هنر و سینما

مگی جیلنهال با دختر گمشده همه را راضی کرد (جشنواره ونیز ۲۰۲۱)


مگی جیلنهال بازیگر و نویسنده پس از سال ها بازی در فیلم های پرفروش ، اولین بازی خود را در فیلم آینده Netflix ، دختر گمشده انجام داد.

این فیلم که بر اساس نمایشنامه النا فرانتا در سال 2006 با همین نام ساخته شده است ، اولیویا کلمن بازیگر برنده اسکار را برای نقش داکوتا جانسون و چند بازیگر زن دیگر نشان می دهد.

پس از حضور در پروژه هایی مانند دنی دارکو و شوالیه تاریکی ، جیلنهال این بار پشت دوربین جلو خواهد رفت. در سال 2002 ، او برای نقش منشی نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد. او همچنین در سال 2009 برای فیلم “قلب دیوانه” نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: “لدا (اولیویا کلمن) ، که تنها در تعطیلات است ، از دیدن یک مادر جوان (داکوتا جانسون) و دخترش در ساحل شوکه می شود. بنابراین او زندگی سختی داشت و خاطرات تلخی دارد. و وحشتناک و هنوز تحت تأثیر روابط دشوار و بارداری اولیه است. “او به عنوان یک مادر جوان باید انتخابهای ناامن انجام دهد و با عواقب آن روبرو شود ، اما سعی می کند مشکلات خود را حل کند.”

به گفته The Missing Girl ، اولیویا کلمن نقش لدا و داکوتا جانسون نقش نوتا را ایفا می کند. الیور جکسون کوهن در نقش تونی ، پیتر سرسگارد در نقش پروفسور هاردی و پل مسکال در نقش ویل. از بازیگران آن می توان به جسی باکلی ، جک فرتینگ ، پانوس کرونیس ، اد هریس ، روبین آلول ، داگمارا دومینیک ، آتنا مارتیناند و الی بلیک اشاره کرد.

دختر گمشده در 17 دسامبر روی پرده سینماها می رود و 31 دسامبر در Netflix دیده می شود ، اما قبل از آن از 3 سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز شروع می شود. منتقداني كه به صورت محدودي به فيلم نگاه كرده اند ، همگي در مورد اولين كار مگي جيلنهال اظهار نظر كرده اند كه بد نيست بدانيد.

دختر گمشده یک گزینه تفسیری است

زمان

“کارگردان فیلم ، با تکیه بر تجربه و استعداد خود در طول زندگی حرفه ای ، در اولین کار خود به عنوان کارگردان با اعتماد به نفس و جدی به نظر می رسید.”

ایندی وایر

“توقف این فیلم مانند زمانی است که شما پوست معمولی می خواهید و در هر زمان می توانید آن تکه پوست را در جایی تمیز کنید.

رپ

“جیلنهال در مواقع لزوم به شکلی نرم و قدرتمند حرکت می کند و با چشمان خوب خود تمام احساسات و عناصر را در بر می گیرد.”

جشنواره غرور

“جیلنهال زبان تصویری وحشتناکی دارد. او دقیقاً می داند چه چیزی بگوید و چگونه بگوید ، و ما هر کاری که او انجام می دهد را با ریتم و ساختار فیلم لمس می کنیم.”

مختلف

“جیلنهال ظاهری غیر معمول و مبهم دارد و سعی می کند آنچه را که لازم است از طریق بازی خوب بازیگران منتقل کند.”

هالیوود ریپورتر

“بازیگران قوی و فرم روانی داستان فیلم را باید دید.” به دلیل نظم و انضباط ذهنی ، جیلنهال در اولین کار خود داستانی بی نظیر را روایت می کند. “

بررسی جایزه

“این فیلم دارای شخصیت زن با استعداد است و داستان خود را صادقانه روایت می کند.” همچنین باعث می شود بینندگان فکر کنند که این موضوع ممکن است نابرابری طرح را جبران کند. “

منبع: rottentomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا