هنر و سینما

تصاویر جدیدی از فیلم قهرمان منتشر شد؛ فرهادی جهانی فیلم می‌سازد


رسانه های بین المللی Vanity Fair در گفتگو با اصغر فرهادی درباره فیلم “قهرمان” و دنیای شاهکارهایش عکس های جدیدی از نهمین شاهکار فرهادی منتشر کردند.

قهرمان یکی از محبوب ترین فیلم های غیر انگلیسی زبان سال است که تا چند ماه دیگر در آمریکا و اروپا اکران می شود و استودیو آمازون حساب ویژه ای از موفقیت این فیلم ایرانی باز کرده است. Hero در ایالات متحده در 7 ژانویه 2022 منتشر می شود و از 1 ژانویه 21 ژانویه در دسترس کاربران اینترنتی Amazon Prime قرار می گیرد. به این ترتیب ، ما باید شاهد آزادی قهرمان در سینمای ایران در دوران سقوط او و قبل از اکران فیلم جدید اصغر فرهادی در آمازون پرایم باشیم.

فیلم قهرمان

به دلیل گسترش شدید قهرمان و محبوبیت فیلم های فرهادی در سراسر جهان ، بسیاری از رسانه ها در هفته های اخیر در مورد نهمین فیلم او نوشتند. اخیراً ، Vanity Fair مصاحبه ای با فرهادی ، کارگردان 40 ساله ایرانی ، برتولت برشت ، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر ، و آکیرا کوروساوا ، فیلمساز مشهور ژاپنی و اینگمار برگمان ، کارگردان محبوب ، پخش کرده است. آموخته.

فیلم قهرمان

فرهادی در مصاحبه ای گفت: “شباهت مردم در سراسر جهان بیشتر از تفاوت بین آنها است.” “هسته اصلی کار ما در سینما احساسات انسانی است.” او معتقد است که پرداختن به احساسات و مشترکات انسان ها باعث می شود آثار هنری در کشورهای مختلف پیدا شود.

فرهادی در مصاحبه ای گفت: “مردم و رسانه ها از شخصی می خواهند که کاری منطبق با هنجار انجام دهد. در هر زمان ، به عنوان یک قهرمان ، آن شخص باید تلاش کند تا تصویری را که جامعه از او دارد برآورده کند.” با نظر قهرمان در جایی دیگر از مقاله ، از فرهادی در مورد زبان جهانی فیلم ، که در مقدمه مصاحبه کننده آمده است ، نقل شده است: “من هرگز سعی نکرده ام در کارم یک زبان بین المللی داشته باشم. اما در ژاپن ، سوئد یا هر قسمت دیگری از فیلم در جهان ، افرادی در فیلم های من بازی می کنند. این من را به یاد یک نکته بزرگ می اندازد: عدم درگیری بین هویت محلی و جهانی. “، آنها با یکدیگر روبرو نیستند.”

در تصویر جدید فیلم قهرمان ، که در مقاله Vant Fair آمده است ، می توانیم اصغر فرهادی (شاید پشت تصویر قهرمان) و شخصیت های اصلی فیلم را ببینیم. این تصاویر زیبا هیچ گونه اطلاعاتی در مورد تاریخ یا نکات جدید و منحصر به فرد ندارند.

فیلم قهرمان

در چند سال گذشته ، آکادمی از فیلمسازان غیر استعداد آمریکایی و همچنین فیلمسازان تجلیل کرده است. به عنوان مثال ، در سال 2019 ، بونگ جون هو با فیلم “Parasite” در این رویداد درخشید و سال گذشته ، توماس وینتربرگ از دانمارک برای “دور دیگری” نامزد اسکار بهترین کارگردان شد ، بنابراین با توجه به واکنش و انتقاد جنبه های مثبت فیلم “قهرمان” در سمت راست جشنواره فیلم کن می تواند انتظار موفقیت فرهادی در اسکار آینده را داشته باشد.

داستان قهرمان به شرح زیر خلاصه می شود: “جوانی به نام رحیم به دلیل بدهی غیرقابل تحمل به زندان می افتد. در مدت دو روزی که او دور است ، سعی می کند وام دهندگان خود را متقاعد کند که در ازای قیمت پایین شکایت خود را کنار بگذارند.” اما همه چیز آنطور که او امیدوار بود پیش نمی رود. “

منبع: VanityFair

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا