هنر و سینما

کوین اسپیسی به سینما بازمی‌گردد


کوین اسپیسی بازیگر برنده اسکار پس از چهار سال غیبت از سینما به دلیل موارد متعدد آزار جنسی ، همراه با فیلم جدیدی به کارگردانی فرانکو نرو ، آماده بازگشت به صحنه است.

فرانکو نرو بازیگر سرشناس ایتالیایی چند روز پیش به رسانه های محبوب سینمایی اعلام کرد که ماه آینده فیلمی ارزان قیمت به نام “مردی که خدا را طراحی کرد” (L’uomo Che Disegnò Dio) کارگردانی می کند که کوین اسپیسی مدت کوتاهی از آن برخوردار است. و او مفتخر است که راه را برای بازگشت بازیگر 61 ساله به سینما باز کند. ظاهرا اسپیسی در فیلم The Man Who Designed God نقش یک پلیس پلیس را بازی می کند و فرانکو نرو شخصیت اصلی فیلم خواهد بود.

در اواخر سال 2017 ، آنتونی راپ بازیگر و خواننده آمریکایی گفت کوین اسپیسی قصد داشت در سال 1986 ، هنگامی که رپر 14 ساله بود ، تحت تأثیر الکل با او رابطه جنسی برقرار کند. اسپیسی این اتهامات را رد کرد ، اما چند ماه بعد ، مجریان خبری آمریکایی هدر اونرو و روبرت کاوازوس نیز اعلام کردند که اسپیسی آنها را تحت تعقیب قرار می دهد. اگرچه کوین اسپیسی بعداً پس از چند محاکمه علنی تبرئه شد ، اما سالها اجازه حضور در فیلم یا سریال را نداشت و حتی Netflix در سال 2018 او را حذف کرد. در فصل ششم “House of Cards”. پایان سریال محبوب ، که باعث افزایش محبوبیت اسپیسی در بینندگان شد.

فرانکو نرو پس از اعلام این خبر به IBS News گفت: “من بسیار خوشحالم که کوین با حضور در این فیلم موافقت کرد.” “او بازیگر خوبی است و من نمی توانم منتظر شروع فیلمبرداری باشم.”

فرانچسکو کلمنته جوزپه اسپارانرو ، ملقب به فرانکو نرو ، یکی از بین المللی ترین بازیگران سینمای ایتالیا در ده سال گذشته بوده است و در فیلم های محبوبی مانند “جان ویک: قسمت 2” ، “جنگجوی شکسته” و “هاردکور 2” بازی کرده است. اما بیش از هر فیلم دیگری بجز سرجیو کوربوچی شخصیت اصلی فیلم اسپاگتی وسترن 1996 ، معروف به “جنگو” (1996) بود.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا