هنر و سینما

کریستن استوارت با فیلم اسپنسر برای اسکار خیز برداشته است (جشنواره ونیز ۲۰۲۱)


نظرات اصلی فیلم اسپنسر نشان می دهد که کریستین استوارت شایسته نامزدی اسکار است. کریستن استوارت ممکن است یک فصل جایزه رویایی در پیش داشته باشد.

این بازیگر نقش پرنسس دایانا را در اسپنسر لورن اسپنسر بازی می کند ، که اولین بار در جشنواره فیلم ونیز 2021 روز جمعه به نمایش درآمد.

الکس بیلینگتون در حساب کاربری خود در توییتر ، این بازیگر را صددرصد برای بردن اسکار خواند و نوشت: “کریستن استوارت در بهترین فرم خود است. اسپنسر یک داستان سرگرم کننده و جالب درباره زنی است که نمی تواند زندگی کند و راحت نباشد. “و من فکر می کنم که او باید از اسارت شاه رهایی یابد.” من فکر نمی کنم اسپنسر بهترین کاری است که لورن پس از فیلم انجام داده است. “

مارلو استرن گفت: “او صداهای فوق العاده استوارت و دیانا ، و همچنین غم و افسردگی آنها را به نمایش می گذارد و ما تماشاگران را می بوسیم.” “نمایش او مانند یک نمایش موسیقی ، سرگرم کننده و آرام بود.”

کایل بوکانان ، که برای نیویورک تایمز می نویسد ، از استوارت به عنوان شخصیت اصلی فیلم که زندگی چند وجهی دیانا را به تصویر می کشد ، یاد می کند: “هرچه فیلم بیشتر می گذرد ، اندازه استوارت را بیشتر احساس می کنیم. استوارت یکی از معدود افراد است. مردم روی کره زمین که با پاپاراتزی درگیر هستند و همیشه در رادار خود هستند ، و حتی از این نظر کمی شبیه اوست فقط دیانا. دیانا هرگز نمی خواهد اتاق خود را برای فیلم ترک کند ، و استوارت قبلاً این احساس را تجربه کرده است. “آیا او با آنها مبارزه می کند یا نه ، راهی برای پیروزی وجود ندارد.”

وی ادامه داد: “اسپنسر به نوعی قسمت دوم فیلم جکی است.” “او زنی است که باید همزمان لباس خوبی بپوشد و از تنهایی و فاصله رنج ببرد ، اما کریستن استوارت برخلاف ناتالی پورتمن به اندازه جکی نقش پرنسس دایانا را بازی می کند.”

اسپنسر

این فیلم در جشنواره فیلم تلوراید در آخر هفته نمایش داده شد و استوارت را به عنوان یک شخص واقعی و نمادی از فقر نشان می دهد که ازدواج او با شاهزاده چارلز (جک فرث) باید با آن روبرو شود و تعطیلات خود را در کاخ سندرینگهام بگذراند. خانواده سلطنتی در جشن های معمول کریسمس شرکت می کنند ، اما دیانا از آشفتگی داخلی رنج می برد و همیشه در مورد آنچه در چند روز آینده اتفاق می افتد ، رویای می کند.

این پروژه چیزی است که بسیاری از کارشناسان فکر می کنند می تواند بلیت استوارت برای نامزدی اسکار باشد. او در چند سال گذشته در فیلمهای تجاری بزرگ مانند گرگ و میش و داستانهای مشهوری مانند Sils Maria Clouds و Personal Shopper ظاهر شده است ، اما در هیچ یک از آنها کمتر موفق بوده است.

بسیاری از منتقدان و روزنامه نگاران در مورد دیدگاه استوارت در مورد پرنسس دایانا اظهار نظر کرده اند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و قرار است 5 نوامبر از طریق سرویس پخش نئون برای عموم منتشر شود.

برشی از نقد فیلم اسپنسر

جکمین خوش شانس

“اسپنسر یک شاهکار کامل است.” این فیلم زندگی شخصی پرنسس و اجراهای قدرتمند ، جلوه های بصری خیره کننده و مهمتر از همه ، داستان تکان دهنده ، وجود اگزیستانسیالیسم و ​​تراژدی وحشتناکی را که او به تماشاگران وارد کرده است نشان می دهد. “

اوون گلبرمن

“کریستن استوارت به طرز جذابی اسپنسر ، شاهکار پابلو لارین در مورد شاهزاده دایانا را ارائه می دهد.”

آدم سالومونز

“از ابتدا تا انتهای فیلم ، چشم هایم آب شد و سپس نشستم تا بهترین نقدی را که تا به حال انجام داده ام بنویسم.”

رافائل معتمایور

“متأسفانه ، اسپنسر غمگین است ، و همچنین ادای احترام بزرگ و شگفت انگیزی نه به شاهزاده خانم ، بلکه به زنی که عمر آن بسیار کوتاه است.” کریستن استوارت بازیگر قدرتمندی است که باید بیشتر به او اعتماد کرد. “

دیوید ارلیچ

تنها چیزی که باید در مورد اسپنسر بگویم این است که کریستن استوارت نابغه ، کلر متون نابغه و جانی گرینوود که خود را ثابت کرده است ، یکی از بهترین موسیقی متن های تاریخ را خلق کرده است. “

دوران هالیوود

“کریستن استوارت زندگی دیانا را در نمایشنامه عالی پل لارین کاملاً به تصویر می کشد.”

گای لژ

“اسپنسر با فیلم جکی در هماهنگی کامل است ، اما باید با ساخت فیلمی دیگر سه گانه بیولوژیکی دیگری در مورد شاهزاده خانم ایجاد کند.” بهترین گزینه بعدی شاهزاده خانم بریتنی است. “

روبن نپال

“کریستن استوارت و پنه لوپه کروز دو تا از بهترین بازی ها را در جشنواره فیلم ونیز تا به امروز انجام دادند.” استوارت پرتره خیره کننده و غم انگیز پرنسس دایانا را در اسپنسر کشید. “

منبع: ew

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا