هنر و سینما

چرا نقدهای فیلم سار (Starling) این‌قدر بد هستند؟


با وجود بازیگران زن قوی و استعدادهای برجسته پشت دوربین ، استقبال از فیلم جدید ملیسا مک کارتی بسیار ضعیف است. اغلب انتظار می رود ستاره هایی مانند مک کارتی ، کریس اودود و تیموتی اولفان (بازیگر برجسته هیتمن) در هر نقشی بدرخشند ، اما منتقدان می گویند این اتفاق در “ستاره” رخ نداد. با این حال ، نظرات منفی و انتقادات منفی بسیار فراتر از عملکرد بازیکنان است.

خلاصه داستان؛ داستان فیلم درباره زوجی با مک کارتی و عودود است که سعی می کنند با خطرات زندگی خود مقابله کنند. عود در یک مرکز بهداشت روانی در حال بهبود است و مک کارتی در تلاش است تا با کمک دامپزشکی که اکنون روانپزشک شده است ، اندوه خود را درمان کند.

در تمام آن مدت ، مک کارتی برای مقابله با رفتارهای خشونت آمیز ستاره در حیاط خانه تلاش می کرد. این فیلم به کارگردانی تئودور ملفی ، شاید بیشتر به خاطر پرفروش ترین آثار خود مانند اشیاء پنهان و سنت وینسنت ، با مک کارتی و اودود شناخته شود.

او رفت

بازیگران بزرگی در استار حضور دارند ، اما فیلم به قیمت خود نرسید. استارلینگ در حال حاضر 22 امتیاز در سایت Raton Tomitosis دارد که نشان دهنده محصول ضعیف است. به طور کلی ، نقد بیشتر بر روی وابستگی بیش از حد به ملودرام متمرکز است و همه لحظات احساسی با هیجان بیش از حد مات می شود. به ویژه ، بسیاری از منتقدان قصد خود را به گونه ای تخیلی و آشکارا برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطب به چالش کشیده اند. اما منتقدان منفی دیگر چه می گویند؟

گزیده ای از انتقادات منتقدان فیلم ستاره

مجله Cremud و Mayo Review

Starling یک ملودرام خنده دار است که هیچ ربطی به آن ندارد.

لس آنجلس تایمز

اتکای کامل مت هریس (فیلمنامه نویس) به احساسات و ملودرام برای تسخیر قلب ما و نه ذهن ما ، موقعیت ها و احساسات اصلی فیلم را از بین می برد و از بین می برد. بزرگترین ضعف فیلم ناتوانی آن در ایجاد افکار منسجم است. این واقعاً شرم آور است ، زیرا خرده های زیادی در داستان و بازیگران وجود دارد که متأسفانه به دلیل طرح استعاری و بسیار ضعیف هدر می رود.

شکی نیست که FilmSar در حال پیشرفت است. برخی از منتقدان از احتمالاتی که هنوز ذکر نشده بود ، ناامید و ناراضی بودند ، اما چندین منتقد برجسته سینمایی از احساسی ترین لحظات فیلم تعریف کردند ، که البته تحت تأثیر بقیه فیلم های باقی مانده بود. به عنوان مثال ، در پست زیر ، انتقاد دلسوزانه و ملایم تری از ستاره را می خوانیم:

هیجان تماشای این ملودرام با فروتنی با این واقعیت افزایش یافته است که می بینیم گروهی از فیلمسازان جسور هنوز مایلند 20 میلیون دلار برای یک داستان غم انگیز بزرگسال هزینه کنند. “

اطلاعات سنتی

فیلم اشک آور بر اساس شخصیتی احساسی ساخته شده است و دو بازیگر اصلی آن ، ملیسا مک کارتی و کریس اودود ، به خوبی بازی می کنند.

با توجه به نمره ضعیف راتون تومیتوز در فیلم ، واضح است که بسیاری از منتقدان حرفه ای تعجب نمی کنند. با این حال ، نمره IMDb 7.5 نشان می دهد که فیلم بین تماشاگران بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. بنابراین می توان گفت که علی رغم برخی برداشت های منفی ، سار هنوز مخاطب دارد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا