هنر و سینما

آیا ابرشرور جدید سریال لوکی واقعا مرده است؟


در قسمت پایانی لوکی ، کنگ فاتح (جاناتان مایرز) معرفی و کشته می شود ، اما ممکن است آن شخصیت بد در دنیای فیلم های مارول از بین نرود.

هشدار: در پست زیر ، شخصی ممکن است داستان سریال Loki را منتشر کند

فصل اول سریال Loki در مورد تلاش برای ملاقات با مقامات به منظور سازماندهی فاصله است. لوکی (تام هیدلستون) و سیلوی (سوفیا دی مارتینو) متوجه می شوند که وقت گیرها انسان هستند و آنها و تماشاگران تعجب می کنند که چه کسی پشت سازمان است. در پایان فصل ، پاسخ روشن است و این شخص کی نیست ، بلکه یکی از انواع کنگ فاتح است.

معرفی Kong یک لحظه بزرگ برای آینده مارول است. جاناتان مایرز تأیید کرد که به عنوان کنگ در فیلم Ant and Bee برمی گردد. سیلوی کنگ را به خاطر تأثیرات مخرب زندگی اش می کشد ، زیرا کنگ سازمان فاصله را ایجاد کرد و بر روند فرایند زمان مقدس نظارت کرد. کنگ به شیلو هشدار می دهد که ممکن است اعدام او در شیلو یا در دنیای بسیاری نباشد ، اما شیلو دوباره این کار را انجام داد. س bigال بزرگ این است که آیا کنگ واقعاً مرده است؟

اکنون که ما شاهد ایجاد چندجهانی در قسمت آخر لوکی هستیم ، پاسخ نقش کنگ کمی پیچیده تر است. حداقل ، نسخه این مجموعه مرده است. کنگ همیشه هشدار می دهد که اگر سیلوی خود را بکشد ، باز می گردد و حتی به سوله لبخند می زند و می گوید که او را به زودی قبل از مرگ می بیند. از قرن 31 این نسخه از کنگ احتمالاً کل دنیای سینمایی مارول در زمانی بوده است که به او اجازه می دهد دوباره سازمان خود را در دست بگیرد.

لوکی

نسخه های مختلف Kong می تواند بخش مهمی از Marvel Phase 4 و فراتر از آن باشد. در پایان قسمت پایانی فصل 1 Loki ، برنامه دیگری وجود دارد که یک نسخه از کنگ ، رئیس سازمان تغییرات زمان ، با مجسمه در مرکز آن را نشان می دهد. فقط یک نمونه از نسخه های مختلف Kong که طی چند سال آینده ظاهر می شود و ما او را در Ant 3 نیز خواهیم دید. این نسخه ها همه متفاوت هستند ، برخی قهرمان هستند و برخی دیگر واقعا بچه های بدی هستند.

هنگامی که لوکی به پایان رسید ، روند زمان مقدس مختل شد و لوکی و شیلوه این دوره را طی کردند ، بدون اینکه بدانند چه اتفاقی قرار است بیفتد. به عنوان یک قاعده کلی ، اگر چند خط متقابل متقابل باشند ، نمی توان آنها را پاک و ساده کرد ، اما این می تواند یکی از ترفندهای کنگ باشد. پس از جنگهای اصلی مارول ، کنگ Multiverse را نابود کرد و یک تقویم مقدس ایجاد کرد تا او یا هر شخص دیگری بتواند آن را بازسازی کند. البته ، لوکی ممکن است اختیار انجام این کار را به تنهایی نداشته باشد و ممکن است برای دستیابی به این هدف نیاز به همکاری با خویشاوندان کنگ داشته باشد. بنابراین با توجه به آنچه گفته شد ، این نسخه کنگ ممکن است در آینده به مارول بازگردد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا