هنر و سینما

الی و جوئل را در نخستین تصویر رسمی سریال «آخرین بازمانده از ما» ببینید


HBO و نیل دراکمن اولین فیلم رسمی از سری “The Last of Us” را در آخرین روز جهانی آس منتشر کردند.

در چند سال گذشته ، بازی “آخرین بازمانده ما” به عنوان یکی از بهترین بازی های تمام دوران معرفی شده است. الی و جوئل ، شرکت کنندگان فعال در تولید استودیوی ناتی داگ ، به دلیل شخصیت های منحصر به فرد و تغییراتی که در داستان داشتند ، در لیست طولانی ترین بازیکنان تاریخ بازی های ویدئویی قرار گرفتند. شبکه HBO قصد دارد ظهور آخرین بازمانده ما را به تلویزیون بیاورد و اکنون اولین تصویر از این مجموعه منتشر شده است که نشان می دهد الی در نقش بلا رمزی بازی می کند و جوئل در نقش پدرو پاسکال در حال تماشای سقوط هواپیما.

نیل دراکمن ، کارگردان The Last Survivor ، نقش اصلی را در این سریال بر عهده خواهد داشت. او در توییتر ظاهر و ظاهر الی و جوئل را بسیار شبیه به یک پخش کننده بازی های ویدئویی توصیف کرد و در توییت دیگری بی صبرانه منتظر ارائه اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت های طرفداران سریال بود.

آخرین سری اینجا زنده است

آخرین بازی زنده ما به طور انحصاری برای پلی استیشن 3 در سال 2013 منتشر شد و اندکی پس از شروع نسل هشتم بازی های ویدئویی ، آخرین نسخه آن بر روی پلی استیشن 4 وارد شد. این بازی اولین قسمت از کارهای جوئل و الی را به نمایش می گذارد و پس از چند سال انتظار ، در بهار سال 2019 ، سونی و ناتیگداگ نسخه دوم این بازی را برای مشاهده نتایج تصمیم گیری منتشر کردند. اولین بازی

برخی از بازیکنان و منتقدان با پایان و داستان “آخرین بازمانده ما: قسمت دوم” مشکل داشتند و این رویدادها را مناسب بازی اول و نوع شخصیت آن نمی دانستند. به هر حال ، نیمه دوم بازماندگان ما توانستند بیش از 4 میلیون نسخه در 3 روز بفروشند و بهترین فروش را در هفته اول از تمام بازی های سونی ثبت کردند. بسیاری از بازیکنان در حال حاضر منتظر تولید و پخش سریال HBO هستند تا ببینند راوی می خواهد کدام قسمت ناشناس از شبکه آمریکایی را روایت کند.

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا