هنر و سینما

هر آنچه از فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا همیشه» می‌دانیم


با مرگ چادویک بوزمن ، پوچی او بیشتر در دنیای مارول احساس می شود. اما زندگی ادامه دارد و به گفته عوامل مارول ، Black Panther 2 همان چیزی است که درباره آن صحبت می شود.

این فیلم در واقع ادای احترام به مرگ ناگهانی یک بازیگر و گسترش جهان است که به ایجاد آن کمک کرد. رایان کوگلر ، کارگردان و نویسنده ، جو رابرت کول ، نویسنده این عنوان ، آماده است تا طرفداران را به فضای جدید واکاندا بازگرداند. وقایع نیمه اول این مجموعه تغییرات زیادی را در کشور واکاندا به ارمغان آورد و رویدادهای Blip تأثیر منفی بر جهان نیز داشت. بنابراین ، با تماشای قسمت دوم این مجموعه ، طرفداران واکنش متفاوتی نسبت به آنچه می بینند مشاهده خواهند کرد.

پلنگ سیاه 2 نوید یک فیلم ارزشمند با بازگشت به ظاهر کلاسیک و افزودن بسیاری از ویژگی های جدید را می دهد. تا کنون ، قسمت چهارم فیلم Marvel شامل رویدادهای مهم کیهانی بوده است ، اما از نظر داده ها ، این فیلم با مشکلات زمینی بیشتری روبرو خواهد شد. اولین اکران فیلم در ایالات متحده در 8 جولای 2022 انجام می شود ، اگرچه دو ماه بعد دو ماه بعد ، در 7 مه ساخته شد. مرگ ناگهانی و غم انگیز چادویک بوزمن باعث شد فیلم از ابتدا تولید و بعداً به پایان برسد. این فیلم دوباره به روی صحنه می رود و با ارائه یک ستاره جدید به تاریخ اکران خود نزدیک می شود.

بازیکن پلنگ سیاه 2

در دسامبر 2020 ، کوین فیگی ، کارگردان استودیو مارول اعلام کرد که توچالا در یک فیلم آینده حضور خواهد داشت و جایگزین آن نمی شود و طرفداران را مطمئن می کند. او در جشن های جشنواره سرمایه گذاران دیزنی گفت: “چادویک بوزمن یک بازیگر بسیار با استعداد و الهام بخش است که تأثیر زیادی بر زندگی حرفه ای و شخصی ما داشته است.” در نمایش تیچالا در مارول بی نظیر بود. به همین دلیل ما قصد جایگزینی این ویژگی را نداریم. “

اگرچه پادشاه در قلب داستان نیست ، اما شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت های سری قبلی خواهیم بود. در فیلم جدید لوپیتا نیانگو ، دانا گوئرا ، فلورانس کازومبا ، دانیل کالوو ، مارتین فریمن ، لتیسیا رایت ، وینستون دوک ، آنجلا باست و دومینیک تورن بازی می کنند. وجود تانوک هورتا و میکائلا کول هنوز تأیید نشده است ، اما احتمال حضور آنها در این نقش جنجال برانگیخته است.

شخصیت پلنگ سیاه تأیید شد

ببر سیاه

بدون شخصیت اصلی ، قسمت اول روی دیگر شخصیت های اصلی تمرکز می کند. این گزارش به گنجاندن افراد مشهور طرفدار مشهور اشاره می کند ، که سپس آنها را مرور می کنیم. بیایید نگاهی به شخصیت های تأیید شده بیندازیم.

لوپیتا نیانگ به عنوان ناکیا ، دوست دختر سابق تیچالا و عضو شبکه سگ های جنگی واکاندا باز می گردد. او از قبیله رودخانه است و در پایان فیلم پلنگ سیاه تیچالا او را به عنوان رئیس برنامه بشردوستانه واکاندا منصوب می کند.

دانا گوئرا در نقش اوکوی یکی از مشهورترین بازیکنان پلنگ سیاه و رهبر گروه محافظ زنان تیچالا به نام دورا میلاژ است که همچنین از نیروهای ویژه واکاندا است. گوررا به احتمال زیاد نقش خود را در کشتن سرویس دیزنی پلاس که هنوز نام ندارد ، از سر می گیرد.

دانیل کالویا نقش همسر اوکاوی ، واکابی و رهبر قبیله مرزی واکاندا را بازی می کند. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

فلورانس کازومبا زیرا ایوو عضو Dora Milage است. او یک مبارز شجاع و وفادار بود که اولین بار در فیلم Captain America: Civil War ظاهر شد. او همچنین در فیلم شاهین و سرباز زمستان بازی کرد و با شستشوی مغزی هیدرا ، باکی بارنز را در حال حذف شدن دید.

مارتین فریمن نقش ایورت راس مامور سیا را بازی می کند که توسط تیچالا نجات می یابد. مشخص نیست که آیا راس در پایان پلنگ سیاه به ایالات متحده بازگشت یا در دوران حضور تانوس در انتقام جویان: جنگ ابدی ناپدید شد. پلنگ سیاه 2 فرصتی برای ملاقات مجدد با او و یادگیری سرنوشت او در این دنیای عجیب خواهد بود

لتیسیا رایت به عنوان خواهر کوچکتر تیچالا ، یکی از باهوش ترین افراد مارول و بنیانگذار پیشرفت فناوری در واکاندا. شایعات حاکی از آن است که او در قسمت بعدی فیلم نقش عمده ای را ایفا می کند ، و اگرچه این هنوز تأیید نشده است ، او در کمیک ها ملکه واکاندا شد و وقتی از ورود به ایالت تیچالا منع شد. آنجلا باست نیز برای راموندا ، مادر شورا و تیچالا بازگشته است.

وینستون دوک در نقش امباکو ، رهبر قبیله کوهستانی واکاندا جباری ، یک جنگجوی قدرتمند که از زمانهای قدیم به تیچالا خدمت می کرد ، بازی می کند. اگرچه او مانند پادشاه خود یک قهرمان جهانی نیست ، اما هنوز یک نیروی قدرتمند است.

مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمونگر و بازیگر ضدقهرمان در عکس نشان داد که در صورت دعوت از عوامل مارول قطعا به پروژه باز می گردد. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد ، اما طرفداران از دیدن دوباره او خوشحال خواهند شد.

دومینیک تورن یکی از تازه واردان فیلم است و نقش قهرمان آهنین ریری ویلیامز را بازی می کند. ریری خالق اصلی و بنیانگذار تونی استارک (روبرت داونی جونیور) است که برای ساخت سلاح با او رقابت می کند. این شخصیت کمیک پس از معرفی وی بسیار محبوب شد و به نظر می رسد که او نقش بزرگی در دنیای مارول ایفا خواهد کرد. تورن همچنین یک سریال دیزنی پلاس را بازی می کند.

اکنون به گزارش های ذکر شده می پردازیم. در مورد معرفی تانوک هورتا به عنوان ملوان بدنام و پادشاه آتلانتیس در فیلم پلنگ سیاه صحبت شد. این شخصیت دو سال قبل از آکوامن به دیزنی معرفی شد. طرفداران فیلم امیدوارند شاهد حضور این شخصیت قدرتمند ضد قهرمان در مارول باشند. شرور بدنام در واکاندا برای همیشه است و البته اثبات نشده است که کار او با این عنوان فقط یک حدس و گمان است. شخصیت مایکلا کول در فیلم هنوز ناشناخته است ، اما ممکن است نقش دستیار نامورا را بر عهده داشته باشد. شنیده می شود که کول نقش یک کاپیتان به نام Anka و یکی از اعضای Dora Milage را بر عهده می گیرد.

تریلر فیلم 2 پلنگ سیاه

مارول هنوز تریلر فیلم را منتشر نکرده است ، اما با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم ، ممکن است طرفداران بتوانند تریلر فیلم را ببینند. یک تیزر کوچک احتمالاً در اواخر سال 2021 یا اوایل 2022 منتشر می شود.

فیلم پلنگ سیاه 2

ببر سیاه

در 29 ژوئن 2021 ، فرآیند تولید فیلم ، با عنوان پروژه تعطیلات تابستانی ، در استودیو Trilith در آتلانتا ، جورجیا آغاز شد. فیلمبرداری باید شش ماه به طول می انجامید و فیلمبرداری آن قرار بود در مارس 2021 آغاز شود ، اما با مرگ بوزمن ، تولید متوقف شد تا فیلمسازان بتوانند مسیر فیلم را تغییر دهند. عکاسی نیز در Worcester و MIT ، ماساچوست در حال فیلمبرداری بود. در کمیک ، ریری ویلیامز دانشجوی مهندسی در MIT است و احتمالاً در طول یک نمایش مرتبط در دانشگاه شرکت خواهد کرد. لتیسیا رایت ، که در 25 آگوست در بیمارستانی در بوستون بستری شده بود و صحنه ای در ویدیو داشت که منجر به تصادف رانندگی با مجروحان شد ، بلافاصله تحت درمان قرار می گیرد.

دوره زمانی پلنگ سیاه 2

هنوز زمان عمل فیلم مشخص نشده است ، اما به نظر می رسد پس از اقدام دکتر ، چه اتفاقی برای فیلم افتاده است. عجیب. ثور: عشق و تندر نیز بین این دو فیلم نمایش داده شد ، اما از آنجا که در آخرین نمایش ثور را دیدیم که به فضا رفته است ، بعید است که چیزها برای همیشه روی دنیای واکاندا تأثیر بگذارد. در این ویدیو اتفاق افتاده است. برنامه بازی Black Panther 2 می تواند 2023 یا 2024 باشد. جدول زمانی در دنیای مارول کمی عجیب است ، به ویژه با گذشت زمان و بسیاری از جهان همه چیز را خراب می کند. اما پلنگ سیاه 2 راه را در پیش خواهد گرفت ، در دنیایی که مرزهای آن مبهم است و جامعه بشری به آرامی در حال تازه شدن است.

موضوع پلنگ سیاه 2

ببر سیاه

بدون تیچالا ، تشخیص موضوع واکاندا همیشه دشوار است. مرگ چادویک بوزمن ممکن است بر داستان فیلم تأثیر بگذارد و در ابتدای فیلم شاهد مراسم اختتامیه تیچالا و رابطه سایر بازیگران با مرگ او خواهیم بود. این فیلم ادای احترام واقعی برای او است و بسیاری از اعضای پروژه گفتند ساختن فیلمی بدون این ستاره فوق العاده عجیب و غیر معمول خواهد بود. وینستون دوک در مصاحبه ای با 20 ژوئیه به Collider گفت: “خواندن فیلمنامه مرا تحت تأثیر قرار داد ، ما اکنون همه خانواده هستیم و در این غم شریک هستیم.” “ما فیلم خاصی می سازیم.” از آنجا که موضوع فیلم هنوز مشخص نیست ، گزارشی از Weekly Production از نبرد بین واکاندا و آتلانتیس به عنوان موضوع فیلم یاد می کند.

در اخبار آمده است که واکاندا و آتلانتیس تمدن های مخفی با فناوری پیشرفته و ارتشهای قدرتمند هستند که خود را از سایر نقاط جهان جدا کرده اند تا امنیت و ترس برخی را تضمین کنند. واکاندا نگران سوء استفاده دیگران از فناوری دیگران است و آتلانتیس می ترسد با ورود به این سرزمین تاریخی دیگر به ساکنان زمین احترام نگذارد. این مشکلات تا زمان جنگ دو طرف ادامه دارد. واکاندا و آتلانتیس دارای سابقه پیچیده ای هستند. واکاندا تنها کشوری است که دارای معدن سنگ آهن است و شایعات مربوط به قدرت آن در سراسر جهان زیاد است. پدر بدنام در جستجوی این آهن کمیاب به قطب جنوب فرستاده شد.

پیشتر در بررسی Iron Man 2 و Avengers: End of the Game اشاره ای به آتلانتیس شد. در گذشته آتلانتیس و واکاندا با کمیک هایی دست و پنجه نرم می کردند که پیامدهای مخربی داشته است. اگر این رویداد موضوع اصلی فیلم آینده باشد ، بسیار جالب خواهد بود. با توجه به اینکه واکاندا آواره شده است ، نحوه حمله اقیانوس اطلس به این سرزمین نیز مهم است. از آنجا که اقیانوس های اطراف واکاندا در کمیک ها اهمیت چندانی ندارند ، شاید اقیانوس اطلس نیز چنین فکر کند. در هر صورت ، Black Panther 2 قول می دهد داستانی جذاب را روایت کند و ما امیدواریم که به این وعده عمل کنیم.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا