هنر و سینما

چرا جاودانگان در جنگ ابدیت و بازی نهایی مداخله نکردند؟


از آنجا که جاودانان قدرتمند هزاران سال است که بر روی زمین نمرده اند ، چرا در مبارزه با تانوس در دنیای سینمایی مارول کمک نکردند؟ تریلر توضیح می دهد که.

اولین تریلر کامل فیلم “جاودانه ها” فقط توضیح داد که چرا آنها هنگام ورود تانوس به زمین کمک نکردند. ورود جاودانهان بدون شک یک لحظه مهم برای دنیای سینمایی مارول است. آنها توسط موجودات آسمانی مانند سرسی ، ایکاروس و تانا ایجاد شده اند ، موجودات قدرتمند و نیمه جاودانه ای هستند که از انرژی به طرق مختلف خلاقانه استفاده می کنند. اگرچه آنها در جاهای دیگر ظهور کرده اند ، اما در 7000 سال گذشته بی سر و صدا بر روی زمین زندگی کرده اند ، به مردم عادی تبدیل شده اند ، و گاهی اوقات بسیاری از آداب و رسوم و ادیان را تحت تأثیر قرار داده اند.

البته ، گنجاندن جاودانان این سال را ایجاد می کند که چرا اکنون؟ به نظر می رسد عدم حضور مالکی در Thor: The Dark World یا Ultran در Avengers: Avengers: Age of Ultron در نبرد انتقام جویان در نیویورک ناچیز و ناچیز است. اما تانوس دیدگاه کاملاً متفاوتی را ثابت کرد ، جهان را هدف قرار داد و توانست نیمه عمر را خراب کند.

Immortals ، که در مراحل اولیه Avengers: Eternal War نبودند ، ظاهراً سال گذشته ترجیح دادند که به Tanus نپیوندند و سپس Avengers: Final Game را فراموش کنند. داستان آنها حتی بدتر به نظر می رسد زیرا تانوس (حداقل در کمیک ها) برای همیشه ماندگار است.

تریلر جدید جاودانه به سوالاتی پاسخ می دهد که مدت هاست پاسخی به آنها داده نشده است. در حالی که پتانسیل این پاسخ ها قابل بحث است ، اما از هیچ کدام بهتر است. این فیلم بر اساس یک طرح عجیب و غریب ساخته شده و متکی بر بازیگران ستاره و گرافیک خیره کننده ای است که توسط Chloe Zhao (کارگردان) خلق شده است.

با این حال ، تریلر نشان می دهد که جاودانان ابتدا با کشتی شکلاتی خود وارد سیاره متواضع ما شدند و توسط یک فرد مشکل دار مورد استقبال قرار می گیرند. سپس صدایی از آژاکس (رهبر جاودان) ، با بازی سلما هایک ، توضیح می دهد که چگونه بیگانگان همیشه از بشریت حمایت کرده اند. گویی آنها در حال تماشای و هدایت بشریت هستند و دوستان سرسی عکس ها و اطلاعات ارزشمندی را در مورد محصول و دستگاه نشان می دهند و تاکید می کنند که وقتی چرخ ها گرد هستند ، چرخ دستی ها سریعتر و سریعتر حرکت می کنند و بخیه های جمجمه شخص نیست. بهترین راه درمان سردرد!

جاودانه ها

آژاک همچنین با صدور بیانیه ای از سیاست عدم آزار و اذیت جاودانان حمایت کرد. مانند خدایان ساده توحیدی یا استادان زمان. صدای آژاک به موفقیت انسان افتخار می کند و می گوید که جاودانگی به وضوح می خواهد که ما با قدرت خود رشد کنیم ، در مسیر درست هدایت شویم ، اما بدون فشار زیاد. ابتدا توضیح می دهد که چرا جاودانه ها با وجود قدرت کافی برای جلوگیری از وقایع ، اجازه وقوع بلایایی مانند جنگ جهانی دوم را دادند. همچنین عدم حضور آنها در نبردهای قبلی مارول را تأیید می کند ، زیرا دشمنان گذشته (اولتران ، کاسیلیوس ، جمجمه قرمز) بر روی زمین متولد شده اند یا می توانند توسط انسانها دستکاری شوند (لوکی ، مالکیس.).

به نظر می رسد اکثر جاودانان به شفاعت اکتفا می کنند تا بشریت را به سمت تکنیک های کشاورزی بهتر راهنمایی کند. مرز بین کمک و مداخله نامناسب را در کجا می بینید؟ جاودانه ها ممکن است به شخصی مانند کاپیتان آمریکا نیاز داشته باشند تا به آنها یادآوری کند که آنها واقعاً قدرتمند هستند. جالب است که کلمات آژاکس با فلسفه کارول دانورز ، که اغلب سیاره خود را ترک می کند تا از جهان بیگانه در برابر خطر محافظت کند ، در تناقض است.

نکته مهم دیگر این است که توضیحات آژاکس به تنهایی نمی تواند توجیه نکردن کمک مردگان در مبارزه با تانوس باشد. بین اجازه دادن به اشتباهات زمین و تماشای نابودی نیمی از جهان تفاوت زیادی وجود دارد ، در حالی که فقط یک فرد جاودانه می تواند آن را در روز موعود نجات دهد.

سیاست عدم مداخله در جاودانگی ممکن است به پایان رسیده باشد ، اما عوامل دیگری که هنوز فاش نشده اند ممکن است حقایق توجیه کننده این عدم مداخله را فاش کنند. در کمیک های مارول ، جاودانگی توسط آسمانی ممنوع است. این امر احتمالاً در دنیای فیلم های مارول نیز صادق است و در هر صورت سرسی ، ایکاروس و دیگران سعی می کنند Tanus را در ناحیه چانه و چانه بکوبند ، باعث فقر و کینه بیشتری برای مردم سراسر جهان می شود. آیا این خدایان نیمه ابدی احساس می کنند که باید مداخله می کردند یا از مداخله آنها جلوگیری می شد و اکنون می خواهند مطمئن شوند که در صورت تهدید جهانی (یا جهانی واقعی) این اتفاق در آینده تکرار نمی شود؟

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا