هنر و سینما

کیت وینسلت بدون اطلاع از پایان سریال «میر از ایست‌تاون» قرارداد امضا کرده است


کیت وینسلت بازیگر برنده جایزه در سریال Mir Thriller در شرق شهر بازی کرد و اخیراً گفت نمی داند چه اتفاقی می افتد وقتی تصمیم گرفت در این سریال بازی کند.

سریال Mir در 18 آوریل در شرق تاون پخش شد و در HBO محبوب شد و قسمت پایانی آن پربیننده ترین قسمت در تاریخ HBO Max بود. قسمت هفتم این سریال توسط برد اینگلزبی نوشته شده و کارگردان آن کریگ زوبل است. این سریال با کسب 16 نام امی ، شهرت و موفقیت مالی خوبی کسب کرده است.

وینسلت اولین نقش خود را به عنوان کارآگاه پلیس در ایستستون ، یک شهر کوچک در پنسیلوانیا داشت. در این مجموعه میر به همراه کارآگاه کالین زبل (ایوان پیترز) باید معمای قتل مادر جوان ارین مک منامین با بازی کلی اسپانی را حل کنند. ناپدید شدن یک دختر محلی دیگر نیز در دست بررسی است و نوه اش نیز تحت تعقیب است. این مجموعه همچنین شامل جولیان نیکلسون ، برنج عصبانی ، دیوید دنمن ، گای پیرس و ژان اسمارت می شود. بینندگان در هر قسمت همگی درباره هویت قاتل گمانه زنی می کردند ، زیرا تعداد مظنونان زیاد بود و تحقیقات میر گسترده بود. محبوبیت سریال و لهجه بسیار متمایز او حتی باعث شده است که در برنامه های تلویزیونی دیگر در این برنامه ظاهر شود.

به گزارش ددلاین ، وینسلت برای بازی در دو قسمت اول قرارداد امضا کرده است اما از نتیجه این سریال بی اطلاع است. او مطمئناً می خواهد بخشی از این داستان باورنکردنی باشد. وینسلت همچنین اظهار داشت که در طول مجموعه ، تمام محرمانه بودن باید حفظ شود.

میر ایستون

او گفت: “نمی دانم این سریال به کجا ختم می شود.” این تعجب آور بود ، زیرا براد (انگلسبی) امیدوار بود بتواند واکنش من به فیلمنامه را تقلید کند و پیش بینی کند که واکنش طرفداران چگونه خواهد بود. در هر قسمت احساسی وجود داشت و به عنوان مثال ، پس از چند قسمت ، به نظر نمی رسید که این سریال چیزی داشته باشد و همانطور که در مورد آن بحث کردیم ، قسمت هایی را به فیلمنامه اضافه کردیم. ابتدا دو قسمت اول را خواندم و منتظر ماندم تا بقیه داستان برایم ارسال شود. به طور کلی ، روند تولید بسیار هیجان انگیز بود. علاوه بر این ، من ترسیده بودم و نمی دانستم چگونه می توانم نقش این زن پیچیده را بر عهده بگیرم ، که از نظر عملکرد ، ظاهر و احساسات روی کاغذ بسیار با من متفاوت است.

مقالات دو قسمت اول آنقدر جالب بودند که می دانستم قرار است روی یک پروژه سرگرم کننده کار کنم. ما نباید اسرار و تاریخ فیلمنامه را فاش می کردیم. من شخصاً از هرکسی که وسوسه می شود داستان را برای دیگران تعریف کند جلوگیری کرده ام. “

وینسلت همچنین توضیح داد که اجتماع پیرامون میر بسیار شبیه محل رشد او است ، اما او هیچ تجربه بازیگری غیر از آن شخصیت نداشته است. اینگلزبی در مورد احتمال انتشار فصل دوم این سریال که سعی می کنند انجام دهند ، گفت. وینسلت گفت که در حالی که تیم نویسنده می تواند داستان خوبی پیدا کند که در فصل اول قابل تأمل و جذاب باشد ، آنها به ادامه سریال علاقه مند خواهند بود ، اما همچنین گفت که ایفای نقش بر آنها تأثیر می گذارد که ممکن است مایل نباشند. ادامه دهید..

داستان سرایی دشوار و جذاب میر از ایستت تاون در قسمت اول مخاطب را مجذوب خود کرد ، بنابراین تعجبی ندارد که وینسلت با وجود اینکه نمی دانست داستان به پایان رسیده است ، شیفته این داستان شد. تماشاگران بدون شک می خواهند قسمت های بیشتری از این سریال را ببینند ، اما تیم پشت مجموعه علاقه مند به دنبال داستان است زیرا آنها مطمئن می شوند که داستان پیش می رود و روند آن قوی است. زیرا با داستانی کمتر قدرتمند و کم قدرت ، اعتبار فصل اول نیز زیر سال می رود. فصل دوم سریال به پایان برسد یا خیر ، این مجموعه جایگاه خود را در تاریخ تلویزیون ثبت کرده است. بازی های فوق العاده وینسلت و داستان خوب و رهبری اینگلزبی و زوبل این سریال را برای مدت طولانی در ذهن بینندگان نگه می دارد.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا