۱۲ آدمکشی برتر جان ویک از نظر خلاقیت از بدترین تا بهترین

[ad_1]

با انتشار قسمت چهارم جان ویک در تابستان امسال ، طرفداران این سریال مشتاق دیدن نوعی قتل هوشمندانه و خلاقانه خواهند بود.

در طول سالها ، ما دیدیم جان ویک (کیانو ریوز) از همه چیز برای کشتن مردم استفاده می کند ، از جمله اسلحه ، کارد و چنگال ، مشت و ابزار. دانش این مرد مرگبار بی حد و حصر است.

با پیچیده تر شدن شرایط ، ویک به حرکتهای دشوار خود ادامه می دهد و ما در روند سریع می بینیم که او آرام آرام مردم را می کشد. اما ابداعی ترین قتل جان ویک چه بود؟

به از پشت دیوار (جان ویک)

جان ویک

پس از فراموش کردن خاطرات قدیمی خود ، او به سرعت آماده شد تا به خانه دهل هایی که به او حمله کرده بودند ، برود. در صحنه ای مملو از نبرد و تیراندازی ، ویک ماهرانه نشست و به سمت دیوار شلیک کرد و هرچقدر که هدف گلوله را محفوظ نگه داشت ، به دشمن فرصت شلیک نداد.

به مرد بزرگ (جان ویک 2)

جان ویک

در موقعیتی که به معنای واقعی کلمه مانند یک فیل و یک جام است ، ویک باید قاتلی به نام یاما را که توسط یک کشتی گیر سومو بازی می شود ، بکشد. ویک با استفاده از سرعت خود را در گوشه سمت راست یاما قرار داد ، چندین ضربه به شکم او زد ، سپس بالا رفت تا به گردن و در نهایت سرش شلیک کند. در حقیقت ، اندازه هرگز برای جان ویک مهم نیست.

10. خفه کن (جان ویک)

جان ویک

می بینید که در یک کلیسای ویران شده با اراذل و اوباش روس می جنگید ، اما نمی توانید دست از آن بردارید؟ مانند جان ویک رفتار کنید. چند حرکت آکروباتیک انجام دهید ، اسیر خود را در یک مبارزه به دام بیندازید و از دستان بسته خود برای خفه کردن او استفاده کنید. آن چنان آسان!

9. کمین (جان ویک 2)

ویک حتی اگر گلوله کافی نداشته باشد می کشد و در یک صحنه فقط به دشمن شلیک می کند و آنها را می کشد ، اما بقیه شخصیت ها قبل از اینکه بتواند سرانجام بکشد ظاهر می شوند و ویک مجبور می شود. او می تواند زیرکانه برای شانس کمین کند و پس از مبارزه با آنها ، اسلحه ای به دست می آورد ، همه را می کشد و در نهایت فرد مورد نظر خود را پایین می آورد.

8. خرد کردن (جان ویک 3)

شمشیر یکی از اولین سلاح های جان ویک بود. وقتی ویک با موتورسیکلت فرار کرد ، مجبور شد فردی را در حالی که فرمان را گرفته بود بکشد. یکی از این قتل ها بسیار جذاب بود ، به طوری که او بازوی یکی از آنها را قطع کرد و آن را به چرخ موتورسیکلت خود پرتاب کرد و باعث کاهش وزن موتور و کشته شدن همه آنها شد.

7. روی پشت بام (جان ویک)

جان ویک نباید به راحتی فکر کند که دشمنش مرده است و می خواهد به خود اطمینان دهد. بعد از اینکه ویک با ماشین خود به دشمن برخورد کرد ، به پشت بام سقوط کرد و جان چندین گلوله به پشت بام خودرو شلیک کرد تا اینکه روی زمین فرود آمد.

6. تالار آینه (جان ویک 2)

ویک از آینه به نفع خود استفاده می کند ، موقعیت شخص دیگر را در پرتوهای آینه مشخص می کند و از طریق یکی از آینه ها شلیک می کند تا هدف را از طرف دیگر بکشد. می توان گفت که آنها با اقدام سریع و هوشمندانه افراد را به اشکال هندسی می کشند.

5. مورچه (جان ویک 3)

اگرچه جان ویک اسلحه را ترجیح می دهد ، اما گاهی از زبان خود برای کشتن اراذل و اوباش استفاده می کند. در نیمه سوم ، او به یک نینجا کامل تبدیل می شود و با فرار از قاتلان متعدد ، حریفان را با ترورهای سریع و خشونت آمیز می کشد و مانند لگولاس چاقوها را پشت سر هم می اندازد.

3. هفتگی (جان ویک 3)

او همه اسلحه ها را در اختیار دارد ، بنابراین اگر تنها گزینه او چیزی جز یک تپانچه قدیمی نیست ، قطعاً از آن استفاده می کند. او مجبور شد با اراذل و اوباشی که سلاح های دیگر داشتند مقابله کند و سرانجام موفق شد به محض ورود به اتاق اسلحه را شلیک کرده و آنها را بکشد. مطمئناً کلینت ایستوود وقتی این صحنه را دید به او افتخار کرد.

3. درس خواندن (جان ویک 3)

به نظر ما کتاب خوانده می شود. به گفته ویک ، آنها باید خوانده شوند و گاهی اوقات کشته می شوند. پس از گرفتن یک شرور غول پیکر که توسط بسکتبالیست صرب بوبان مرجانوویچ بازی می شد ، ویک با استفاده از یک کتاب ضخیم فک خود را شکست و گردن او را روی ستون فقرات خود شکست.

2. نجوا در گوش اسب (جان ویک 3)

همه می دانیم که او حیوانات را دوست دارد. رابطه او با این موجودات نامحدود است و در قسمت سوم ثابت می کند که رابطه اش قوی است. در انبار ، آنها چندین بار اسب ها را می زنند تا دشمنان خود را لگد کرده و به عقب پرتاب کنند. این یک مثال کامل از شر و البته توانایی مضحک در تبدیل چیزها به سلاح است.

1. با مداد (جان ویک 2)

در اولین ویدئو ما داستانی را از جان ویک می شنویم که مردی با مداد مردی را کتک می زند. در نیمه دوم ، ما فقط یک بار بلکه دو بار این مشکل را مشاهده می کنیم. در حالی که آنها از دست قاتلان فرار می کردند ، ویک دو مداد برداشت و همانطور که می شناختیم از آنها استفاده کرد و آنها را در حلق و صورت دو مرد فرو برد. او یکی از مدادها را در گوش خود فرو برد و سپس دیگری را با قرار دادن مداد در پشت جمجمه و در گردن خود کشت. به نظر می رسد جان ویک یک مداد تراش خوب در اتاق خود دارد.

منبع: برخورد کننده

[ad_2]

دکمه بازگشت به بالا