۵ مکان در بازی تاج و تخت که دوست داریم از نزدیک ببینیم (و ۵ مکان که باید از آن‌ها دور بمانیم)


دنیای بازی تاج و تخت دارای مکانهای باورنکردنی بسیاری است. وستروس و ایسوس دنیایی از تصاویر جذاب هستند که در طرحی پیچیده و واقعی به نظر می رسند. این قاره ها شاهد جنگ های متعدد و ظهور و سقوط تمدن های مختلف بوده اند و هنوز داستانهای زیادی برای گفتن دارند.

بسیاری از طرفداران می خواهند ایری ، محل سابق سلسله آریان را در بالای کوه یا شهر باز براووس ، که توسط تیتان ها محافظت می شود ، ببینند. با این حال ، برخی از مکانها ، مانند شهر کثیف والنسیا یا کینگز لندینگ ، ممکن است چندان جذاب نباشند.

10. Kings Landing – برای بازدید مناسب نیست

پایتخت سرزمین های تاج و مکان اکثر سریال ها. اما آیا کسی می خواهد از این شهر دیدن کند؟ این منطقه مکانی مملو از فساد مملو از خائنان است.

علاوه بر ساختار نرم ، Kings Landing بوی بدی نیز دارد. به گفته اولنا تایرل ، پنج مایل دورتر می توانید بوی شهر را احساس کنید. با وجود مکانهایی مانند Flybot و جاده های گل آلود ، اتاق بازرگانی پایتخت به آن خدمات نمی دهد.

9. Highgarden – مناسب برای بازدید

بازی تاج و تخت

چرخ ها زیبا و بادوام هستند. آنها از چیزهای خوب زندگی لذت می برند و خانه هایشان نشان دهنده چیزی است که دوست دارند. Hygarden واقع در تپه های وسیع ریچ ، یکی از بهترین قلعه های وستروس است.

این کاخ هزارتوی معروف Briar را در خود جای داده است که از حصارهای سنتی ساخته شده است و هم منبع سرگرمی و هم وسیله حفاظتی است. Hygarden همچنین پر از گل و گیاه است و باغهای زیادی از هلو ، خربزه و آلو برداشت شده دارد.

8. هارنهال – برای بازدید مناسب نیست

بازی تاج و تخت

این ساختمان عظیم است که برج آن ابرها را تعقیب می کند و یکی از نفرین ترین مکان ها در وستروس است. ساخت آن سه نسل به طول انجامید و در زمان پادشاهی هارن به پایان رسید. این پادشاه متکبر تصور می کرد که دیوارهای بلند قلعه او را در برابر ائون ها محافظت می کند و در نهایت هزینه این فکر را پرداخت. ایگون از اژدها ، Ballerion ، برای سوزاندن هارنهال و سوزاندن هارن و پسرانش استفاده کرد.

در طول بازی تاج و تخت ، این قلعه یک تخریب ناخواسته است. آنقدر بزرگ است که برای نگهداری آن به منابع زیادی نیاز است. بسیاری از خانواده ها تلاش کرده اند و موفق به حفظ هارنهال نشده اند و این خطر فقط افزایش یافته است.

7. سنگ اژدها – مناسب برای بازدید

قلعه سنگی اژدها یکی از زیباترین و جالب ترین قلعه های وستروس است. این ساختمان در جزیره ای آتشفشانی واقع شده است و در گذشته تجارت والرین بوده است. پس از به دست گرفتن کنترل وستروس ، ایگون ، فاتح قلعه ، آن را به محل وارث آینده خود ، که برای خانواده تارگرین قهرمان خواهد بود ، واگذار کرد.

سنگ اژدها وسیع است و از نظر تاریخی یکی از بقایای طراحی والرین است. جزیره سرد و مرطوب از طوفان و طوفان است. این مکان تاریخ بی نظیر وستروس را به نمایش می گذارد و ارزش بازدید را دارد.

6. جزیره آهن – برای بازدید مناسب نیست

آهن یکی از بی رحمانه ترین افراد در وستروس است. آنها فرصت طلب ، قاتل و دزد هستند که از این رفتار و شیوه زندگی پشیمان نیستند. آنها قوانین خاص خود را دارند و به موضوعاتی مانند جلال یا جوانمردی اهمیت چندانی نمی دهند. از دیدگاه آنها ، همه چیز در مورد قدرت است. به همین دلیل ، جزایر آهنی برای خارجی ها بسیار خطرناک است.

هوا بد است و زمین حاصلخیز نیست و زندگی را سخت می کند. پرورش حیوانات و دام نیز دشوار است ، بنابراین بسیاری از کارها با دست انجام می شود.

5. Bravos – مناسب برای بازدید

این شهر رایگان ایسوس شگفتی وستروس است. با این حال ، تعداد کمی از مردم جرات می کنند از دریای باریک عبور کرده و از آن دیدن کنند. براووس بزرگترین و ثروتمندترین شهر است و مسلماً قوی ترین آن با بانک آهنی و خانه سیاه وجود دارد.

تیتان ، ایستاده در دروازه های شهر ، پذیرای همه بازدیدکنندگان است. براووس بی عیب نیست ، اما هیچ شهری در دنیای بازی تاج و تخت بی عیب و نقص نیست. براووس یکی از آن مناطق در ایسوس است که دارای معابد و آینه های زیادی است. وجود بانک های آهنی نیز برای این منطقه مهم است.

4. Slave Bay / Dragon Bay – برای بازدید مناسب نیست

Slave Bay شامل سه شهر اصلی میرین ، یونکای و استاپور است. همانطور که از نامش پیداست ، مرکز تجارت برده در ایسوس قرار دارد و برده ها به صورت رایگان به شهرهای دیگر فروخته می شوند. کل اقتصاد منطقه حول برده داری می چرخد ​​و ما در این سریال می بینیم که تقریباً همه به حفظ یکسان بودن کارها راضی هستند.

اگرچه مناظر جالبی مانند هرم بزرگ میرین در این منطقه وجود دارد ، اما هیچکس نمی خواهد وارد این شهر شود ، زیرا رفتار آنها بسیار وحشتناک است.

3. داخل – مناسب برای بازدید

تنها جایی که در وستروس در برابر حمله آگون مقاومت کرد ، دورن بود. این دولت سرکش تا پایان سریال از استقلال خود دفاع کرد. افراد داخل را مشتاق و تا حدودی سخاوتمند می دانند. آنها در مورد رابطه جنسی افراد خود را واقعا محدود نمی کنند.

به استثنای فصل 4 این سریال ، دورن و تمام داستانهای مرتبط بسیار جذاب بوده اند. اوبراین همیشه با محبت در مورد خانه خود صحبت می کرد. ممکن است کلمات او افزایش یابد ، اما او هنوز خیلی بهتر از بسیاری از ایالت های دیگر وستروس است.

2. فراتر از دیوارها – برای بازدید مناسب نیست

شرایط در شمال مانند جنوب نیست. آب و هوای آنجا بسیار نامساعد است و تحمل آن برای افرادی که به آن عادت ندارند بسیار دشوار است. یکی در شمال ، شرایط برای او دشوارتر است. اما این اقدامات هنوز در مقایسه با آنچه در آن سوی دیوار انتظار می رود ناچیز است.

ساختار آن سوی دیوارها بدون ساختار است و مردم در ساختمانهای کوچک و شکننده زندگی می کنند. خطر بالقوه وایت واکرها و قایق های آنها است.

1. Riverrun – مناسب برای یک تور

Riverrun شبیه ترین مکان به Westeros در قلعه های دیزنی است. ریوراران ، با برج های آبی و دیوارهای محکم ، خانه خانواده تالی است. این کاخ به دلیل قدرت منحصر به فرد خود مشهور است.

علاوه بر این ، در مواقع سختی و جنگ ، قلعه تبدیل به جزیره ای شد که به هیچ وجه آسیب ندیده و آسیب عمده ای متحمل نشده است. مهمتر از همه ، تالیایی ها خانواده ای مفتخر در وستروس هستند ، بنابراین می توانند میزبان خوبی باشند.

منبع: Screenrant

دکمه بازگشت به بالا