هنر و سینما

تیزر فصل ۹ سریال دکستر از بازگشت به ریشه‌های آدم‌کشی خبر می‌دهد


سریال محبوب دکستر که از فصل 8 با موضوعات جالب و متفاوتش توجه جهانیان را به خود جلب کرده است ، انتظار می رود در نهمین فصل خود بار دیگر طرفداران خود را خوشحال کند. به نظر می رسد دکستر در این فصل به ریشه های قاتل خود بازمی گردد ، اما آیا این می تواند اشتباهاتی را که در پایان فصل 8 مرتکب شده جبران کند؟

با بازگشت کلاید فیلیپس ، تهیه کننده سریال پس از جدایی در فصل چهارم ، طرفداران امیدوارند که این مجموعه ده قسمتی بتواند برخی از اشتباهات رخ داده در نیم فصل نهایی را جبران کند. سلسله. برخی پایان فصل هشتم دکستر را یکی از بدترین پایان های این مجموعه می دانند و فشار بیشتری بر فصل نهم آینده برای برآوردن انتظارات خود وارد می کنند.

هال تنها بازیکن اصلی در این بخش است ، اما این سری با دیگر بازیکنان شروع به کار کرده است. کلنسی براون نقش اصلی را بر عهده خواهد داشت و جیمی چانگ در آن به عنوان پادکست جنایی واقعی ظاهر می شود. این سریال در جنوب نیویورک ، صحرای اورگون ، جایی که آخرین بار دکستر دیده شده اتفاق می افتد که جنجال برانگیز شده است.

ویدئویی که در ابتدا مشاهده کردید ، همراه با صدای اتاق ، به آرامی با تبر نشسته بر تنه درخت بیرون آمد. اگر خوب گوش دهید ، متوجه خواهید شد که دکستر قبل از “طبیعت من” پس از عبارت “هیچ چیزی به نام بازگشت به طبیعت وجود ندارد” مکث می کند ، که مطمئناً نشانه شخصیت قاتل او است. سرانجام ، لوگوی جدیدی از این سری فاش شد ، مشابه لوگوی اصلی دکستر که در برف نوشته شده بود.

فصل جدید دکستر ده سال پس از حضور نهایی سریال اتفاق می افتد ، زمانی که گرد و غبار ممکن است از بین برود. در قسمت پایانی فصل 8 ، دکستر مورگان قبل از فرار به اورگان جان خود را از دست داد و تبدیل به یک چوب زن و عزادار بسیاری از مردگان شد. یکی از این اجساد بدن خواهر او دبرا مورگان با بازی جنیفر کارپنتر است. دکستر تصمیم گرفت به زندگی خواهرش که مدتی بیهوش شده بود پایان دهد و جسد او را در دریا گذاشت که تنها یکی از جنبه های بحث برانگیز پایان سریال بود که اعتراض بسیاری از طرفداران را در پی داشت.

متأسفانه ، دکستر نتوانست آن اشتباه را جبران کند ، اما توانست داستان جدیدی را بیان کند که به ریشه های این سریال احترام می گذارد. طرفداران انتظار دارند در فصل آینده دکستر مورگان را به عنوان یک انسان با همه نقص هایش ببینند. با توجه به تیزر بالا ، به نظر می رسد که این اتفاق می افتد ، اما آیا او به دادگاه سپرده می شود یا دوباره فرار می کند؟ فصل 9 Dexter ، که در نیمه دوم سال 2021 پخش می شود ، ممکن است به این س andالات و بسیاری دیگر از سوالات پاسخ دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا