هنر و سینما

۴ بازیگر جدید به فیلم قاتلان ماه کامل اسکورسیزی اضافه شد


دو تازه وارد و دو نوازنده مشهور به تیم تولید “Killers Of The Flower Moon” به رهبری مارتین اسکورسیزی پیوستند.

از سال 2017 شایعاتی مبنی بر ساخت فیلمی بر اساس کتاب مارتین اسکورسیزی “قاتلان ماه کامل” منتشر شده است ، اما تا اواخر سال 2019 این موارد به طور رسمی تایید نشده است. گزارشات تا زمانی که رودریگو پورتو فیلمساز مشهور اسکورسیزی تأیید کرد که آنها در حال برنامه ریزی هستند فیلمی به نام قاتلان ماه کامل می کنند و چند ماه بعد اعلام شد که روبرت دنیرو و لئوناردو به فیلم ملحق می شوند. دی کاپریو.

اریک روث ، نویسنده فیلم برای فارست گامپ محبوب ، داستان فیلم جدید اسکورسیزی را نوشت. داستان قاتلان ماه کامل در دهه 1920 رخ داد و حول یک سری قتل ها و قتل عام های قومی می چرخد. در آن سالها نفت در سرزمینهای سرخپوستان یافت می شد و آنها ثروتمند شدند ، اما به زودی یک سری قتل اتفاق افتاد که بر شادی آنها تأثیر گذاشت. حل اسرار این قتل ها یکی از اولین موارد مهم در پلیس فدرال ایالات متحده بود و بنابراین توجه عموم مردم آمریکا را در آن سال ها جلب کرد.

فیلم خواننده ماه کامل

ویلیام بلو که بیشتر برای “گرگ: گرفتگی” شناخته می شود و “مرد ایرلندی” با لوئیس کانسلمی ، دو تازه وارد “قاتلان ماه کامل” ، و موسیقیدان برنده گرمی ، جیسون ایزبل و استرجل سیمپسون. در اینترنت بسیار گران است. ایزبل و سیمپسون هر دو دارای زمینه های متحرک هستند و ممکن است با اسکورسیزی جلوی دوربین یا صحنه موسیقی کار کنند.

قاتلان ماه کامل محصول مشترک Parmont Pictures و Apple TV به ارزش 200 میلیون دلار است. زمان فیلمبرداری جدید اسکورسیزی به دلیل تولد ویروس کرونا به تعویق افتاده است ، اما ما انتظار داریم تولید آن به زودی آغاز شود. علاوه بر دنیرو و دی کاپریو ، از بازیگران محبوب فیلم قاتلان ماه کامل می توان به جسی پلمونز ، تانتو کاردینال و جانا کالینز اشاره کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا