هنر و سینما

بازیگران و شخصیت‌های فیلم خاطره‌پردازی را بشناسید


خاطرات یک فیلم جدید با بازی هیو جکمن است. برادران وارنر این فیلم ، اولین فیلم بلند (لیزا جوی) را قبل از سال 2019 خریداری کرد.

جوی فیلمنامه را با جاناتان نولان خالق Westworld نوشت و چندین ستاره هالیوودی به پروژه پیوستند. Memoirs قرار بود در اوایل سال 2021 روی پرده سینماها برود ، اما به دلیل کرونا به تعویق افتاد و قرار بود در آگوست 2021 به سینماها و HBO Max برود.

این داستان علمی تخیلی در دنیایی اتفاق می افتد که در اثر جنگ ، بالا آمدن دریاها و فناوری به دنبال به خاطر سپردن نحوه کار مردم تغییر کرده است. خاطرات داستان یک جانباز جنگی به نام نیک بنیستر است که شغلی دارد که به افراد اجازه می دهد خاطرات مختلفی را به خاطر بسپارند. زندگی او زمانی تغییر می کند که یک روز ، زنی مرموز وارد مغازه اش می شود و نیک عاشق او می شود ، اما این زن ناگهان ناپدید می شود و نیک برای یافتن او جهان و ذهن دیگران را جستجو می کند.

جکمن نقش اول را در این فیلم معمایی بازی می کند و بازیگران دیگری نیز همراه او هستند. جکمن با بسیاری از آنها کار کرده است و برخی از آنها در سریال Westerworld تهیه شده توسط لیزا جوی بازی کرده اند. اما بازیگران چه کسانی هستند و به یاد آنها هستید؟

هیو جکمن در نقش نیک بنیستر

همانطور که قبلاً ذکر شد ، هیو جکمن نقش نیک بنیستر را بازی می کند. نیک در جنگهای بزرگ جهانی شرکت کرد و در طول آن جنگها با فناوری حافظه آشنا شد و اکنون از آن برای سرگرمی و به عنوان ابزاری برای تحقیق و شکنجه استفاده می کند. جکمن با بازی در نقش ولورین در جوایز مردان ایکس ، مهارت ها و توانایی های خود را به عنوان یک بازیکن با استعداد ثابت کرد. او نامزد دریافت جایزه اسکار برای افراد فقیر شد و همچنین به خاطر بازی در فیلمهای پرستیژ ، زندانیان و بزرگترین نمایشگر مشهور بود.

ریکا فرگوسن در نقش مای

جکمن هیو

ربکا فرگوسن در این داستان اسرارآمیز نقش زنی مرموز (به نام مای) را بازی می کند. او به طرز عجیبی پس از تماس با نیک ناپدید می شود و پس از آن نیک اطلاعات بیشتری در مورد او می یابد. فرگوسن اولین بازی گروهی خود را در فرانچایز Mission Impossible به عنوان السا فاوست انجام داد. او و جکمن در بزرگترین فیلم شومان همکاری کردند ، اما این بار ، رابطه آنها یک رابطه عاشقانه بود. فرگوسن همچنین در دکتر ظاهر شد. خواب (به عنوان رز) و مردان سیاه پوش: بین المللی.

تانديو نيوتن در نقش واتس

او یکی دیگر از جانبازان جنگ است که برای نیک با خانواده اش کار می کند و همیشه الکل می نوشد. نیوتن پیش از این با لیزا جوی در سریال Westworld بازی کرد و برای بازی در فیلم Mayo برنده جایزه امی شد. از دیگر آثار می توان به انفرادی: داستان جنگ ستارگان ، جستجوی شادی و حادثه اشاره کرد.

بازیگران و هنرپیشه ها یادآوری ها را پر می کنند

جکمن هیو

کلیف کورتیس در غرفه Cryos: بوث یک افسر فاسد پلیس میامی در ارتباط با پرونده ناپدید شدن مای است. کورتیس پیش از این در فیلم The Fearless Walking Dead بازی کرده است و اخیراً در فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو ظاهر شده است.

دانیل وو در نقش سنت جو: سنت جو یک فروشنده مواد مخدر لوئیزیانا است که می را می شناسد. این ستاره اکشن در فیلم هایی مانند Tomb Raider و Badlands بازی کرده است.

برت کالن مانند والتر سیلوان: والتر سیلوان مرد بسیار ثروتمندی است که در ابتدای فیلم می میرد. کالن در فیلم های پرفروش مانند جوکر و شوالیه تاریکی ظاهر شده است و در سریال های کارآگاه واقعی و لیست سیاه ظاهر شده است.

آنجلا سارفیان در نقش السا کارین: السا همسر سابق والتر است و یک پسر دارد. او از حافظه برای به خاطر سپردن والتر استفاده می کند. آنجلا صرافیان همچنین در سریال Westworld نقش کلمنتاین را بازی می کند.

Marina de Tavira in Swati Silvan: سواتی همسر والتر است که اکنون سعی می کند بفهمد چه چیزی واقعی است و چه چیزی در ذهن او است. تاویرا برای بازی در فیلم رومی نامزد دریافت اسکار شد.

موجان آریا در نقش سباستین سیلوان: سباستین با والتر و السا زندگی می کند و ثروت والتر را به ارث می برد. موجان آریا برای بازی در سریال های ApplePlus مانند See و Getterbox مشهور است.

ناتالی مارتینز در نقش اوری کاستیلو: اوری یکی از بهترین افسران پلیس در میامی است که نیک گاهی با او کار می کند. ناتالی مارتینز در فیلم هایی مانند آخرین گشت و فراری کویت حضور داشته است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا