هنر و سینما

خشم ابرقهرمان شرقی مارول را در تریلر جدید شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه ببینید


تریلر جدید “شانگ چی و افسانه ده حلقه” حضور حماسی و مبارزات بزرگ این فیلم قهرمان را نشان می دهد.

سومین شانگ چی و افسانه ده حلقه با میدان جنگ شانگ چی در میدان جنگ آغاز می شود و در زیر عکس هایی از دوران کودکی و نوجوانی او ، تا نبرد با Razor Fist در اتوبوس آمده است. مانند اتومبیل های قبلی در این ویدئو ، ما موجودی غول پیکر ناشناخته را می بینیم که فکر می کنیم “Abomination” یکی از دشمنان سرسخت هالک است.

این فیلم بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است و توسط دیوید کالاهام نوشته شده است. Shang-Chi Adventures اولین تلاش عمده این شرکت برای ساخت یک فیلم قدرتمند یا تلویزیونی بر اساس هنرهای رزمی در سال های اخیر نیست. قهرمانان بسیار زیاد و داستان نویسی کلیشه ای ، اما امیدوارم استودیو مارول ، تجربه موفقی را در جهان از شاهکارهای قهرمانانه ارائه داده باشد. فیلم های جالبی را به تماشاگران سینما ارائه دهید.

دستین دانیل کارتن ، کارگردان شانگ چی و افسانه ده حلقه ، در مصاحبه ای اخیر در مورد این شخصیت گفت: “مشکل اصلی Shang چی چی این است که او احساس هویت ندارد.” او باید کنترل اعضای بدن خود را بیاموزد. اگر او همه چیز را خوب درک نکند ، نمی تواند همه استعدادهای خود را نشان دهد. “

به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماهای سراسر جهان ، مارول اخیراً این فیلم ها را از طریق سرویس آنلاین دیزنی پلاس خود برای عموم منتشر کرد. اما این شرکت قصد دارد تنها در 12 سپتامبر (3 سپتامبر) شانگ چی و افسانه ده حلقه را در سینماها اکران کند و خبری از جدایی با دیزنی پلاس نخواهد بود. در مورد موفقیت تجاری شانگ چی ، “بیوه سیاه” می تواند آخرین فیلم مهم مارول باشد که در ابتدا در Disney Plus ظاهر می شود ، اگر سیاست مالی والت دیزنی تغییر نکند.

منبع: امپراتوری آنلاین

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا