هنر و سینما

اصغر فرهادی و عوامل فیلم قهرمان را روی فرش قرمز جشنواره‌ی کن ببینید


دقایقی پیش اصغر فرهادی و بازیگران “قهرمان” روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن ظاهر شدند که با استقبال خوب طرفداران و عکاسان خوب روبرو شد.

اصغر فرهادی چهارمین حضور خود را در جشنواره فیلم کن با قهرمان تجربه می کند و امیدوار است با یک فیلم جدید موفقیت “فروشنده” را بازگرداند. این فیلم که به عنوان قهرمان در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد ، با کسب جوایز مهم بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بازیگر مرد در این مراسم ، راه موفقیت خود را در فصل جوایز هموار کرد. در جشنواره فیلم کن امسال ، امیر جدیدی ، سارینا فرهادی ، هایده صافی یاری و محمد یمینی به فرهادی ملحق می شوند ، که تصویر زیر را روی فرش قرمز مشاهده می کنید.

فرهادی در مراسم فرش قرمز این فیلم به خبرنگاران گفت: “من فکر نمی کردم جشنواره فیلم کن به گونه ای برگزار شود که این تماشاگر و طرفدار سینما از فرصت استفاده کرده و در این رویداد شرکت کنند.” “تولد ویروس کرونا دشوار بود ، اما برگزارکنندگان جشنواره توانستند این مشکل را مدیریت کنند.” از فرهادی پرسیدند چرا در جهان سینما و فیلم روایت ها و مسائل اجتماعی وجود دارد: دنیای جدید ، و در مورد موضوعی صحبت می کند که می توانست در کارهای قبلی به حاشیه رانده شود. “ظاهراً هیچ خط مشخصی بین خوب و بد در قهرمان وجود ندارد و به گفته فرهادی ، این دو گاهی با هم اشتباه گرفته می شوند.” قصد من این است که آنچه را که در ذهن من است به خوبی بیان کنم. به طوری که مخاطب متوجه نشود بی حوصله ، “او تأکید کرد.

همچنین چند ساعت پیش اولین فیلم رسمی فیلم Hero که در بالا مشاهده می کنید منتشر شد.

اصغر فرهادی فرایند ساخت و تهیه فیلم قهرمان را تقریباً بی صدا و به دور از سر و صدا انجام داد. از ابتدای این ماه ، تقریباً هیچ اطلاعاتی در مورد روند داستان و شخصیت این فیلم وجود ندارد تا اینکه سرانجام ، چند روز پیش ، فیلم های ممتو داستان خود را با بینندگان فیلم به اشتراک گذاشت. خلاصه ای از داستان منتشر شده توسط ایستگاه رادیویی قهرمان اروپا به شرح زیر است: “جوانی به نام” رحیم “به دلیل بدهی غیرقابل تحمل در زندان است. در طول دو روز که او دور است سعی می کند متقاعد کننده وام دهنده اش شکایت خود را در با قیمت پایین عوض می شود. “اما همه چیز آنطور که او امیدوار بود پیش نمی رود.”

امسال سینمای ایران با قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی ، یک فیلم و هنرمندان دیگر در جشنواره فیلم کن دارد ، جایی که می توانیم درباره فیلم کوتاه “ارتودنسی” به کارگردانی محمدرضا میقانی و فیلم “جاده خاکی” به کارگردانی صحبت کنیم. توسط پناه پناهی اما شکی نیست که قهرمان مهمترین فیلم ایرانی برای حضور در این مراسم است و برخی از سینماگران آن را یکی از شانس های بزرگ خود برای کسب جایزه بزرگ می دانند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا