هنر و سینما

آیا «دکتر استرنج ۲» از «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» موفق‌تر خواهد بود؟


بندیکت کامبربچ در مصاحبه ای به موفقیت دکتر اشاره کرد. Strange 2 for Spider-Man: No Way Home. وی در مورد بهترین فیلم های قهرمان صحبت کرد و گفت که دکتر Strange: Doctor Strange در Multiverse of Madness موفق تر از Spider-Man: No Way Home خواهد بود.

این دو فیلم بخشی از پروژه برتر استودیو مارول است که در یک مسابقه دوستانه با هم رقابت کردند ، Dr. عجیب در نقش معلم پیتر پارکر در No Way Home.

طرفداران فیلم پس از انتقام جویان: جنگ ابدی در حال بحث بر سر این هستند که کدام فیلم بیشترین تقابل را داشته است.

انتقام جویان: پایان بازی با بهترین خط داستانی و قهرمانان برتر در این عنوان. در حالی که جنجال ها پس از انتشار هر فیلم قهرمان بالا می گیرد ، این دو فیلم در سراسر جهان احمقانه نیستند و راهی برای بازگشت به خانه نیستند.

مرد عنکبوتی

شایعاتی مبنی بر اینکه فیلم اصلی بازگشتی به نسخه اصلی سریال مرد عنکبوتی نیست نیز جنجال هایی را برانگیخته است. به نظر می رسد کامبربچ برای برآوردن انتظارات طرفداران فیلم بزرگ بعدی مارول با چالشی بزرگ روبرو است.

در بخشی از پادکست جوایز ورایتی ، این بازیگر نقش دکتر را بازی کرد. شوخی عجیب با ستاره مرد عنکبوتی. تام هالند گفت راهی به خانه ندارد.

گزیده ای از پادکست: کامبربچ درباره اظهارات جنجالی تام هالند در قسمت قبلی پادکست Variety اظهار نظر کرد. مرد عنکبوتی: راهی برای خانه وجود ندارد ، او آن را قوی ترین فیلم قهرمانی که تاکنون ساخته است نامید: تا زمانی که دکتر عجیب 2.

حماقت زیاد راهی برای بازگشت به خانه نیست. آنها همان بحث قبلی را تجربه خواهند کرد. طرفداران فیلم دیدگاه های زیادی درباره هیجان پشت اکران این دو فیلم دارند. مجموعه فیلم های Dr. استرنج بهترین روایت را در مورد همه چیز Marvel دارد ، و از این نظر این مکان عالی برای بیان دیدگاه های مختلف است.
از سوی دیگر ، حضور الیزابت اولسن در این فیلم سوالات زیادی را از طرفداران ایجاد کرده است ، از جمله مسائلی که در هنگام راه اندازی سریال Wanda Vision در سرویس دیزنی پلاس رخ داد یا بر این فیلم تأثیر می گذارد یا نه.

مهم نیست چه فیلمی عنوان بسیاری از آثار را دریافت می کند. هر دو فیلم طرفداران را راضی می کند. طرفداران مرد عنکبوتی از بازگشت دکتر هیجان زده هستند. اختاپوس و اجنه سبز ، و با توجه به کارهای کامبربچ ، هرج و مرج جهانی می تواند منجر به معجزه های بزرگتری شود.

اگرچه بین اکران این دو فیلم سه ماه فاصله وجود دارد ، اما طرفداران مجبور نیستند مدت زیادی منتظر بمانند تا برنده فیلم شوند.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا