هنر و سینما

چرا کمک دکتر استرنج به مرد عنکبوتی در فیلم «راهی به خانه نیست» منطقی است؟


اگرچه در ابتدا برای دکترها کمی غیرعادی به نظر می رسید. عجیب برای کمک به مرد عنکبوتی در “مرد عنکبوتی: راهی برای خانه وجود ندارد” ، او کاملاً مناسب است. در واقع ، این اکشن در مراحل 3 و 4 دو خط مهم را وارد دنیای بزرگ سینمایی مارول می کند: شخصیت Dr. گسترش عجیب و اجتناب ناپذیر جهانی.

از زمانی که بینندگان برای اولین بار با Dr. استفن استرنج می فهمد که خودخواه و ناامن است ، مایل است از همه محدوده ها فراتر رفته یا قوانینی را که مانع پیشرفت سریع اهدافش می شود ، نقض کند.

البته این ویژگی هایی بود که او را به عنوان یک جراح ماهر و جراح مغز و اعصاب معرفی می کرد و همچنین او را به تسلط بر هنر عرفانی در مدت زمان کوتاهی رساند. وونگ در تریلر مرد عنکبوتی: هرگز به خانه نروید ، از استفاده از طلسم های دشوار و خطرناک برای کمک به مرد عنکبوتی هشدار می دهد و از آن به بعد ، به نظر می رسد استرنج با توانایی های عرفانی خود این کار را انجام داده است. در واقع ، علیرغم این ویژگی ها ، هیچ چیز او نمی داند ، و حتی در فیلم Avengers: The Final Game ، او طرحی را برای تیم انتقام جویان طراحی کرد تا تانوس را شکست دهد و قسمت از دست رفته جهان را بازیابی کند.

دکتر. عجیب

رابطه استفان استرنج و پیتر پارکر یکی از نکات اصلی فیلم است. این دو در طول همکاری کوتاه خود با انتقام جویان: جنگ ابدیت به خوبی با یکدیگر کنار آمدند و این تجربه فوق العاده به دکتر اجازه می دهد. استفاده از تمایلات طبیعی او برای کمک به او عجیب است. همچنین این احتمال وجود دارد که داستان این سه گانه مرد عنکبوتی نقش مربیگری خود را ادامه دهد و در هر قسمت ، یک شخصیت جدید که شبیه پدر پارکر است ، به این پسر قهرمان در بزرگراه خود کمک می کند. با مهارت های بالای خود ، دکتر. استرنج بسیار قادر است پا جای پای مرد آهنی ، نیک فیوری و میستریو بگذارد و سبک و شخصیت جالب او می تواند مرد عنکبوتی را به خوبی متوجه شود که هرکسی مسئول تصمیمات خود است و باید به عواقب ناخواسته آن اذعان کند. به

روش تعامل استرنج راه خانه نیست ، ممکن است به او درس بدهد و نه فقط پارکر. بینندگان از همان ابتدا متوجه شباهت های استفان استرنج و تونی استارک شده اند و این شباهت را می توان در این فیلم نیز ادامه داد. پایان داستان مرد آهنی در مورد جدایی و عدم صداقت تونی استارک و احساس فروتنی او در حال افزایش است و این در زمانی رخ می دهد که او می خواهد خود را برای بقیه قربانی کند. او در جهان است. رابطه تونی با پیتر دلیل اصلی این تغییر بود و او را به عنوان والدینی که وظایف خانوادگی و تیمی خود را انجام می دادند ، انجام داد و این می تواند در شب اکران فیلم ویژه ای از دکتر رخ دهد. از بسیاری جهات عجیب است -شروع زمین در ابتدای سال آینده. جادوگر برتر را تکرار کنید.

این دنباله همچنین به روایت استودیو مارول درباره افزایش حجم انبوه تصاویر می افزاید ، اما مطمئناً وحدت و شباهت مورد نیاز فیلم را دارد. آخرین فیلم بازی ممکن است حضور چند جهانی داشته باشد ، و سری Vandavision ممکن است راه را برای کراس اوور با سایر حق امتیازها هموار کرده باشد (بینندگان معتقدند QuickSilver ، حق امتیاز Fox Studio X-Men ، طوری طراحی شده است که در سینمای مارول ادغام شود. . جهان). در واقع ، این پروژه جدید مرد عنکبوتی است ، که شامل موارد فوق است و طیف گسترده ای از برنامه های مختلف بسیاری از فیلم ها را در طول چند دهه به بینندگان نشان می دهد. احتمالاً به دلیل مشارکت دکتر عجیب در داستان این فیلم ، کنگ فاتح ، که به تازگی با سری Loki آشنا شده است ، نیز در این اثر ظاهر می شود و جای خود را در فیلم مورچه و زنبور: پادشاهی کوانتوم ، هموار صاف می دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا