هنر و سینما

کدام ابرقهرمان فرمانده‌ی انتقام‌جویان در فاز چهارم مارول خواهد بود؟


ترک مارول با مرد آهنی (تونی استارک) و کاپیتان آمریکا (استیو راجرز) ، چه کسی فرمانده انتقامجویان را جایگزین آنها می کند؟

با توجه به اینکه تونی استارک و استیو راجرز دیگر در مارول نیستند ، انتقام جویان باید تصمیم بگیرند که رهبر یا رهبر بعدی آنها چه کسی خواهد بود. پس از شکست تانوس در انتقام جویان: پایان بازی ، چندین قهرمان مانند مرد آهنی و استیو راجرز به حرفه خود پایان دادند و سام ویلسون به عنوان کاپیتان جدید آمریکایی معرفی شد. این به قهرمانان زمین اجازه می دهد تا مأموریت های خود را بدون این مهره های قدرت انجام دهند.

مارول پس از انتشار قسمت پایانی انتقام جویان و پایان سه قسمت اول ، استراحت کوتاهی کرد و این استراحت به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر از آن زمان بود. با وجود اتفاقات غیرمنتظره ای که استودیو مارول را مجبور به ارزیابی مجدد برنامه انتشار خود کرد ، فاز 4 با مجموعه ای از برنامه های دیزنی پلاس و انتشار Vandavision و The Falcon و Winter Soldier آغاز شد. هر دو پروژه به بازیکنانی که نقش مکمل را با بزرگترین انتقام جویان بازی کرده اند ، به عنوان نشانه ای از موقعیت برتر خود در این دنیای جدید ، نگاه می کنند. چند ماه دیگر ، مارول قهرمانان جدیدی مانند شانگ چی و افسانه شانگ چی و افسانه ده حلقه ، به کارگردانی کرایتون ، و همچنین جاودانه ها در جاودانه ها را معرفی می کند. توسط کلوئی ژائو. رد کردن در اینجا برنامه های انتشار Marvel Studios در چند سال آینده آمده است.

از آنجا که پایان بازی نوعی حماسه بی پایان است ، منطقی است که مارول در حین اجرای مجدد روی پروژه های مستقل تمرکز کند. با این حال ، بازگشت قهرمانان جدید اجتناب ناپذیر است ، زیرا شرور پس از تانوس جهان را تهدید خواهند کرد. س Theال این است که اکنون چه کسی هدایت انتقام جویان را بر عهده دارد؟ ایکاروس چشم انداز خود را برای نقش جاودانان بیان کرده است ، اما پنج نامزد معتبر دیگر نیز وجود دارد.

1. سام ویلسون / کاپیتان آمریکا

انتقام جویان

قبل از بازنشستگی ، استیو شخصاً سام ویلسون را به عنوان کاپیتان بعدی آمریکا انتخاب کرد. مدتی طول کشید تا سام متوجه شد که او انتخاب خوبی برای این نقش است ، اما سرانجام در پایان اولین فصل شاهین با سرباز زمستان این نقش را بر عهده گرفت. اکنون که او فصل جدیدی را در مارول آغاز کرده است ، ممکن است موقعیت رهبری استیو را نیز به ارث ببرد. واضح است که او مانند پیشینیان خود نبود ، اما استیو به دلیل مهارت های مدیریتی و نگرش ثابت به عنوان رهبر یک تیم قهرمان ، تأثیرگذارتر بود. دو شخصیتی که سم به عنوان جایگزین های ایده آل استیو برای آنها انتخاب کرد. همچنین شایان ذکر است که شخصیت زمینی سام او را به فردی خوب برای هدایت انتقام جویان تبدیل می کند. با گسترش دنیای مارول ، قهرمانان زمینی به فردی نیاز دارند که کاملاً متعهد به حفاظت از زمین باشد.

2. جیمز رودز / ماشین جنگی

انتقام جویان

اگر سم بتواند نقش استیو را از انتقام جویان به ارث ببرد ، رودی می تواند جای خالی تونی استارک را پر کند. ماشین جنگی قرار نیست مرد آهنی بعدی باشد ، اما بسیار شبیه به نابغه تونی ، تونی استارک ، متخصص میلیونر است. البته ، مرد عنکبوتی یکی از گزینه ها بود ، اما او موقعیت شاگرد تونی را داشت. رودی علاوه بر شباهت ها و شخصیت تونی ، مرد قوی و باتجربه ای است. او قبل از تبدیل شدن به یک ماشین جنگی به عنوان سرهنگ فضایی ایالات متحده خدمت می کرد. داشتن تجربه در زمین می تواند او را به یک رهبر موثر در این تیم جدید تبدیل کند. او همچنین دارای یک رابطه کاری با دولت است که به حفظ هماهنگی بین انتقام جویان و دولت کمک زیادی می کند.

سام و رودی ، مانند مرد آهنی و کاپیتان راجرز ، که استارک در ابتدا آنها را دست کم گرفته بود ، می توانند رهبران انتقام جویان باشند. این زوج رابطه ای دارند که در یک مکالمه کوتاه اما موفق در ابتدای سریال شاهین و سرباز زمستان مشهود بود. نگاهی دقیق تر به ترتیب آنها ، به ویژه هنگامی که ما دو سیاهپوست را به عنوان رهبران انتقام جویان می بینیم ، می تواند مارول را در حال حرکت به جلو و متنوع نشان دهد.

3. پروفسور هالک (هالک هوشمند)

انتقام جویان

علاوه بر قهرمانان جدید مارول ، انتقام جویان می توانند یک هالک هوشمند را نیز به عنوان رهبر بعدی خود انتخاب کنند. بروس بنر از آنجایی که توانسته حافظه و هوش خود را با قدرت و قدرت بدنی خود ترکیب کند ، تبدیل به یک قهرمان بسیار مطمئن شده است. با وجود اینکه در زمان بازی دزدیده شده در پایان بازی دیدیم ، او نمی خواست از قدرت خود استفاده کند ، اما نمی توان انکار کرد که او هنوز هم قدرت های باورنکردنی دارد. او با کنترل هر شش سنگ در ابدیت زنده ماند و حتی قدرت بیشتری برای شرکت در نبرد نهایی با تانوس داشت. این بدان معناست که حتی اگر فشار به اوج خود برسد ، قهرمانان زمین می توانند به او تکیه کنند تا در خط مقدم نبرد قرار گیرد. بروس مطمئناً در مورد نحوه مدیریت موثر تیم ، همراه با مرد آهنی و کاپیتان راجرز ، چیزهای زیادی آموخت. سرانجام ، با توجه به اینکه ساختن یک فیلم مستقل هالک گناه و نقش آن را دشوارتر می کند ، به نظر می رسد سپردن نقش اصلی به او بهترین راه برای مشارکت او در آینده مارول است.

4. کاپیتان مارول

انتقام جویان

یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان مارول ، کاپیتان مارول است. او نامزد خوبی برای رهبری انتقام جویان است. به عنوان الهام بخش انتقام جویان ، ممکن است کارول دنور قهرمان فعلی شود ، زیرا وجود این سریال ثابت شده است. اگرچه بیشتر زندگی او در جهان اتفاق افتاده است ، اما ممکن است مانند دنیای مارول نباشد ، جایی که کارول با مونیکا رمبو و کامالا خان همبازی می شود. اما ، بعید است که او در جهان بماند و بتواند با خطرات و تهدیدهایی که روی زمین رخ می دهد روبرو شود. او در حال حاضر سیاره دیگری را پس از نبرد تانوس اضافه می کند و شاید زمان آن فرا رسیده باشد که او را روی زمین بازسازی کنیم.

5. دکتر استرنج

انتقام جویان

استاد هنر عرفانی پس از بازی در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت و پایان بازی به عنصری مهم و تأثیرگذار در جهان فیلم ها و سریال های مورل تبدیل شد. او ممکن است نقش بزرگتری برای مارول داشته باشد ، زیرا این شرکت قصد دارد داستان آینده را بر اساس دنیایی چند بعدی بازگو کند.

داستان دکتر Strange in Doctor Strange in the Multiverse of Madness ، Loki و Spider-Man: No Way Home انتظار می رود که با هم ترکیب شده و بر روی Dr. عجیب. او دیگر چشم های آگاموتو را ندارد ، زیرا برای همیشه سنگی وجود ندارد. در هر صورت ، به نظر می رسد دکتر آگاموتو توجه او را جلب کرده است. در قسمت بعدی جایی که هست عجیب است. این باعث می شود او جادوگر بزرگ بعدی شود. داشتن قدرت بی نظیر با یک چوب ، او را به یک رهبر مناسب و م effectiveثر برای انتقام جویان جدید تبدیل می کند. چندی پیش ، علی رغم سفرها و ماجراهای بین راه ، دکتر سینکتروم هنوز در نیویورک زندگی می کند. عجیب. در صورت تهدید ، انتقام از صاحبخانه را برای او آسان می کند.

منبع: reen Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا