هنر و سینما

فیلم انیمیشنی سوپر ماریو ۲۰۲۲ اکران می‌شود؛ کریس پرت ماریو و آنیا تیلور پرنسس است


در جریان برنامه نینتندو دایرکت که چند ساعت پیش به پایان رسید ، تاریخ اکران فیلم سوپر ماریو به ما اعلام شد. با این حال ، نکته عجیب اخبار لیست بازیگران فیلم است. نینتندو بازیگران کامل همان نمایش را اعلام کرده است و طبق آن لیست ، “کریس پرت” باید نقش “سوپر ماریو” را داشته باشد و نقش “پرنسس هلو” به “آنیا تیلور جوی” واگذار شده است.

شیگرو میاموتو ، خالق مجموعه بازی های ماریو و زلدا ، این خبر را اعلام کرد. او شخصاً در رویداد “Nintendo Direct” برای اعلام تاریخ انتشار ماریو و همچنین مروری کوتاه بر وضعیت تولید و استودیوی او حضور یافت. ماریو توسط استودیوی ساختمانی Illumination ایجاد شده است. کارنامه استودیو شامل فیلم هایی مانند “من نفرت انگیز” و “بخوان” است. می توان گفت که این استودیو سابقه بسیار موفقی در ساخت فیلم های پرفروش دارد.

ش

شیگرو میاموتو به طور خاص به نینتندو دایرکت آمد تا در مورد فیلم سوپر ماریو و جزئیات آن صحبت کند.

با این حال ، واضح است که روند ساخت فیلم ماریو هرگز ساده نیست. شیگرو میاموتو گفت که او و دیگر همکاران نینتندو نقش مهمی در توسعه فیلم متحرک ماریو داشتند و بخشی از فیلم زیر نظر آنها ساخته شد. امیدوارم با این کار از بازگشت داستان های بد مانند فیلم قدیمی “برادران سوپر ماریو” جلوگیری شود. این فیلم در سال 1993 اکران شد و غالباً در لیست بدترین فیلم های تاریخ جایگاه ثابتی دارد.

دیری نگذشت که شیگرو میاموتو هر یک از ما را با معرفی بازیگران غافلگیر کرد. بدون شک ، شگفت انگیزترین انتخاب “کریس پرت” به عنوان شخصیت ماریو بود. ماریو خود نگرش بسیار خوبی نسبت به بازی های ویدئویی دارد و اگرچه ما فکر می کنیم او از شخصیت اصلی ماریو ، چارلز مارتین ، به عنوان بازیگر استفاده کرد ، البته سازندگان Super Mario به دنبال شخصیت های آشنا و محبوب بودند. اکنون زمان قضاوت در مورد انتخاب ها نیست ، اما ایده خوبی است اگر اضافه کنیم که کریس پرت شخصیت اصلی فیلم متحرک “لگو” بود و نقش خود را در آن فیلم به بهترین شکل ممکن حفظ کرد. بنابراین حتی تکرار یک روش می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد.

پس از اعلام بازیگر ماریو در صف بازیگران با کارتون ماریو. نقش “پرنسس هلو” به “آنیا تیلور جوی” سپرده شد. چارلی دی نقش برادر ماریو لوئیجی را بازی می کند. “جک بلک” به عنوان “بوزر” ، ضد قهرمان ماندگار در مجموعه ماریو انتخاب شده است. نقش تاد به کیگان مایکل کی واگذار شد و ما نمی دانیم نقش او چه بود ، زیرا تاد فقط دو یا سه صدا می کند. ساختن فیلم ماریو بدون دانکی کانگ غیرممکن است ، بنابراین او در فیلم حضور دارد و ست روگن نقش او را بازی می کند.

آنیا تیلور جوی

آنیا تیلور جوی در نقش پرنسس هلو

چارلی دی.

چارلی دی مثل لوئیجی

جک بلک

جک بلک در نقش بوزر

مایکل کیگان

مایکل کیگان در نقش تاد

س روگن

ست روگن به خر کانگ

میاموتو افزود که آنها به هیچ وجه این چارلز مارتین را فراموش نکرده اند و به عنوان فردی که ده ها سال از ماریو نام برده است ، او نیز در اشکال مختلف ظاهر خواهد شد.انواع سری فیلم های سوپر ماریو.

و سرانجام ، او تاریخ دقیق اکران فیلم را نیز اعلام کرد. فیلم سوپر ماریو در 21 دسامبر 2022 (20 دسامبر 1401) اکران می شود. میاموتو همچنین گفت که سال آینده می توانیم انتظار اطلاعات بیشتری در مورد فیلم داشته باشیم و در حال حاضر هیچ چیزی نشان نمی دهد.

خانه بازی - اخبار بازی - بازی های تریلر - بررسی و پیش نمایش | دیج

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا