هنر و سینما

چرا یک مکان ساکت دومین فیلم بزرگی است که از لست آو آس کپی می‌کند؟


A Quiet Place بعد از لوگان دومین پروژه سینمایی است که از بازی ویدئویی The Last of Us الگوبرداری کرده است.

جان کراسینسکی و پارامونت پیکچرز مجموعه ترسناک جدیدی به نام Silent Place در سال 2018 منتشر کردند. فیلم با حمله بیگانگان آغاز می شود و سپس خانواده ابوت سعی می کنند در سکوت زندگی کنند. موفقیت فیلم باعث شد سازندگان به کار خود ادامه دهند و با تاخیر به دلیل Corona ، Silent Place 2 در سال 2021 اکران شد.

دنباله ای بسیار پیش بینی شده ، که به زندگی این خانواده ادامه می دهد. به خصوص که رابطه پدر و دختر را نشان می داد. مرگ لی شخصیتی را برای پدری جدید به ارمغان آورد. در این مجموعه ، ریگان ابوت (میلیسنت سیموندز) سفری جدید را با امت (کیلین مورفی) آغاز می کند ، که پیش از ورود مهمانان از آشنایان سابق خانواده بود. این مکان آرام برای دخترانی است که ممکن است کلید بقای انسان را در جیب خود داشته باشند. او سفر آخرالزمانی خود را با کایلی مورفی ، که جایگزین پدرش شد ، آغاز کرد. اگر این داستان را خوب می دانید ، به این دلیل است که شبیه به The Last of Us است.

آخرین ما

The Last of Us یک بازی پلی استیشن Nate Dogg است که در سال 2013 منتشر شد. داستان در مورد یک مرد پیر و رنج دیده به نام جوئل است که تقریباً تمام زندگی خود را با شروع طاعون از دست داد. او سرانجام با دختر جوانی به نام الی ملاقات می کند و او در برابر این بیماری مصون است و می تواند منبعی برای درمان بالقوه باشد. The Last of Us یکی از محبوب ترین بازی های اواخر است ، بنابراین نباید تعجب کرد که هالیوود در صورت امکان از هالیوود وام می گیرد. A Silent Place دومین فیلمی بود که این بازی محبوب را ترجمه کرد ، زیرا لوگان در سال 2017 داستانی مشابه را بیان کرد.

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. آنچه ممکن است تصادفی نباشد استقبال از هر سه مجموعه است. Last of Us با موضوع جستجوی خانوادگی بقا را شرح می دهد و Quiet Place 2 و Logan عناصر را با موفقیت در این فرمول ترجمه کرده اند.

به همین دلیل است که The Last of Us یکی از بهترین بازی های ویدیویی تاریخ است. Logan و Silent Place 2 هرگز در تاریخ سینما به چنین سطحی نرسیده اند ، اما به نظر می رسد که آنها از بازی مثل یک بازی سود برده اند.

آنچه در این دو فیلم واقعاً جالب است نحوه گذراندن آنها در بازی و بیان این داستان خوب در صفحه نمایش بزرگ است. اقتباس فیلم The Last of Us چندین سال پس از شروع بازی در حال ساخت بود ، اما بعداً این پروژه به جای یک فیلم به یک سریال HBO تبدیل شد و پدرو پاسکال در نقش جوئل و بلا رمزی در نقش الی بازی کردند. Logan و A Quiet Place هر دو نسخه فیلم خوبی از بازی هستند ، اما مجموعه تلویزیونی مستقل The Last of Us خود زمان بیشتری برای بیان صحیح داستان خود دارد و آن را از سایر فیلم های اصلی وام گرفته است. ممکن است بعداً از او وام گرفته شود. تمیز دادن.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا