هنر و سینما

۱۰ فیلم هیجان‌انگیز با موضوع سرقت که دوست داریم دنباله‌دار باشند


بسیاری از تماشاگران سینما و افراد مشهور می خواهند قسمت بعدی یک فیلم سرقت شده ، مانند شغل ایتالیایی یا سرقت برج باشد. اگرچه فیلمسازی فرم و ساختار خاص خود را دارد ، مانند انتخاب تیم مناسب ، چرخاندن تعدادی داستان و غیره ، ساخت چنین فیلم خوبی کار ساده ای نیست. بسیاری از فیلم های سرقت در مورد سرقت پایان خوبی ندارند. اما اگر یک فیلم خوب با این فضای داخلی ساخته شود ، نتایج شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت.

ویدئوی سرقت با موضوع راننده ناشناس ، تیمی از افراد و مکالمه جالب بین آنها ، یا روشی منحصر به فرد برای سرقت ، ممکن است در قسمت بعدی ارزش انجام دادن را داشته باشد. در زیر لیستی از بهترین فیلم های موجود در قسمت بعدی آمده است.

10. رانندگان نوزاد

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: ادگار رایت
  • بازیکنان: آنسل الگورت ، جم همچنین ، جان برنسال
  • نتیجه: 2017

اگرچه راننده کودک فیلمی درباره سرقت است ، اما بر راننده ای به نام بیبی تمرکز دارد که بهترین راننده فراری جهان است. فیلم به گونه ای تدوین شده است که با موسیقی کلاسیک راک مطابقت دارد و تجربه بصری خوبی را برای بینندگان فراهم می کند.

ادگار رایت ، نویسنده و کارگردان فیلم ، تأیید کرد که فیلمنامه قسمت بعدی کودک راننده نوشته شده است ، اما ساختن چنین فیلمی موضوع جدائی است. فیلم اول پروژه ای بود که توسط کارگردان مورد علاقه تولید شد و بیست سال روی آن کار شد. اگرچه رایت هنوز قسمت دوم هیچ فیلم دیگری را نساخته است ، اما ممکن است شاهد تولید قسمت بعدی توسط پسر راننده به دلیل علاقه او به این پروژه باشیم.

9. لوگان خوش شانس

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: استیون سودربرگ
  • بازیکنان: آدام درایور ، چانینگ تاتوم ، دانیل کریگ
  • نتیجه: 2017

ده سال پس از ساخت فیلم Ocean Thirteen ، استیون سودربرگ فیلم برجسته دیگری را خلق کرده است. سبک طنز فیلم های لوگان خوش شانس بسیار فراتر از فیلم های اوشنی ساخته شده است. زیرا در این فیلم ، اعضای تیم قصد دارند از مسابقه NASCAR سرقت کنند.

اگر از لهجه دانیل کریگ در آمریکای جنوبی در The Stabbing (2019) خوشتان می آید ، این فیلم نسخه قبلی و حتی بهتر است. از آنجا که این فیلم در گیشه موفقیتی نداشت ، ساخت قسمت بعدی دیگر مشکلی نداشت.

8. سرقت برج

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: برت راتنر
  • بازیکنان: ادی مورفی ، بن استیلر ، کیسی افلک
  • نتیجه: 2011

سرقت از برج یکی از کم ارزش ترین فیلم های دهه گذشته بوده است. این فیلم ستاره دار داستان گروهی از شرکت ها در یک ساختمان آپارتمانی را روایت می کند که از شخصی که به آنها خیانت کرده انتقام می گیرند.

اعضای گروه به خانه این مرد حمله کردند و میلیونها دارایی پنهان او را مطالبه کردند. در مورد شخصیت اعضای این گروه ، می توان شرایط طنز و طنز را برای آنها پیش بینی کرد. شاید این سخت ترین فیلم در مورد سرقت نباشد ، اما شگفتی های زیادی در سرتاسر آن وجود دارد و رابطه بین بازیگران در نوع خود جالب است. دیدن بازگشت این شخصیت ها می تواند واقعاً سرگرم کننده باشد. با این حال ، به دلیل شکست فیلم در گیشه ، بعید است قسمت دوم ساخته شود.

7. سیزده اقیانوس

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: استیون سودربرگ
  • بازیکنان: مت دیمون ، جورج کلونی ، برد پیت
  • نتیجه:

برد پیت به شوخی گفت که انجام قسمت بعدی فیلم امکان پذیر نیست. اما این لزوما به این معنی نیست که نباید اتفاق بیفتد. Ocean Eleven یکی از موارد نادری است که بررسی فیلم نسبت به فیلم اصلی بهتر است و در Oceanteen ، ما اعضای تیم را به خارج از کشور می بریم و 13 Ocean Friends در حال بررسی اعضا. در گروهی در کازینو. این سه گانه بسیار جالب و جذاب است و ساخت قسمت چهارم این سریال را خراب نمی کند.

از ساخت قسمت سوم این مجموعه 14 سال می گذرد. دیدن زمان گذشته با اعضای تیم می تواند جالب باشد. جدا از اینکه این شخصیت ها در آن مدت چه کار کردند ، علایق شخصی آنها و آنچه با پول خود انجام داده بودند ، اینها ویژگی هایی بودند که در وهله اول این شخصیت ها را متمایز کردند. اما با وجود اینکه یک چهارم سریال برای طرفداران در نظر گرفته نشده است ، دور دور به نام 8 Yards Ocean به پایان رسیده است که همه اعضای تیم زن هستند.

6. گرما

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: مایکل مان
  • بازیکنان: آل پاچینو ، رابرت دنیرو ، ول کیلمر
  • نتیجه:

مشکل قسمت بالای فیلم به سرقت رفته است. اگرچه شخصیت نیل در پایان فیلم می میرد ، دردسر نیز به عنوان یکی از معتبرترین و تاثیرگذارترین فیلم های سرقت شناخته می شود. قسمت بعدی فیلم ممکن است اهمیت معنوی داشته باشد ، یا ممکن است روایت جدیدی از آزار و شکنجه ستوان وینسنت به یک گروه جنایتکار جدید باشد.

صحنه فیلمبرداری که در آن اتفاقات غیرمنتظره رخ داد یکی از هیجان انگیزترین لحظات سینما بود و بازگشت این نوع عکاسی به دنیای سینما با استقبال خوبی روبرو خواهد شد. با توجه به اینکه کارگردان فیلم ، مایکل مان ، از آن زمان موفقیت چندانی ندیده است ، بازگشت به این پروژه ، که او را در صحنه فیلم جنایی معروف کرده است ، می تواند انتخاب خوبی باشد.

5. درون انسان

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: اسپایک لی
  • بازیکنان: دنزل واشنگتن ، جودی فاستر
  • نتیجه: ..

باورش سخت است که 15 سال از ساخت فیلم تأثیرگذار می گذرد. اما فیلم اسپایک لی درباره گروهی از سارقان بانک فیلم بی نظیری را ایجاد می کند. اگرچه ممکن است بسیاری از طرفداران آن را ندانند ، اما قسمت دوم فیلم ویرایش شد و نسخه DVD آن در سال 2019 با بازیگران و تهیه کنندگان کاملاً متفاوت منتشر شد و اسپایک لی در ساخت این فیلم شرکت نکرد.

فیلم نفوذی برای جبران فیلم ضعیف ورودی به دنباله ای قوی نیاز دارد: Inside Man: Most Wanted 2019. اولین فیلم ساخته شده سیاستمداران فاسد و قدرتمند را مانند قبل نشان می دهد. اما دنزل واشنگتن یک بار قسمت دوم فیلم را در دوران حرفه ای خود بازی کرد ، اکولایزر 2. اگر هنوز این فیلم را ندیده اید ، توصیه می کنیم آن را ببینید.

4. سگ حمل و نقل آب

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: کوئنتین تارانتینو
  • بازیکنان: تیم روث ، هاروی کیتل ، مایل مدسن
  • نتیجه: ..

فیلم سگهای انبار ، که مشخص است صحنه سرقت را نشان نمی دهد ، لیستی از بازیگران برجسته دارد و در پایان بخشی با نقش های نامشخص وجود دارد.

در مورد قسمت بعدی فیلم صحبت شد که در آن آقای بلوند با وینسنت وگا از فیلم محبوب حضور داشت ، اما پروژه به پایان نرسید. اگرچه طرفداران نظریه های زیادی در مورد پایان الماس پس از پایان فیلم ارائه کرده اند ، اما هیچ کدام به اندازه پایان نوشته شده توسط خود کوئنتین تارانتینو قانع کننده نیستند.

3. ماشین

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: نیکلاس ویندینگرفن
  • بازیکنان: رایان گاسلینگ ، کری مولیگان ، برایان کرانستون
  • نتیجه: 2011

رانندگی فیلمی است که از نظر پیروانش انتظار می رود سرشار از اکشن ، پر از خشونت و سرقت باشد. اما تماشاگران با چیز دیگری روبرو شدند.

با این حال ، فیلم رانندگی به دلیل نحوه استخدام شخصیت های اصلی به عنوان یکی از بهترین فیلم های سرقت دهه دوم قرن جاری شناخته می شود.

بدلکار بسیار ماهر (گوسلینگ) پلیس تعقیب کننده را از دست می دهد و برای بقیه فیلم ، چنین صحنه هایی نادر است. با توجه به اینکه کتاب بعدی در یک داستان رانندگی نوشته شده است ، انجام قسمت بعدی کاملاً امکان پذیر است.

2. شغل ایتالیایی

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: F. ری ری
  • بازیکنان: دونالد ساترلند ، مارک والبرگ ، ادوارد نورتون ، شارلیز ترون
  • نتیجه: ..

در حالی که بازسازی فیلم آمریکایی به اندازه نسخه انگلیسی خوب نیست ، نسخه 2003 مطمئناً ارزش یک قسمت دوم را دارد. فیلم اول با دنباله ای به پایان می رسد ، که می تواند یکی از بهترین دنباله ها باشد. به خصوص در سینما ، اما همچنان باقی می ماند در همان حالت است و ادامه نمی یابد.

در بازسازی این فیلم ، مانند همه فیلم های غارتگری خوب ، تیمی از اعضای محتاط ابتدا گرد هم می آیند و هرکدام مهارت های منحصر به فرد خود را دارند و کار خود را انجام می دهند. مارک والبرگ ، شارلیز ترون و جیسون استاتهام ستاره های شناخته شده تری نسبت به الان هستند که می توانند قسمت دوم فیلم چند کاغذی را رهبری کنند. از سوی دیگر ، می تواند موفقیت یک فیلم در گیشه را تضمین کند.

1. اقیانوس 8

فیلمی درباره سرقت

  • کارگردان: گری راس
  • بازیکنان: ساندرا بولاک ، گریفین دان ، دیدیه گودوین
  • نتیجه: ..

هم بازیگران فیلم Ocean 8 ، یکی از معدود فیلم های سرقت با بازی زنان زن ، از فیلم قدیمی Ocean الهام گرفته شده اند. این فیلم همان داستان ، انیمیشن و ریتم ریتم های یازده نفر از اقیانوس استیون سودربرگ را دارد. اما به همان اندازه زیبا.

همه موارد و امکانات لازم برای ساخت قسمت بعدی این فیلم وجود دارد. بازیگران جالب هستند و دیالوگ ها خنده دار است و هیجان فیلم های اقیانوس از طریق فیلم افزایش می یابد. اگرچه روند فیلم بسیار ساده شده است ، Ocean 8 پتانسیل بالایی از خود نشان داده است و نیمه دوم فیلم ممکن است تنها راهی باشد که طرفداران می توانند تجسمات Ocean را دوباره تجربه کنند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا