هنر و سینما

۱۰ کشور خیالی در فیلم‌ها و همتای آن‌ها در دنیای واقعی


این فیلم به بیننده کمک می کند تا به سرزمین ها و مکان هایی سفر کند که برای تخیل آنها منحصر به فرد و غیرقابل درک است ، و هر چه دنیای تصویرسازی بهتر باشد ، تخیل آن بیشتر می شود. یک مکان باشکوه در دنیای سینما ریشه در دنیای واقعی انسان ما دارد که واقعیت آنها را تضمین می کند ، و ما به نظر می رسد در این فضا زندگی می کنیم ، این به دلیل معماری ، سنت ها و تاریخ مکانی است که مکان را چنین می کند تخیلی. نزدیک می شود.

مهم نیست داستان حماسی باشد یا خشن. با ایجاد تصاویر تخیلی بر اساس مکان های واقعی ، طرفداران و شنوندگان بیشتر به داستان فیلم اعتقاد دارند ، خواه دنیای فیلم های مارول باشد یا وسط سریال. فیلم ارباب حلقه ها یا یکی از آن مکان های منحصر به فرد و رویایی به فیلم در مقابل اندرسون مهمتر از همه ، فیلم ها بینندگان را به مناطقی می رسانند که تصور آنها در آن مکان ها نیست. در لیست زیر ، با برخی از کشورها در ذهن آشنا می شویم.

10. پادشاهی زاموندا

سفر زاموندا به آمریکا

  • نمایش روی فیلم: مجموعه فیلم های آمدن به آمریکا
  • منابع الهام: غرب آفریقا و اتیوپی

پادشاهی زاموندا بر اساس فیلم “سفر به آمریکا” و دنباله “سفر به آمریکا 2” بر اساس بسیاری از کشورهای آفریقایی ساخته شده است که در آن اولین مردم دارای کشوری با قدرت و ثروت بزرگ هستند و شیوه زندگی او نیز مانند آن است. از یک پادشاه علاوه بر این ، عناصر سنت ها و آداب و رسوم کشورهای مختلف ، از شمال آفریقا گرفته تا قبایل و بیابان های آفریقای غربی ترکیب شده است.

کشورهایی مانند سوانتینی در جنوب آفریقا (سوازیلند سابق) ، که هنوز توسط پادشاهان اداره می شود ، توسط افرادی مانند پادشاهان اداره می شوند و دارای کاخ های باشکوه ، مجموعه های هنری و ثروت وسیع هستند.

9. کشور جنوا

دفتر خاطرات شاهزاده جنوا

  • حضور در فیلم: مجموعه خاطرات شاهزاده
  • منابع الهام: کشور موناکو

کشور کوچک و دورافتاده جنوا ، که در مجموعه خاطرات شاهزاده ها قرار گرفته است ، شبیه به کشورهای اروپای شرقی است و بین ایتالیا و فرانسه جای خود را دارد.

اگرچه کمی مبهم است ، اما به نظر می رسد این کشور رویایی از کشورهایی مانند موناکو ، یک ایالت کوچک که از شمال ، غرب و شرق با فرانسه و دریای جنوب مدیترانه همسایه است ، الهام گرفته است. این کشور ناگهان زمانی معروف و مشهور شد که گریس کلی ستاره هالیوود در سال 1956 با شاهزاده راینیر سوم ازدواج کرد و ملکه این کشور شد و دنیای بازیگری را ترک کرد. موناکو تنها کشوری است که می تواند ساحل جنوا را با تپه های متراکم برای محصولات کشاورزی به درستی نشان دهد. اما برخلاف موناکو ، ماسه های سفید ریویرا جنوا از کشورهای دیگر وارد نمی شود.

8. فلورین

عروس شاهزاده خانم فلورین

  • نمایش روی فیلم: عروس شاهزاده خانم
  • منابع الهام: ایتالیا (جمهوری فلورانس سابق ، ایتالیا)

جهان فلورین تمیز و زیبا احتمالاً نام سکه فلورین نامیده شده است ، منطقه ای دولتی که در جمهوری فلورانس فعالیت می کرد. جمهوری فلورانس در حال حاضر در ایتالیا است ، اما جواهرات طلایی آن در اوایل رنسانس تغییر کرد تا با شخصیت افسانه ها مطابقت داشته باشد.

“عروس شاهزاده خانم” ، بر اساس داستان فانتزی ویلیام گلدمن در سال 1973 ، داستان عروس ، دزدان دریایی رابرتز را تهدید می کند و افراد مشهور رنگارنگی که در طول جنگ لغت دیدیم. او گفت همه این شخصیت ها و داستان های تخیلی بر اساس داستان هایی است که گلدمن قبل از خواب به فرزندانش گفته است.

7. Themyscira

Themisquira یک زن شگفت انگیز است

  • نمایش روی فیلم: مجموعه فیلم های زن شگفت انگیز
  • منابع الهام: تمدن یونان باستان

گوهر بهشتی Temiskira ، که در The Wonder Woman و The Wonder Woman 1984 نشان داده شده است ، آمازون قدرتمندی را نشان می دهد که با آرامش زندگی می کند و خود را برای روز ویران شده آرمانشهر دنیای دیگر آماده می کند. مورد حمله و حمله قرار گیرد.

خالقان این قهرمان جاودانه ویلیام مولتون مارستون و اچ جی پیتر شهر تمیسکیرا را در پایتخت افسانه ای به همین نام ، که اکنون در اوکراین ، اما بخشی از امپراتوری یافت می شود ، ساختند. یونان باستان ، محل زندگی زنان قدرتمند و افسانه ای در یونان به

به واکاندا (واکاندا)

پلنگ سیاه واکاندا

  • نمایش در فیلم: پلنگ سیاه
  • منابع الهام: کشور لسوتو

یکی از محبوب ترین مناظر در دنیای سینما ، کشور واکاندا است که نتیجه موفقیت شگفت انگیز آن و محبوبیت فیلم قهرمان مارول “پلنگ سیاه” است که این فیلم و کشور را پر از محبوبیت های مختلف کرد. فن آوری ها مدینه فاضله که مبتنی بر دنیایی از منابع طبیعی فراوان و دور از چشم ما است و به دلیل سپر پیشرفته ای که وظیفه حفاظت و پنهان کردن این کشور را بر عهده دارد ، از سایر کشورهای آفریقایی جدا شده و آن را تقریباً ممکن نمی داند. به

گفته می شود کارگردان فیلم ، رایان کوگلر ، عاشق کشور آفریقایی لسوتو شده و این کشور را برای روایت تمدن واکاندا بر اساس این ایالت آفریقای جنوبی انتخاب کرده است. همچنین عکس هایی از ساکنان باسوتو ، که ساکن کشور هستند ، با کت های رنگارنگ که توسط مرزبانان واکاندا به نمایش گذاشته شده است ، وجود دارد.

5. شایر

شایر ارباب حلقه ها

  • نمایش روی فیلم: ارباب حلقه ها و سه گانه های هابیت
  • منابع الهام: انگلستان

یکی از محبوب ترین و جالب ترین دنیای سینمایی ، سرزمین افسانه ارباب حلقه ها است. قاره ای از موجودات عجیب و غریب با توانایی های منحصر به فرد مانند جن ، دم ، جادوگران و اورک ها درست در کنار انسان ها قرار دارد. طراحی پیچیده این سرزمین پهناور را می توان در شکل جغرافیایی اروپای غربی ، جایی که منطقه شایر ساکن گونه های کوتوله در انگلستان قرار دارد ، دنبال کرد.

GRR تالکین تپه های نورد و شهرهای شایر مستقر در روستاهای انگلستان ساخته است. شهرهایی که او دوران کودکی خود را گذراند. اگرچه پیتر جکسون وسعت وسیع نیوزلند را برای ایجاد سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت انتخاب کرده است ، اما درک اینکه چرا انگلستان روستایی منبع اصلی الهام این فیلم است ، دشوار نیست.

به زو (((Zubrowka)

Zubroca Grand Hotel بوداپست

  • نمایش روی فیلم: هتل بزرگ بوداپست
  • منابع الهام: کشورهای اروپای شرقی

در حالی که یک سایت جذاب برای این کشور رویایی و جهان رویایی و دنیای زیبا و حتی استودیوی فیلمسازی با این نام وجود دارد ، طرفداران هتل بزرگ انداپسون وس اندرسون نمی توانند به جمهوری زوبروکا نزدیک شوند ، زیرا وجود دارد هیچ کشوری اگرچه تحت تأثیر جو اروپای شرقی است ، اما یادآور فضای این کشورها در قرن بیستم و دوره پس از جنگ جهانی دوم است.

3. نورلند

نورلند پیتر پن

  • نمایش در فیلم: فیلم هوک ، پان و پیتر پن (هوک – پان – پیتر پن)
  • منابع الهام: کشور بلیز

سرزمینی که در آن خانه های پسران گم شده کاپیتان هوک ، تینکربل و البته شخصیت پیتر پن است. نورلند در فیلم های زیادی بازی کرده است و داستان این فیلم درباره پسری است که در ده سال گذشته رشد چندانی نداشته است. فیلم هایی مانند “قلاب” استیون اسپیلبرگ در 1991 ، “پن” جو رایت در 2015 ، و “پیتر پن” پی در سال 2003. جی. هوگان حتی خالق این داستان معروف J. ام است. بری در طول داستان جهت های ناسازگاری ارائه داده است (مانند یک ستاره دوم از راست به چپ) ، اما برخی از طرفداران سعی کرده اند مکان واقعی این زمین را پیدا کنند.

متیو پاتریک ، مجری کانال نظریه پردازان فیلم YouTube ، ساعت ها به تماشای فیلم هایی پرداخت که نورلند در آن حضور داشته است تا بفهمد کشور دقیقا کجاست. او بعداً نتیجه گرفت که بر اساس جغرافیا ، آب و هوا و جهت های بصری خاص ، این جهان خیالی باید متعلق به آتل تورنف در بلیز ، آمریکای مرکزی باشد.

به انم (تامپو)

Panam The Hunger Games

  • نمایش روی فیلم: مجموعه فیلم های سری بازی های گرسنگی
  • منابع الهام: تمدن روم باستان

در مجموعه “بازی های گرسنگی” و همچنین کتابهای این داستان تخیلی ، به نظر می رسد که Panem بخشی از آمریکای شمالی یا برخی از مناطق کانادا یا حتی بخشی از مکزیک باشد. این کشور به دلیل یکی از جدیدترین محافل اجتماعی علیه جنگ هسته ای و بیوشیمیایی و بیماری و قحطی ناشی از آن شناخته شده است و امید همه بشریت به این تمدن است.

Panem یک مدل از روم باستان است ، با هر 12 منطقه متصل به Capitol ، پایتخت Panem ، که تحت تأثیر روم باستان و معماری ، سنت ها و آداب و رسوم این شهر است. این تمدن باستانی است. این مانند یک بازی رقابتی است که توجه مردم را به مشکلات زیربنایی ذاتی این تمدن های به ظاهر بی عیب و نقص منحرف می کند. در مقابل ، به منظور حفاظت از ارتش کنگره در این دوازده منطقه ، مناطق مختلف تمدنی منابع و مالیات به منطقه مرکزی ارسال کردند.

به وادیه

دیکتاتوری دیکتاتوری

  • نمایش روی فیلم: دیکتاتور
  • منابع الهام: کشور اریتره

در حالی که “دیکتاتور” ساشا بارون کوهن بر اساس ویژگی های دو دیکتاتور بدنام و وحشی ، صدام حسین از عراق و معمر قذافی از لیبی است ، او می خواست با “یک کشور دیکتاتوری” متفاوت باشد.

بارون کوهن در صحبت با طراح قدیمی ، به او گفت که می خواهد وادیا کشوری باشد که نه خاورمیانه باشد و نه یک کشور آفریقایی ، اما در عین حال عناصری از هر دو منطقه و البته ویژگی های امارات متحده عربی وجود دارد. به به نظر می رسد که در نهایت ، کشور آفریقایی اریتره ، که سابقه سرکوب دارد ، به عنوان نماینده این کشور در نظر گرفته شد.

منبع: نمایش صفحه نمایش

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا