هنر و سینما

قسمت ویژه‌ی فرندز رکورد بازدید بازی تاج و تخت را در انگلیس شکست


یک قسمت ویژه از “دوستان” سرانجام منتشر شد و معلوم شد که دیدار دوستان در ایالات متحده و انگلستان با استقبال بی نظیری از بینندگان روبرو شده است.

برادران وارنر 400 میلیون دلار برای راه اندازی سرویس آنلاین HBO Max هزینه کرد و سعی کرد پس از 17 سال شش دوست دوستان را جمع آوری کند ، اما کرونا اجازه نداد. به دلیل جهانی شدن ویروس کرونا ، فیلمبرداری و تولید این قسمت خاص چندین بار به تعویق افتاده است و HBO Max کار خود را بدون هیچ دوستی آغاز کرده است. سرانجام ، در اواخر زمستان سال گذشته ، گردهمایی دوستان فیلمسازان در اوایل این ماه عکس گرفت و منتشر شد. اگرچه برادران وارنر نتوانست از جلسه استفاده کند. در ابتدای راه اندازی سرویس آنلاین آنها ، طبق آمار منتشر شده ، آنها هنوز به لطف همکاری مونیکا ، راشل ، فیبی ، فیلمسازان و بینندگان را در سراسر جهان جذب می کنند. راس ، چندلر و جوی سالها بعد به آنجا آمدند.

بر اساس آمار منتشر شده ، 29 درصد از مشترکان HBO Max ایالات متحده در روز انتشار قسمت خاصی از Friends را تماشا کردند که آمار بسیار جالبی است. زیرا 16 درصد از این افراد تماشا شده ترین فیلم “Mortal Kombat” را تماشا می کنند. علاوه بر ایالات متحده ، تجمع دوستان در سایر نقاط جهان ، از جمله ایالات متحده ، با استقبال خوبی روبرو شده است. به گزارش اسکای نیوز ، 8.6 میلیون نفر قسمت ویژه دوستان را از طریق کانال 4 در انگلستان تماشا کردند. 5.3 میلیون نفر نیز آن را در Sky One تماشا کردند که یک رکورد محسوب می شود و قسمت جدید دوستان با گذراندن فصل پایانی «بازی تاج و تخت» به پربیننده ترین شبکه در یکی از محبوب ترین شبکه های انگلستان تبدیل شده است.

در بخش ویژه دوستان ، برخی از صحنه ها با راس ، جوی ، چندلر ، راشل ، مونیکا و فیبی در حضور چند بیننده فیلمبرداری شد و برخی از صحنه های این قسمت در یک محیط فراموش نشدنی و صحنه برگزار شد مجموعه ای با چند مهمان معروف این قسمت خاص بر اساس فیلمنامه خاصی ساخته نشده است و شخصیت های اصلی نقش های نقش آفرینی در سریال جلوی دوربین نرفتند.

18 فرد مشهور به عنوان مهمان حضور دارند ، از جمله: جیمز کوردن ، سیندی کرافورد ، بیتلز ، جاستین بیبر ، دیوید بکهام ، مندی کالینگ ، توماس لنون ، لری هانکین ، کیت هرینگتون ، الیوت گلد ، لیدی گاگا ، کار “ملالا یوسف زی ، ریس ویترسپون ، مگی ویلر ، جیمز مایکل تیلور ، تام سلک و کریستینا پیکلز. »همانطور که می بینید ، برخی از این افراد ، مانند مگی ویلر یا لری هانکین ، اولین بازیگران این مجموعه بودند ، اما چند بازیگر زن دیگر ، از جمله کیت هرینگتون ، اولین دوستان بودند

سریال دوستان در 10 فصل و 236 قسمت بین سالهای 1994 تا 2004 از شبکه NBC پخش شد. دوستان واکنش مثبت سریال ، دوستان و منتقدان را به خود جلب کرد و به زودی به یکی از محبوب ترین صحنه های کمدی تاریخ تبدیل شد. 62 نامزد امی برنده جایزه امی و در سال 2002 برنده جایزه امی برای بهترین مجموعه فیلم شدند. این سریال در لیست 50 قسمت برتر تاریخ ، در رتبه 21 بیست و یکم ، و همچنین در لیست 50 قسمت برتر تاریخ ، در رتبه هفتم هفتم قرار دارد. مجله جدید Empire.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا