هنر و سینما

فیلم «جاودانگان» تأثیر بزرگی بر آینده‌ی دنیای مارول خواهد گذاشت


کلوئی ژائو ، کارگردان فیلم The Immortals ، تاثیر این فیلم را بر آینده دنیای سینمای مارول می داند. با اکران شانگ چی و افسانه ده حلقه در سینماها ، تمرکز به تدریج روی فیلم بعدی لیست مارول ، جاودانه ها ، یکی از محبوب ترین فیلم ها ، به ویژه در پاییز ، متمرکز می شود.

این فیلم مانند شانگ چی ، گروه جدیدی و متنوع از قهرمانان را معرفی می کند که آماده بازی در دنیای Avengers: The End of the Game to Marvel هستند.

پس از اتمام فیلم جاودانه ها ، فیلم جدید Kidney Zhao ، Nomadland ، سال گذشته برنده اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد و منتظر پیوستن مارول است. تیم قهرمان Immortals ، با انواع فوق ستاره ها به رهبری سلما هایک در نقش آژاک و آنجلینا جولی در نقش تانا ، و بازیگران کمتر شناخته شده ای مانند لیا مک هیو و اسپرایت و لورن ریدالف در نقش مکاری. از دیگر ستارگان می توان به ریچارد مدن در نقش ایکاری ، جما چان در نقش سرسی ، بری کیوگان در درگ ، کمیل نانجیانی در نقش کینگو ، برایان تیری هنری در نقش پاستوس و دن لی در نقش گیلگمش اشاره کرد. کیت هرینگتون نقش عاشقانه دن ویتمن و سرسی را بر روی زمین بازی می کند.

جاودانه ها

کلوئه ژائو در مصاحبه با توتال فیلم گفت: “حتی یک فیلم مستقل جاودانه ها تأثیر زیادی بر آینده دنیای سینمای مارول خواهد داشت.” اگرچه ژائو و بازیگران درباره تاثیر جاودان بر دنیای مارول توضیح بیشتری ندادند ، ریچارد مدن به طنز گفت: “اگر چیزی بگویم ، هدف تیراندازان تیرانداز مارول قرار می گیرم.” شرح ژائو درباره تاثیر فیلم بر دنیای مارول را در زیر بخوانید:

فکر می کنم فیلم یک عنوان مستقل است. همراه با وقایع فیلم ، تأثیر عمده ای بر آینده جهان مارول خواهد داشت. طرفدار بودن برای من واقعاً سرگرم کننده است و بسیار هیجان زده هستم!

با توجه به اینکه جاودانه ها تأثیر زیادی بر آینده مارول خواهند داشت ، هنوز هم نمی توان با نیت ژائو پیش بینی کرد که فیلم تاثیر خواهد گذاشت ، بسیار دشوار است ، این فیلم یک نژاد بیگانه جاودانه ایجاد شده توسط گروه های آسمانی را ارائه می دهد و آنها هزاران نفر بر روی زمین زندگی کرده اند. سال ها. به آنها آموزش داده می شود که در هیچ چیزی دخالت نکنند مگر اینکه گروه شیطان دوایتان درگیر باشد. بازگشت ناگهانی نیمی از جمعیت زمین در طول فیلم انتقام جویان: پایان بازی انرژی مورد نیاز برای بازگشت گروه شرور Doyant را تأمین کرد.

اگر تیم Doant در طول وقایع فیلم شکست بخورد ، ممکن است خطرناک تر باشد. اگرچه انتظار می رود موضوع اصلی فیلم رویارویی بین جاویدان و دوستان شیطانی آنها باشد ، اما بستری را برای ورود افراد جهش یافته به مارول فراهم می کند. در کتاب کمیک ، گروه آسمانی ژن X را برای ایجاد جهش یافته سنتز کرد. تاثیر واقعی جاودانه ها بر آینده مارول با اکران فیلم در 5 نوامبر اعلام می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا