هنر و سینما

تریلر «هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا» از پایان راه دراکولا خبر می‌دهد


سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی قسمت پایانی مجموعه انیمیشن Hotel Transylvania، Hotel Transylvania: Transformania را منتشر کرد. یک کمدی سرگرم کننده که مدتها در انتظار آن بودیم و با کلمات و کلمات شنیده می شود ، آخرین قسمت از مجموعه فیلمهای هتل ترنفورنا و گاندی تارتاکوفسکی خواهد بود که سه قسمت قبلی را کارگردانی کرد و به عنوان همکاران ظاهر شد. -نویسنده در قسمت سوم. این بار او در نقش نویسنده قسمت چهارم ظاهر می شود.

قسمت چهارم هتل کالیفرنیا از اوایل سال 2019 در حال ساخت است و تاریخ انتشار آن در اصل 22 دسامبر (1 ژانویه) تعیین شده بود. سپس در مصاحبه ای اعلام شد که تارتاکوفسکی دیگر مدیر دسته چهارم نخواهد بود. “آنها داستان نیمه چهارم را می نویسند و من آن را مدیریت نمی کنم.” بنابراین ما یک کارگردان و البته یک بازیگر دیگر را استخدام کردیم ، به همین دلیل است که همه چیز کند می شود. “با این حال ، تاریخ اکران این کارتون چندین بار به تعویق افتاده و در ابتدا به 6 آگوست (15 آگوست) تغییر یافته است و در نهایت تاریخ نهایی انتشار این کارتون در 23 جولای (1 اوت) برگزار شد.

قسمت چهارم توسط جنیفر کلاسکا و درک دریمون کارگردانی شده و بر اساس شخصیتی ساخته شده توسط تاد دورهام ساخته شده است. بخش جدید هتل ترنفرنیا برای افزودن بازیگران جدید به مجموعه طراحی شده است ، که مهمترین آنها برایان هال در نقش دراکولا است ، خون آشام کلاسیک که جایگزین آدام سندلری می شود. اندی سامبرگ در نقش جانی لوگان ، سلنا گومز در نقش ماویس ، کاترین هان در نقش اریکا ونولسینگ ، استیو بوشمی در نقش وین ، دیوید اسپید در نقش گریفین ، کیگان-مایکل کی در نقش ماری ، آشر بلینکف ، براد ابرل ، فرن درسچر در نقش یونیس ، جیم گفیگان در نقش پروفسور آبراهام ونولسینگ و مالی شانون. آلیس گلدستون نیز به عنوان تهیه کننده این پروژه در آنجا حضور خواهد داشت. از شما دعوت می کنیم اولین تریلر این فیلم زیبا و سرگرم کننده را مشاهده کنید.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا