هنر و سینما

پیش‌درآمد جان ویک در ۳ قسمت بلند منتشر خواهد شد


تأیید شده است که مجموعه فیلم های قبلی جان ویک ، Continental ، یک سریال سه شب خواهد بود و هر قسمت یک فیلم کامل دارد.

کانتیننتال به مدت سه شب با قسمت های مشابه فیلم بیرون خواهد بود. عنوان تجاری در سال 2014 آغاز شد و داستان ویک (کیانو ریوز) را از روزی که قتل را ترک کرد روایت می کند.

هنگامی که مهاجمان وارد خانه او شدند و ماشین او را دزدیدند و سگ را که همسر مرده اش به جای گذاشته بود کشتند ، او شروع به انتقام وحشیانه کرد. آنها نمی دانستند که به یکی از خطرناک ترین مردان منطقه ظلم کرده اند.

جان ویک اصلی دو دنباله دیگر داشت ، John Wick: Chapter 2 و John Wick: Chapter 3 – Parabellum. دو ویدئوی دیگر نیز به منظور ادامه مجموعه است. کارگردان ، چاد استاهلسکی ، همچنان جایگاه خود را در سایر فیلم های این مجموعه حفظ می کند.

مجموعه تلویزیونی قاره ای پیش درآمد اولین فیلم های جان ویک خواهد بود. این سریال که توسط Lionsgate و Stars تولید می شود ، در هتلی کوچک اتفاق می افتد که به عنوان پناهگاهی امن برای قاتلان عمل می کند.

طبق گزارش مجله هالیوود ، Continental به یک داستان سه قسمتی تبدیل شده است. مدت زمان هر قسمت نود دقیقه و بودجه تولید بیست هزار است. آلبرت هاجز ، کارگردان The Book ، رسماً به پروژه پیوست تا قسمت اول و سوم این مجموعه را رهبری کند ، اما هنوز هیچ کارگردان تیمی برای این قسمت به پروژه نپیوسته است.

هاجز اخیراً در مینی سریال The Good Lord Bird و فیلم آلفا در سال 2018 فعالیت داشت. در حالی که او اغلب با برادرش آلن هاجز همکاری می کند ، او به تنهایی رهبری این تقسیمات قاره ای را بر عهده خواهد داشت. با این حال ، اصطلاح بخش باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا بخش یک سری با توجه به مدت نود دقیقه بیشتر یادآور سه گانه است.

تولید چهارمین فیلم این مجموعه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. با وجود چهار و پنج قسمت از سریال ، لاینزگیت این خبر را تکذیب کرد. دنیای سینمایی جان ویک در مقیاس و وسعت به سرعت در حال گسترش است.

با تولید دنباله های بیشتر و سری Continental در حال تولید ، طرفداران این مجموعه باید منتظر تجربیات بیشتری باشند. در حالی که تماشای شخصیت های اصلی این مجموعه سرگرم کننده خواهد بود ، دیدن نحوه عملکرد Continental ، به عنوان یک هتل فضایی برای قاتلان با سابقه زیاد ، هیجان انگیز است.

اگرچه استاهلسکی نقش اصلی را در کارگردانی سریال ایفا می کند ، اما امیدواریم هاجز انتخاب مناسبی برای کارگردانی سریال باشد. بودجه سریال های مارول و دیزنی بسیار زیاد است ، تا اطمینان حاصل شود که این سریال به همان اندازه یک فیلم در این دنیای سینمایی بصری و هیجان انگیز است. از آنجا که به نظر می رسد بودجه مناسبی از کانتیننتال برخوردار است ، امیدواریم کاری مشابه دنیای سینمای جان ویک انجام دهیم. این خبر که این سریال در سه قسمت یا در واقع سه فیلم ساخته می شود ، ویژگی جالبی به نظر می رسد که برای Netflix Street Fear به خوبی کار کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا