لوازم خانگی

توستر دودی مدل TSF01PG؛ زیبایی به 50 روش


برند Smag به دلیل استفاده از طرح ها و رنگ های بسیار منحصر به فرد و یکپارچهسازی با سیستمعامل شناخته شده است. این هفته ما یکی از بهترین محصولات مارک توستر TSF01PG را برای بسته بندی جعبه و پر کردن مجدد ، که دارای رنگ سبز پاستلی چشمگیر است ، انتخاب کردیم.

Smag یک مارک معروف ایتالیایی است که لوازم برقی تولید می کند. چیزی که Smag را از سایر مارک ها متمایز می کند ، سبک پنجاه چیزی است که در اکثر محصولات یافت می شود. اشکال ساده و منحنی ، رنگهای خاص و تمام مواد فلزی به کار رفته در این مصالح ما را به یاد مصالح قدیمی مبلمان می اندازد.

این توستر یکی از محبوب ترین محصولات Smag است. طراحی زیبا و رنگارنگ این توستر شخصیت هر آشپزخانه ای را تغییر می دهد. دارای بدنه استیل و ابعاد 198 x 310 x 195 میلی متر است. می توانید 2 تکه نان را به طور همزمان در دستگاه قرار دهید. سطح پخت نان نیز در دستان شماست و می توانید دمای دستگاه را بین 1 تا 6 درجه تنظیم کنید. درجه اول فقط نان شما را گرم می کند و درجه ششم برای کسانی که عاشق نان تست و قهوه کامل هستند مناسب است.

3 کلید برای بدنه این توستر ساخته شده است. یک کلید برای پخت نان ، یک کلید برای پخت نان یا کیک هایی که در دستگاه قرار داده شده است و یک کلید بزرگتر برای جلوگیری از کار کردن توستر و فشار دادن آن برای رها کردن نان.

اگر می خواهید درباره نحوه عملکرد TSTF01PG Toaster Place بیشتر بدانید ، از شما دعوت می کنیم ویدیوی بالا را تماشا کنید.

محصول را از ای بی سی مگبخرید

استعداد ای بی سی مگمگ پروژه هایی برای شناسایی ، حمایت و پرورش استعدادهای تولید در فیلم ؛ افرادی که دارای مهارت “صندوق ورودی” حرفه ای ، “تجزیه و تحلیل” و “مقایسه” فیلم های حرفه ای با محصولات ای بی سی مگهستند.

افرادی که در پروژه استعداد مشارکت دارند با ساخت فیلم برای دیجی تالا مستقیماً از دیجیتالا درآمد کسب می کنند. ای بی سی مگدسترسی آسان به محصول را برای افرادی که دارای مهارت فیلمسازی حرفه ای هستند فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت ، زیرساخت ، انگیزه و زمان لازم برای ساختن فیلم حرفه ای با هر نوع محصولی که در ای بی سی مگموجود است را دارید ، به ای بی سی مگمگ استعداد بپیوندید.

درباره Digital Mag Talent بیشتر بدانید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا