هنر و سینما

۱۰ انیمیشن سریالی که دنباله‌ی فیلم‌های لایو اکشن معروف بودند


در حالی که اسپین آف ها رایج هستند ، برخی از سریال ها بر اساس فیلم های زنده ساخته شده اند که ممکن است طرفداران با آن آشنا نباشند. در این پست ، ما به 10 سری فیلم اشاره کرده ایم که دنباله ای از فیلم های محبوب هستند که باید بدانید.

برای همه ما عادی است که ساخت و استفاده از فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنیم یا بخواهیم سریالی را با بازیگران و قهرمانان مورد علاقه خود تماشا کنیم ، اما ساختن یک فیلم یا سریال و یک سریال اکشن بسیار نادر است. در ویدئوی زنده و در بسیاری از موارد ، آنها برای تبدیل بزرگسالان به بازیکنان سرگرم کننده کودکان بی توجه و پذیرفته می شوند.

در حالی که برخی از طرفداران اقتباس از فیلم های محبوب و فیلم های زنده مانند Beetlejuice یا Men in Black: The Series را به خاطر می آورند ، فیلم ها و فرنچایزهای بسیار دیگری نیز وجود دارند که معمولاً اقتباسی دیدنی هستند. از آنها ساخته شده است و می توان به راحتی نادیده گرفت. در بعدی ، ما نگاهی دقیق تر به این حق رای دادن متحرک خواهیم داشت.

10. Mighty Ducks دارای یک اسپین آف به نام Alien Team Of Hockey-Playing Superhero Ducks است.

غنا

جوجه اردک زنده در Disney Plus ظاهر شد زیرا Game Changers با اولین بازی سینمایی که در دهه 1990 از شبکه ABC پخش شد متفاوت بود و همین نام را داشت.

مجموعه Powers Ducks تیمی از مبارزان اردک با تکنولوژی بالا را نشان می دهد که برای مبارزه با بیگانگان روی زمین وانمود می کنند اردک های قدرتمند Anaheim هستند. این نمایش منحصر به فرد شامل فیلم های زنده و تیم های جوان NHL بود و کسانی که این سریال کوتاه را تماشا کردند آن را به خاطر خواهند آورد.

9. رمبو و قدرت آزادی او با SAVAGE مبارزه کردند

رمبو

فیلم هایی مانند First Blood که شنوندگان را با جان رمبو ، جانباز جنگ آشنا کردند ، انتخاب مناسبی برای مجموعه فیلم های کودکان به نظر نمی رسد ، اما این حق رای جنبه های خشن رمبو 1988 را کاهش می دهد.

کارتون رمبو ، با قدرتهای رهایی بخش جهانی ، با یک شرور فراموش نشدنی مبارزه کرد که با کارشناسان کارگردان در زمینه انتقام ، استبداد و تجاوز ، به اختصار SAVAGE ، متحد شده بود.

8. مغازه دار ؛ نویسنده: سریال متحرک

مغازه دار

اولین انتشار مستقل کوین اسمیت ، به کارگردانی کلرکس در سال 1994 ، بینندگان را هیجان زده کرد و با کارهای زنده خود آنقدر موفق بود که به کتاب های کمیک و تلویزیون علاقه مند شد. این موفقیت زمانی حاصل شد که ما در مورد بازیکنان اصلی View Askewniverse صحبت کردیم ، اولین نمایش ارائه شده توسط خرده فروش. تاریخ ساخت این مجموعه به سال 2000 برمی گردد.

این مجموعه به دنبال منشیان دانته و رندال به همراه بازیگران اصلی جی و سایلنت باب بودند که در جریان معامله با مشاور مسکن مشکوک با صدای الک بالدوین ظاهر شدند. طرفداران فیلم ممکن است سریال را نشنیده باشند زیرا شش قسمت اول تنها پس از پخش دو قسمت از شبکه ABC لغو شد.

7. مومیایی نبرد مداوم خانواده اوکانل با ایمهوتپ را به تصویر می کشد

مادر الف

کارتون مومیایی ، مانند فیلم اصلی ، خانواده اوکانل را دنبال می کند و The Mummy Returns را دوباره خلق می کند تا داستان را پیش ببرد ، زیرا با تهدید جهانی ایمهوتپ کشیش بزرگ مبارزه می کند.

این سریال مومیایی نام داشت. The Mummy: Medjai’s Secrets در فصل دوم اتفاق افتاد ، پس از آن الکس اوکانل جوان پس از تمرین با ماجا و مبارزه با تهدیدهای آنک نامون ، برای جلوگیری از بازگشت مادر ما تلاش کرد. عاقبت به دلیل نمره پایین حذف شد.

6. سری آینده بازگشت به عقب شامل اولین تولید The Science Guy توسط بیل نای است.

بازگشت به آینده

مارتی مک فلای و خانواده براون از فیلم 1991 بازگشت به آینده با مجموعه فیلم بازگشت به آینده بازگشتند ، که پس از وقایع سومین فیلم بلند دنبال شد و سفر خود را ادامه داد. اینها با گذشت زمان گذشت. این سریال دو فصل پخش شد و شامل موتور دلورین یا موتور قطار دودی بود.

بازگشت به آینده: این مجموعه اکشن یک قسمت سینمایی را با داک براون کریستوفر لوید ، که در حال انجام آزمایشات علمی است ، نشان داد. در این قسمت ها بیل نای ، دستیار وی حضور داشت که تا زمانی که بیل نای دانشمند نشد ، درگیر شد.

5. پلیس 80 ساله خشن (RoboCop) به عنوان یک مجموعه عکس خانوادگی ساخته شد

پلیس آهنی

با کمال تعجب ، مارول انیمیشن تصمیم گرفت فیلم اعتراضی قدرتمند 1988 مرد آهنی را به مجموعه ای از کارتون های کودکان تبدیل کند که در نهایت مورد استقبال قرار گرفت.

به پلیس های آهنی به جای سلاح های واقعی سلاح لیزری داده شد و ما آنها را دیدیم که با ربات های دیگر می جنگند و همچنین شکل های رباتیک جدیدی به خود می گیرند. پلیس آهنی ؛ آلفا کماندو (RoboCop: Alpha Commando) در سال 1998 منتشر شد و از دیدگاه علمی تخیلی پیشرفته ای برخوردار بود ، اما نتوانست خود را به عنوان یک حق رای بدهد.

4. جومانجی در دنیای بازی و با پخش کننده ویدئو

جو

1996 شاهد انتشار جومانجی بود. ما مجموعه انیمیشنی (Jumanji: The Animated Series) هستیم که رویدادهای فیلم را به اکثر بازیگران ، از جمله خواهر و برادرهای آنها به نام جودی و پیتر نشان می دهد ، زیرا اغلب آنها جذب دنیای جنگل می شوند ، مرد آلن پریش. آنها برای اولین بار ملاقات می کنند.

مجموعه جومانجی اسطوره و شخصیت فیلم را به شیوه های جدید و مهیجی گسترش داد و منجر به ایجاد سه فصل شد. اگرچه این مجموعه زنده اکشن یک شخصیت جدید بود ، اما با کشف دنیای بازی همان مجموعه ، نتیجه مشابهی را دنبال کردند.

3. تیم ویلی و جسی را برای حفاظت از محیط زیست آزاد کنید

نهنگ های رایگان

پس از موفقیت نهنگ آزاد در سال 1993 ، یک اقتباس متحرک ساخته شد که عناصر جدیدی به داستان اضافه کرد و به ستاره جوان جسی اجازه داد با حیواناتی مانند نهنگ قاتل ویلی دوست شود.

Free Willy: The Animated Series جسی و ویلی را قبل از اینکه یک شرور وارد یک شرکت نفتی معروف به The Machine شود و یک زیردریایی مرده با تکنولوژی بالا در تلاش برای متوقف کردن وی ، معرفی می کند. دوستان ویلی.

2. گودزیلا: این تیم دارای تیم علمی با کایجو است

گودزیلا

از بین همه فیلم های گودزیلا اقتباس شده ، این نسخه آمریکایی کایجو در سال 1998 است که به یک سریال اکشن تبدیل شد و دو سال پس از Fox Kids اصلی اکران شد.

در سریال گودزیلا بازیگرانی حضور داشتند که به عنوان تیمی از محیط بانان یا به طور خلاصه HEAT با تهدید هسته ای و دیگر جانوران غول پیکر که در سراسر جهان ظاهر شده بودند مبارزه کردند.

1. جیم کری فیلم هایی مانند The Mask ، Ace Ventura و Dumb & Dumber را بر عهده گرفته است

جیم کری

تعجبی ندارد که بسیاری از فیلمسازان جیم کری بر اساس این فیلم زندگی جدیدی در تلویزیون پیدا کرده اند ، اگرچه ممکن است تعجب آور باشد که مجموعه سه قسمتی در سال 1995 ، پس از اکران فیلم در سال 1994 به پایان رسید.

جیم کری در اقتباس داغ شرکت نکرد ، اما همان شخصیت های فیلم و اکشن زنده ، در مجموعه هایی مانند ماسک ؛ ماسک: سری و Es Ventura؛ کارآگاه حیوانات (Ace Ventura: Pet Detective) ، هر دو برای مجموعه ای از فصل های دیوانه کننده و شگفت انگیز تنظیم شده اند. این سریال (Dumb & Dumber: The Animated Series) موفق تر از این دو نبود.

منبع: cbr

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا