هنر و سینما

تریلر فصل پنجم سرقت پول را ببینید؛ بازی آخر پروفسور و دوستان


چند ساعت پیش ، نتفلیکس با اعلام تاریخ انتشار ، اولین تریلر رسمی سریال محبوب “Monist Heist” را اعلام کرد. برای مشاهده این تریلر هیجان انگیز و دریافت جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

فصل چهارم این مجموعه اسپانیایی در 6 آوریل 2016 منتشر شد و یکی از محبوب ترین سریال های غیر انگلیسی Netflix در قرنطینه ناشی از ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان است. پولشویی آنقدر محبوب بود که تا قرن پنجم گسترش یافت.

فصل پنجم یک سری 10 قسمتی است و در دو قسمت منتشر شده است. تاریخ انتشار قسمت اول 3 سپتامبر 2021 (12 سپتامبر 1400) و قسمت دوم 3 دسامبر 2021 (4 دسامبر 1400) است. طبق اعلام رسمی نتفلیکس ، این فصل با کار این استاد و دوستانش به پایان می رسد و خبری از خروج بعدی نیست.

نام اصلی این مجموعه “کاغذ خانه” (La casa de papel) است که برای اولین بار در سال 2017 در کانال اسپانیایی Antena 3 پخش شد. داستان درباره مجموعه ای از متخصصان است که تصمیم می گیرند با دقت و دقیق از پادشاه نعناع سرقت کنند. طرح محاسبه شده دو فصل اول داستان این سرقت را پوشش می دهد و فصل های 3 ، 4 و 5 درباره سرقت گروهی از بانک مرکزی اسپانیا است.

جالب است بدانید که به دلیل محبوبیت فصل اول ، شبکه اسپانیایی می خواست فصل های بعدی را لغو کند ، جایی که Netflix حق پخش را خریداری کرد و نام فیلم را به “دزدی پول” تغییر داد. از آن زمان به بعد پولشویی به یکی از محبوب ترین سریال ها در جهان تبدیل شد. البته بسیاری معتقدند که ورود Netflix به داستان باعث کاهش شخصیت و حسن دو فصل اول شده و افتخار بیشتری برای سریال ایجاد کرده است ، با وجود همه انتقادات ، نقش آن در سرقت مبالغ هنگفت در سراسر جهان برطرف می شود. بی توجه

در تریلر فصل پنجم Theft Money شخصیت های محبوبی مانند پروفسور ، توکیو ، دنور ، ریو ، استکهلم ، لیسبون ، هلسینکی و … حضور دارند. و شواهد نشان می دهد که ما باید کاملاً آماده جنگ باشیم. اخبار آینده و جزئیات بیشتر در مورد این مجموعه محبوب در ای بی سی مگمگ به روز می شود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا