هنر و سینما

مورفئوس جوان چگونه می‌تواند در ماتریکس ۴ حضور داشته باشد؟


مجموعه قیامت ادامه مستقیم سه گانه سه گانه است و مورفیوس جوان در ماتریکس چهار ظاهر می شود. سال گذشته ، با اعلام ایجاد سری دیگر ماتریکس از یکی از واچوفسکی ها ، انتظارات بینندگان از این فیلم در اینترنت ظاهر شد.

نظریه نگران کننده در مورد داستان و بازیگران ، به ویژه از آنجا که هیچ اشاره ای به ایفای نقش لورنس فیشبرن در نقش مورفئوس در فیلم نشد و او هرگونه همکاری را انکار کرد. در هر صورت ، تأیید شده است که شخصیت مورفیوس باز خواهد گشت و نقش او یحیی عبدالمتین دوم ، بازیکن جدید این حق رای است.

مورفیوس ، که برای اولین بار از سال 1999 در The Matrix ظاهر شد ، یکی از معدود افرادی بود که از دنیای واقعی اطلاع داشت. او بشریت را با واقعیت بیدار کرد و اجازه داشت از دنیای شبیه سازی شده به شهر صهیون ، که آخرین شهر سالم روی زمین است ، فرار کند. او نماد مقاومت است ، کسی که به شخصیت نئو ، با بازی کیانو ریوز ، کمک کرد تا از نیروهای واقعی خود استفاده کند و تنها کسی باشد که بشریت را نجات داد. مورفیوس در سه سری The Matrix و سایر رسانه های چند رسانه ای مانند بازی های ویدئویی و کارتون های کوتاه ظاهر شده است و با بالا گرفتن جنگ با صاحبان مکانیک ها به انقلابی در صنعت تبدیل شده است.

در پایان سومین سری از مجموعه های انقلاب ماتریسی مورفئوس ، او زنده ماند و داستان او هرگز به نتیجه منطقی نرسید. با افزایش تولید سه ماهه چهارم ، به نظر می رسد که او قصد دارد در این مبارزه به کار خود بازگردد. علیرغم شایعات مربوط به حضور او ، قبل از انتشار اولین تریلر The Matrix 4 هیچ اشاره ای به این شخصیت نشده بود. حالا که حضور او در سریال Doomsday تایید شده است ، یحیی عبدالمتین چگونه او را در جوانی تبدیل کرد س forالی برای مخاطبان

حضور مورفئوس جوان در ماتریکس

مورفئوس

مدت کوتاهی پس از اعلام فیلم ماتریکس چهار ، شایعاتی مبنی بر اینکه شخص دیگری به جای مورفئوس حضور یافته بود ، نحوه حضور و نقش او در رویدادهای فیلم ظاهر شد. طی مصاحبه با اعضای پروژه ، بازگشت کیانو ریوز و کری آنوماس به نقش های نئو و ترینیتی تأیید شد و وجود لارنس فیشبرن رد شد. فیشبرن نقش مهمی در شکل گیری شخصیت مورفیوس ایفا کرد ، اما چرا این بازیگر برای بازی در یکی از بزرگترین نقش های خود بازنگشت؟ دلیل غیبت او شایعه ای است که درست است ، اگر مورفئوس بخواهد در فیلم ظاهر شود شخص دیگری نقش را بر عهده می گیرد ، این شخص یحیی عبدالمتین است.

گمانه زنی هایی مبنی بر بازی یحیی عبدالمتین دوم در نقش مورفئوس در ماتریکس 4 وجود دارد و این توسط تریلری که توسط همین بازیگر منتشر شده است ، تایید می شود. با توجه به فاصله زمانی بین این دو ، مشکل فقط جایگزینی بازیگران نیست و مسائل دیگری مانند ناهماهنگی در برنامه ها ، کاهش ارزش مسئولیت و سایر مسائل در این بین وجود دارد. در ماتریکس 4 ، عبدالمتین نقش اصلی را در Morpheus ایفا می کند که یکی از بهترین نقش ها در این حق رای دادن است. چون جوانتر است ، تجربه و آمادگی چندانی نخواهد داشت.

بازگشت به گذشته و فاصله گرفتن از وقایع داستان بزرگ می تواند زمینه را برای درگیری بین قدرت انسانی و هوش مصنوعی ایجاد کند. بینندگان مورفیوس جوان را به عنوان یک مبارز علیه نیروهای مقاومت و نقش او در کمک به رشد شهر صهیون می بینند. مطمئناً دیدن مشخصات او و تأثیر شخصیت او در ماتریکس به عنوان تهدیدی برای امنیت و تروریسم جذاب است. رابطه پرشور او با شخصیت جادا پینکت اسمیت می تواند عنصر انسانی تری برای این شخصیت ایجاد کند.

حضور مورفئوس جوان در مرکز داستان است

مورفئوس

مورفیوس نقش مهمی در ساختار فیلم ایفا می کند و می تواند تأثیر مهمی بر داستان آن داشته باشد. او به راحتی می تواند راهی برای ظاهر شدن در ماتریس 4 پیدا کند. این فیلم در قلمرو علم تخیلی قرار دارد ، بنابراین نمی توان چیزی را از قلم انداخت ، مخصوصاً اینکه فیلم برای بیان داستان خود به طور کامل بر واقعیت ها و شبیه سازها تکیه می کند. اگرچه تریلر نشان می دهد که عبدالمتین در نقش Morpheus بازی می کند ، اما در راه و مسیر زمان زیادی ارائه نمی دهد ، اما مسائلی مانند سفر در زمان ، دستکاری محیطی و حافظه افراد معتبر نیست مگر اینکه توسط سازنده سریال تأیید شود.

همه این نکات را می توان در تاریخ فیلم گنجانید. قهرمانان ماتریکس ممکن است به دلایل شخصی یا چیزهای دیگر به گذشته بازگردند. افرادی مانند مورفیوس. اگر مورفیوس گزینه ای در فیلم نبود ، شاید خود ماتریس این شخص را ایجاد می کرد و به نظر می رسید او را شبیه یک رویداد قبل از احیا می کند ، اما به احتمال زیاد روایت و موقعیت مشابه است. باعث کند شدن پروژه می شود. سقوط کرده یا به طور کامل شکست بخورد همچنین ، اگر نئو به عنوان یک تثلیث زنده به ماتریکس بیاید ، داستان ارزش بیشتری خواهد داشت.

در مورد روایت داستان ، روایت فیلم هنوز مبهم است ، اما حضور مورفئوس در قلب داستان ماتریکس اجتناب ناپذیر است. این حق رای به دلایل زیادی ، بدون توجه به طول عمر ، باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. نقش لارنس فیشبرن در این فیلم به ایجاد مخاطب کمک کرد ، بنابراین قطعاً در ماتریکس حس تعویض زیاد بازیگران وجود خواهد داشت. ماتریکس 4 در پایان سال 2021 منتشر می شود و تا آن زمان ، اطلاعات بیشتری درباره تاریخ فیلم قطعاً منتشر می شود.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا