هنر و سینما

اما استون و ویلم دفو در فیلم جدید یورگوس لانتیموس هم‌بازی خواهند شد


اما استون و ویلم دافو با هم متحد می شوند تا به فیلم “فقیر” جورج لانتیموس بپیوندند.

جورجوس لانتیموس ، کارگردان یونانی نامزد اسکار ، که برای هفت فیلم از جمله جایزه ویژه جشنواره فیلم کن 2015 و جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم کن 2017 ، برنده جوایز و افتخارات بزرگی شد ، برنامه ای برای ساخت فیلم در ماه آینده دارد. یکی دیگر از دوربین ها بر اساس داستانی به نام فقرا توسط آلاسدر گری به کارگردانی ویلم دافو و اما استون. دفو تا به امروز با یک سبک کار نکرده است ، اما استون در فیلم محبوب اقلیت بازی می کند.

“در این کتاب کمیک ، آلاسدر گری داستان فرانکنشتاین را نشان می دهد ، افزایش قیمت یک زن جوان مبتلا به اروتومی (علاقه بلا به بلا) به نام بلا باکستر ، که شوهرش او را به فرزند دعوت می کند.” او پس از تصادف به زندگی بازگشت. “

Headlight Pictures and Film 4 Network تهیه کنندگی The The Poor را بر عهده دارد و تونی مک نامارا به عنوان نویسنده انتخاب شده است. مک نامارا فیلم کوتاهی برای لانتیموس نوشته است و طی چند ماه گذشته چندین بار برای سریال “بزرگ” مورد ستایش قرار گرفته است. داستان فقرا ، مانند همکاری قبلی مک نامارا و لانتیموس ، در دوران ویکتوریا اتفاق می افتد و بر اساس مضامین عشق ، خودشناسی و شجاعت علم است.

استون آماده بازی در نقش بلا باکستر است ، اما جزئیاتی در دفو پیدا نشده است. اما امیدواریم بازیگر 65 ساله نقش دانشمند دیوانه فیلم و همسر بلا باکستر را بر عهده بگیرد.

فیلم های یورگوس لانتیموس اغلب در دنیایی دیستوپی (طنزآمیز) یا طنز قرار می گیرند که علیرغم شکل غیر معمول آن در داخل ، شباهت زیادی به دنیای امروز دارد. مشکلات و دغدغه های انسانی مانند عشق ، انتقام و نفرت نقش اصلی را در فیلم بازی می کنند. لانتیموس شیوه فیلمبرداری خود را تغییر داد و از روایتی بر اساس آموزه های اساطیر یونان باستان به شکل جدیدی و اصلی از «خرچنگ ها» و «کشتن گوزن های ساکن» تبدیل به یک داستان شد. بر اساس خشونت پنهان علیه زنان و انتقاد از دولت سیستمی گذشته تا به امروز رفته است. ظاهراً فقرا راه فقرا را پیش خواهند گرفت.

منبع: Syfy

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا