هنر و سینما

۸ سؤال بزرگ که فیلم «جنگ فردا» به آن‌ها پاسخ نداده است


Tomorrow’s War ، به کارگردانی کریس مک کی ، توسط Paramount Pictures به عنوان یک فیلم علمی تخیلی جدید ساخته کریس پرت کارگردانی شد. اما به لطف کرونا ، فیلم به استودیو آمازون فروخته شد و در تابستان 2021 فقط در سرویس پخش فیلم آمازون منتشر شد.

هشدار: در این پست ، احتمال نشتی در داستان فیلم وجود دارد

تاریخ جنگ فردا در سال 2022 آغاز شد ، زمانی که تیم های نظامی امروز حاضر شدند و شروع به جذب غیرنظامیان کردند تا از جنگ جلوگیری کنند تا از نابودی بشریت جلوگیری کنند. دان فارستر ، با بازی کریس پرت ، به ارتش جهانی پیوست و به آینده رفت و فرماندهی نسخه دخترش موری (ایوان استراوفسکی) را بر عهده داشت. آنها با هم همکاری می کنند تا سمی تولید کنند که می تواند سفید خوشه ها ، گروهی از بیگانگان کشنده را بکشد ، تنها چند روز تا نابودی بشریت فاصله دارد. دن و موری موفق به تولید سم می شوند ، اما موری به دان می گوید که آنها باید در گذشته آن را تولید کرده و قبل از حمله به سنبله های سفید بکشند. در پایان فیلم ، دان و گروه کوچکی به عقب برمی گردند و بیگانگان را نابود می کنند.

جنگ فردا ، علیرغم جهان و تاریخ ، هنوز هم نقش زیادی در آن دارد. فیلم سعی دارد ابهامات داستان و س theالات را روشن کند ، اما فضا و زمان کافی برای بحث در مورد همه آنها وجود ندارد. علاوه بر این ، برخی از سوالات ممکن است به امید ساختن بازی War 2 فردا بی پاسخ بمانند ، اما درک سوالات بی پاسخ در فیلم را برای بینندگان آسان نمی کند.

1. سنبله سفید کی ظاهر شد؟

فردا جنگ

پایان جنگ فردا نشان می دهد که سنبله های سفید از افراد آینده روی زمین پیرتر هستند. بیگانگان تا سال 2048 به بشریت حمله نمی کردند و افراد آینده معتقد بودند که این بیگانگان در آن سال وارد روسیه شده اند. در حقیقت ، آنها هزار سال پیش به زمین آمدند ، اما ساعت دقیق ورود آنها مشخص نیست. نبردهای فردا نشان می دهد که وجود سنبله های سفید روی کره زمین در سال 946 میلادی آغاز شد. پنجه سنبله سفید خاکستر دارد ، احتمالاً از فوران آتشفشان پاکتو ، که طبق اسناد تاریخی بین سالهای 944 تا 947 بعد از میلاد رخ داده است. جنگ فردا توضیحی کلی در مورد این ابهام ارائه می دهد ، اما با بازگشت به زمان می توان زمان بندی دقیق آن را بررسی کرد.

2. سنبله های سفید کجا رفتند؟

فردا جنگ

اگرچه سنبله های سفید زمین و بشریت را در سال 2048 ترور کردند ، فیلم این موضوع را مطرح کرد که شاید آنها حتی اینجا نبوده اند. هنوز مشخص نیست که آیا زمین در اصل هدف سنبله های سفید بوده است یا این نسخه انسانی آینده است که باعث این وضعیت وحشتناک شده است. از آنجا که تنها هدف این بیگانگان از بین بردن اشکال دیگر زندگی و غذا است ، به احتمال زیاد آنها واقعاً برای نابودی بشریت آمده اند. با این حال ، اگر می خواهید پاسخ واقعی را بدانید ، باید منتظر بمانید و ببینید.

3. چه کسی سنبله های سفید را پایین آورد؟

فردا جنگ

یکی دیگر از سوالات جالب اما بی پاسخ در تاریخ بیگانگان در جنگ فردا این است که چرا آنها به زمین می آیند. دان و تیمش دریافتند که کشتی خراب شده حامل سنبله های سفید توسط یک مسابقه دیگر پیشنهاد شده است. فیلم ارتباط چندانی با زندگی این غریبه ها و آن ها ندارد. آیا این بیگانگان سنبله های سفید را ایجاد کردند؟ آیا سنبله های سفید توسط این مسابقه شکست خورده اند؟ هنوز هیچ پاسخی برای این سوالات وجود ندارد و این رمز و راز بیشتر از همیشه به عنوان یک راز باقی مانده است زیرا بیگانگان ناشناخته به طور غیرمنتظره جان خود را از دست دادند.

4. چرا سنبله های سفید هر 7 روز یکبار ناپدید می شوند؟

فردا جنگ

غیبت آنها در روز اول به ارتش بشر زمان می دهد تا نیروهای جدیدی از گذشته را به آینده بیاورد. با این حال ، هیچ توضیحی در مورد علت آن داده نشده است. آیا آنها برای زایمان به ملکه سنبله های سفید برمی گردند؟ آیا آنها مراسم خاصی دارند که باید به آنها احترام بگذارند؟

5. آیا بیش از یک White Spike وجود دارد؟

فردا جنگ

این یکی از سوالات بزرگ فیلم است که باید به آن پرداخته شود. در نبرد فردا فقط یک زن سفید اسپایک حضور داشت که ملکه نامیده می شد. این متداول ترین طرح در فیلم های علمی تخیلی است ، همانطور که ملکه زنومورف را در فیلم های قدیمی بیگانه دیدیم. تماشاچیانی که به کشتی می آیند تنها یک سنبل سفید زن را می بینند. از فیلم مشخص نبود که آیا ژانر دیگری به افزایش تعداد خارجی ها کمک می کند یا خیر.

6. سرنوشت سربازان آینده که امروز آنجا بودند چه شد؟

فردا جنگ

در آغاز جنگ فردا ، خواهیم دید که سربازان ورودی در حال آموزش نیروهای غیرنظامی تازه استخدام شده هستند و با ارتش جدید در ارتباط خواهند بود. اگر سنبله های سفید در آن زمان شکست می خوردند و جنگ به پایان می رسید ، این سربازان ممکن است به آینده بازگردند. با این حال ، وقتی بیگانگان برای نجات ملکه به اردوگاه آینده حمله می کنند ، پیوند سفر از بین می رود و راهی برای بازگشت سربازان آینده وجود ندارد. پس از نابودی سنبله های سفید امروز ، فیلم هیچ یک از این سربازان را نشان نمی دهد و پایان همه آنها در هوا آویزان است. بسته به منطق راهپیمایی که در فیلم دیده می شود ، آنها ممکن است بدون ردیابی ناپدید شوند ، اما به نظر می رسد فعلاً تنها مانده اند ، ممکن است از مجادله مخرب موجودیت خود رنج ببرند. به

7. آیا روند آینده از بین می رود؟

فردا جنگ

یکی از سوالات بزرگی که بینندگان ممکن است در پایان جنگ فردا بپرسند این است که در روند آینده چه اتفاقی افتاده است. دن فارستر هفت روز را در جریان مبارزه با سنبله های سفید و جبران رابطه بد خود با موری گذراند. آخرین چیزی که بینندگان در این نمایش می بینند سقوط موری با ملکه سپک های سفید در کوهی پر از بیگانگان مرگبار است ، بنابراین آخرین امیدهای بشریت را کاهش می دهد ، اما آیا هنوز هم این برنامه در چندجهانی وجود دارد؟ فیلم زمان زیادی را صرف بررسی جزئیات قوانین سفر نمی کند ، بنابراین مشخص نیست که آیا تغییر وضعیت موجود برنامه های آینده را روشن می کند یا خیر. در غیر این صورت ، تقویمی برای برنده شدن سنبله های سفید وجود دارد.

8. آیا سنبله های سفید واقعاً از بین رفته اند؟

فردا جنگ

اگر قسمت دوم این فیلم را داشته باشید و انجام دهید این بزرگترین س questionال است. White Spikes از زمان نمایش فیلم وجود داشته است ، اما با ادامه داستان واقعیت ندارد. به عنوان مثال ، تماشاگران از این که آیا بیگانگان قبل از غرق شدن کشتی از این انفجار نجات یافته اند ، بی اطلاع هستند. این مثال می تواند راهی ساده برای بازگشت بازدیدکنندگان در آینده باشد. آنها همچنین می توانند بعداً در فیلم از طریق برنامه دیگری بازگردند ، که نشان می دهد کشتی دیگری پر از سنبله های سفید در زمین پنهان شده است. در هر صورت ، جهان ممکن است نتواند سنبله های سفید را برای مدت طولانی از بین ببرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا