی هارلسون


منصفانه است که بگوییم وودی هارلسون یکی از پرکارترین بازیگران نسل خود است. اگرچه هارلسون کار خود را به عنوان بازیگر در مجموعه ای از فیلم ها آغاز کرد ، اما به خاطر بازی های بی نظیر و دراماتیک و فیلم خود مشهور شد.

هارلسون می تواند نقش اصلی را در یک فیلم محبوب بازی کند و همچنین نقش فرعی فراموش نشدنی را با بازیگران بازی کند. او همچنین در سالهای اخیر به تلویزیون بازگشته است و یکی از بهترین بازی های اکشن دوران حرفه ای خود را با نقش جدید خود در فصل اول HBO’s The True Detective ، که شهرت زیادی به دست آورد ، ارائه کرد.

هارلسون نامزد سه جایزه اسکار شد ، یکبار بهترین بازیگر نقش اصلی در فیلم مردم در برابر مردم. لری فلینت و دو بار بهترین بازیگر نقش مکمل در فیلم و سه صفحه از ابیندون ، میزوری. او همچنین در فرانچایزهایی مانند Star Wars ، You See Me ، The Hunger Games و Zombie Land حضور داشته است و اخیراً نقش ضدقهرمان را در سم Venom: Let Carnegie Come Coming بازی کرده است. با این حال ، برخی از کارهای خوب هارلسون به دلیل وسعت کار او نادیده گرفته شده است. نمی توان گفت آیا این فیلم ها ناموفق بوده اند یا کار او نادیده گرفته شده یا این فیلم های بد نگه داشته شده اند یا خیر.

به سگ را تکان دهید (برو سگ)

وودی هارلسون

  • کارگردان: بری لوینسون
  • بازیکنان: وودی هارلسون ، داستین هافمن ، روبرت دنیرو
  • تاریخ انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 86 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.1 از 10

سگ یک طنز سیاسی تاریک است که پیش از زمان خود است و هارلسون یک پیچ و تاب جالب ایجاد کرده است که به خوبی با موضوع و موضوع فیلم ارتباط دارد. این فیلم تلاش های کنراد برین (رابرت دنیرو) و تهیه کننده هالیوودی استنلی موتس (داستین هافمن) را برای ایجاد جنجال بین المللی جعلی برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی جنسی رئیس جمهور آمریکا (مایکل بلسون) دنبال می کند. هارلسون یک گروهبان ارتش ایالات متحده به نام ویلیام شومان است که باید تاریخ اسرای جنگی را اشتباه بیان کند.

شومان هرگز در آرامش نیست و رفتار وحشیانه و برهم زننده برین و موتز برنامه های برین و موتز را تضعیف می کند. اگرچه او به طنز سگ را به عنوان یک رویداد خصوصی نشان می دهد ، اما به لطف بازی ترسناک هارلسون ، عواقب طرح جنگ سیاسی حول شخصیت غیرقابل اعتماد تلخ است. با این حال ، هارلسون به شیوه عجیب و غریب خود به تماشاگران می خندد ، اما حقایق لازم را به کار اضافه می کند ، که نیهیلیسم و ​​پوچی فیلم را م effectiveثرتر می کند.

به کارکنان در دشت

وودی هارلسون

  • کارگردان: رابرت آلتمن
  • بازیکنان: وودی هارلسون ، مریل استریپ ، لیندسی لوهان
  • تاریخ انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 81 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.7 از 10

جدیدترین فیلم رابرت آلتمن با یک درام جذاب از مجموعه ای از بازیگران مشهور همراه است. بنابراین تأثیر بسزایی در جذابیت فیلم داشت و هارلسون موفق شد به یکی از محبوب ترین بازیگران فیلم تبدیل شود. اصحاب یک خانه در این زمینه واقعیت درونی گروهی از نوازندگان را در روزهای پایانی قبل از لغو نمایش بزرگ خود دنبال می کنند. هارلسون و جان سی رایلی دو خواننده کابوی ، دوستی و چپتی را نشان می دهند که با ترک خط خود برنامه های جمع آوری کمک های مالی خود را خراب می کنند.

بیشتر لحظات وحشتناک فیلم حول محور خواهران یولاندا (مریل استریپ) و روندا (لیلی تملین) و دختر روندا ، لولا (لیندسی لوهان) می چرخد. هارلسون و رایلی روح فیلم را توضیح می دهند و گفتگوها و گفتگوهای آنها به همراه موسیقی عجیب و غریب آنها نشان دهنده دوستی و محبت عمیقی است که هرگز به وضوح ندیده اند. این فیلم یک کمدی هیجان انگیز است که مهارت های خوانندگی بالا هارلسون را به نمایش می گذارد. آخرین باری که بازیگران برای آخرین وعده غذایی خود ملاقات کردند ، هارلسون می توانست تصور کند که چگونه ممکن است خانواده هنرمند خود را ترک کند ، و سپس این کار را انجام دهد.

به خاکریز (حصارهای دفاعی)

وودی هارلسون

  • کارگردان: اورن مورمن
  • بازیکنان: وودی هارلسون ، سیگورنی ویور ، آن هچ
  • تاریخ انتشار: 2011
  • تخفیف گوجه فرنگی: 74 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 5.8 از 10

خاکریز شاید بهترین ارائه کار هارلسون در کل باشد ، فیلمی که با فساد و وحشیگری پلیس ، با نهایت حساسیت مبارزه می کند و خوشبختانه اشتباه نمی کند. این فیلم ممکن است برای مردم به خوبی درک نشود ، اما هارلسون تصویری واضح و پیچیده از افسر پلیس لس آنجلس دیو براون را نشان می دهد. براون تا آنجا پیش رفت که مانع از تأیید کار خود شد و در آن زمان به دنبال زندگی شخصی و حرفه ای خود بود.

براون دارای ویژگی نفرت انگیزی است ، اما هارلسون از گسترش آن ویژگی خودداری می کند. رویکرد براون از قوانین و دستورالعملهای قدیمی ناشی می شود که سالها به اداره پلیس لس آنجلس واگذار شده است. حصار از زمانی شروع می شود که او از قلمرو نجات عبور می کند و سالم می شود ، اما هارلسون به دلیل ایده آل گرایی که در گذشته شده بود قاطعانه فرار کرده است. جنگل بین براون و دخترش هلن (بری لارسون) دلخراش است. بازی هارلسون و عشق اشتباه او به دخترش ، نمایش لارسون را هیجان انگیزتر می کند.

به TELO (سه گانه 9)

وودی هارلسون

  • کارگردان: جان هیلکوت
  • بازیکنان: وودی هارلسون ، چیوتل آجیوفور ، کیت وینسلت
  • تاریخ انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 54 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.3 از 10

سه تا 9 یک صحنه جنایی حماسی و در عین حال تکان دهنده است که با داستان پیچیده ای از سرقت پلیس مرتبط است و همچنین شامل عناصری مانند مافیا روسیه ، قتل عام و مجموعه ای از شکستن بد است. در فیلم اتفاقات زیادی می افتد و افراد زیادی متحد شده و روی هم می چرخند و مردم می توانند با سر و صدا گیج شوند ، در همین حال ، هارلسون نقش جفری آلن ، کارآگاه پلیس فوق العاده را بازی می کند.

او به احتمال زیاد عموی پلیس به نام کریس آلن (کیسی افلک) است و نسبت به پرونده بدبین است و البته او یک شوخی است و به خوبی می تواند مقاصد خود را از دیگران نیز پنهان کند. او خود را بدبین می داند اما از طرفی آلن یکی از معدود افراد مشهور فیلم است. هارلسون توصیه های جدی به خواهرزاده هایش در رابطه جنسی می کند که ناشی از احساسات در خانواده نیست. در حالی که پایان سه تا نه پازل را حل نشده می گذارد ، لبخند هارلسون پایان رضایت بخشی برای این فیلم متحرک است.

به هفده سال (لبه یازدهم)

وودی هارلسون

  • کارگردان: کلی فرمون کریگ
  • بازیکنان: وودی هارلسون ، هیلی اشتاینفلد ، بلیک جنر
  • تاریخ انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 94 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.6 از 10

شرم آور است که بچه های هفده ساله از نظر مالی بد بودند ، زیرا این رمان از فراماسونر کریگ شایسته است برای نسل جدید بازیچه ای برای جان هیوز در نظر گرفته شود. در این ویدئو ، هارلسون یکی از بهترین اجراهایی را که معلم در سال های اخیر در سینما انجام داده است به نمایش می گذارد. آقای برونر یکی از معدود افرادی است که نادین فرانکلین ، بازیگر هیلی اشتاینفلد ، می تواند با او صحبت کند زیرا نادین با خودش ، خانواده و دوستانش متفاوت بود.

بیان هارلسون نگران کننده است زیرا نادین هنوز در تلاش است تا تمام مشکلات خود را حل کند ، اما این عبارت یکی از راه هایی است که این دختر می تواند به راحتی با مشکلات برخورد کند. نادین نیازی به توصیه های خنده دار ندارد. او فقط به کسی نیاز دارد که به حرف او گوش دهد. هنگامی که آقای برونر پس از دوستی نافرجام نادین به کمک او آمد ، صحنه ای احساسی ایجاد شد. هارلسون برای ابراز علاقه به نادین نیازی به گفتن یک کلمه نداشت و اگر او در ابتدا این احساس پدرانه را به این دختر نشان می داد ، مطمئناً چنین تاثیری نمی گذاشت.

به نبرد برای طرح میمون (نبرد برای طرح میمون ها)

وودی هارلسون

  • کارگردان: مت ریوز
  • بازیکنان: وودی هارلسون ، اندی سارکیس ، استیو زن
  • تاریخ انتشار: 2017
  • تخفیف گوجه فرنگی: 94 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.4 از 10

سه گانه طراحی شده Monkey Planet بسیار موفق بوده و از فناوری ضبط حرکت ، عکاسی و محاسبات بهره برده است. طبیعت انسان در درجه دوم اهمیت قرار دارد ، اما هارلسون یکی از جذاب ترین آنهاست. هارلسون نقش استعمارگر فاشیست وسلی مک کالو را به عنوان حریف اصلی در آخرین دوره مبارزه برای طرح میمون بازی می کند. نقش او به عنوان یک افسر که انسانیت خود را به طور کامل رها کرده است بسیار زیاد است.

اعتقادات مک کالو ترسناک ترین ویژگی های اوست. او واقعاً میمون ها را موجودات شیطانی می داند و معتقد است برای نجات کره زمین باید آنها را نابود کند و حمله قوی و بردگی متحدان سزار (اندی سارکیس) را پیش بینی می کند. هارلسون هرگز در اجرای خود نگفت که مک کالو از سبک ناخوشایند او لذت می برد ، اما بازی او نمونه کاملی از آن است. این نقش ممکن است یک ویژگی شخصیتی و بیش از حد باشد ، اما آغاز داستان مک کالو و اعتراف او به قتل پسرش عمق شخصیت آن شخصیت و عدم شوخ طبعی او را نشان می دهد.

به شوک و ترس (شوکه و سرد)

وودی هارلسون

  • کارگردان: رپ رینر
  • بازیکنان: وودی هارلسون ، جیمز مارسدن ، راب رینر
  • تاریخ انتشار: 2017
  • تخفیف گوجه فرنگی: 30 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.3 از 10

شوک و ترس یکی از جذاب ترین داستان های بوش است و با توجه به رقابت شدید برای آثار مشابه ، تقریباً غیرقابل وصف است. فیلم راب راینر درباره سوار شب در حمله به عراق و جستجوی سلاح های کشتار جمعی است و قدیمی و مبهم به نظر می رسد ، اما هارلسون داوطلب شده است که نقش خود را به نحوی کامل بازی کند و انرژی لازم را در خود جای دهد. به این فیلم بی جان او انجام می دهد به نظر می رسد جاناتان لندی (وودی هارلسون) از قیام در عراق شوکه شده است. هارلسون گفتگوی خوبی با این فیلم دارد.

وقتی بازیگری می تواند یک فیلم بد را به یک شاهکار تبدیل کند ، به راستی می توان گفت که او یک هنرمند استاد است. بازیگران و ترس بازیگران فوق العاده ای دارند ، اما جیمز مارسدن ، تامی لی جونز ، میلا جوویچ و ریچارد شیف به اندازه رینر خسته کننده به نظر می رسند. حداقل 90 دقیقه مبهم که واقعیت به موضوعی تکراری تبدیل شده است ، حداقل هارلسون شبیه فردی است که از موقعیت ها متنفر است و با عصبانیت به دنبال پاسخ می گردد. هارلسون در فیلمی که آنقدر از آمریکایی ها تجلیل می کند که فراموش می کنند به چشم انداز بین المللی نگاه کنند ، کوشش و صداقت روزنامه نگار را به خوبی نشان داده است.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا