هنر و سینما

جوکر ۲ به زودی ساخته خواهد شد؛ بازگشت تاد فلیپس و واکین فینیکس


گزارش جدیدی از هالیوود ریپورتر نشان می دهد که تاد فیلیپس به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم “جوکر 2” انتخاب شده است تا گامی دیگر برای شکل گیری دنباله ای از تجربه آرتور فلک داشته باشد.

داستان “جوکر” توسط تاد فیلیپس و اسکات سیلور نوشته شده است. داستانی که مدیون بسیاری از فیلم های معروفی مانند “راننده تاکسی” و “کمدی کینگ” است و توجه بسیاری از مخاطبان فیلم را به دلیل نگاه جدید و منحصر به فرد خود به رفتارهای خشن و روان پریشانه جوکر و چهره تیره و کثیف جلب کرده است. از تأسیس شهر گاتهام. هالیوود ریپورتر به تازگی گزارش داده که فیلم جوکر 2 به زودی جلوی دوربین می رود و حالا رسانه ها در گزارشی جدید فاش کرده اند که فیلیپس به عنوان نویسنده در حال کار است و شاید راهی به او داده شود. هالیوود ریپورتر به بازگشت اسکات سیلور برای نگارش فیلمنامه نیمه دوم The Joker اشاره ای نکرد.

گزارشات و شایعات زیادی در مورد نقش ویکین فینیکس در فیلم جوکر 2 منتشر شده است ، بنابراین مطمئن هستیم که او نقش خود را در جوکر باز می گرداند. فینیکس جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم جوکر دریافت کرد.

در قسمت آخر فیلم قبلی آرتور ، او را به بیمارستان دولتی منتقل کردند ، اما با توجه به آنچه دیدیم ، ممکن است با کشتن پزشک یا مراقبش از بیمارستان فرار کرده باشد و در فیلم جوکر 2 می بینیم که کارهای شیطانی او ادامه دارد. گاتهام. در مجموعه جوکر ، آرتور با بروس وین جوان نیز ملاقات می کند و به احتمال زیاد داستان دنباله جوکر چند سال پس از اولین فیلم اتفاق می افتد ، جایی که ما شاهد رویارویی دو شرکت کننده هستیم. برخی از طرفداران همچنین معتقدند که علاقه آرتور به شخصیت صوفی که توسط زازی بیتس بازی می شود یکی از دلایل فرار وی از بیمارستان بوده است.

فیلم جوکر نشان داد که آرتور فلک فقط یک مرد فقیر است ، درمانده است و قصد آسیب زدن به کسی را ندارد ، اما وقتی هیچ کس در شهر گاتهام او را درک نکرد ، چیزهای او باعث شد شخصیت جوکر خشن شود. جوکر تاد فیلیپس در اکتبر 2019 با بودجه ای کمتر از 70 میلیون دلار منتشر شد و توانست 1 میلیارد دلار در سراسر جهان بفروشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا