هنر و سینما

۵ ابرقهرمان مارول که در «یک مکان ساکت ۲» زنده می‌مانند (و ۵ تا که می‌میرند)


بسیاری از دوستداران مشتاق فیلم می خواهند شخصیت های مورد علاقه خود را در دنیای اطراف و فضای فیلم های دیگر ببینند و شاهد تجربیات جدید آنها باشند. این داستانهای تکان دهنده اغلب رنگ واقعیت را نمی بینند ، اما خوبی این است که فکر کنید هیچ چیز ناتمامی در آن وجود ندارد و می توانید مواد را در ماست بگذارید و از نتیجه لذت ببرید! در این مقاله ، ما دو دنیای سینمایی محبوب ، دنیای سینمایی مارول (MCU) و Silent Space را ترکیب می کنیم تا ببینیم عواقب آن چه خواهد بود.

بازیکنان مارول توانایی های مافوق بشری دارند و می توانند با انواع بلایای طبیعی و غیر طبیعی مقابله کنند و علاوه بر زنده ماندن ، جامعه ای از جانوران بزرگ و ابرشهرها را نجات دهند ، اما جهان مکانی آرام است که تفاوت هایی وجود دارد که حتی برای آنها مشکل ساز است. فقط کسانی که مانند خانواده ابوت توانایی سازگاری و زنده ماندن در شرایط دشوار را دارند ، گروهی کار می کنند ، روی پنجه پا راه می روند و البته بی سر و صدا می توانند زنده بمانند.

اما کدام شخصیت مارول می تواند با این چالش روبرو شود؟ در بعدی ، ما به 5 شخصیتی که از این چالش استکباری بیرون می آیند و 5 شخصیت دیگر که ممکن است دار فانی را وداع بگویند ، نگاه می کنیم.

10. بیوه سیاه: بازمانده

عنکبوت

Black Widow یکی از قهرمانان بیمار ، آرام و ایمیل مارول است و دقیقاً می داند در شرایط دشوار باید چه کار کند. او سریع و چابک است و ثابت کرده است که می تواند با یک جانور غول پیکر بزرگتر از او کنار بیاید.

بیوه سیاه می تواند خطر را تشخیص داده و راههای دیگری برای فرار از آن پیدا کند. همچنین ، مانند لی ابوت ، او ممکن است توانایی پیدا کردن یک پناهگاه امن را داشته باشد و البته او یک برنامه کامل برای خرد کردن جانوران غول پیکر و نجات جهان طراحی خواهد کرد. با این حال ، این یکی از بهترین گزینه های مارول برای ورود به دنیای فضای آرام است.

9. هالک: ناپدید شدن

هالک

بروس بنر ممکن است از یک دنیا سکوت جان سالم به در ببرد. از آنجا که او آنقدر باهوش است که می تواند برای خود و دیگران پیشرفت کند ، اولین ایده را دارد ، اما متأسفانه هالک بخش بزرگی از او است و بروس معمولاً هیچ کنترلی بر ظاهر خود ندارد.

از آنجا که هالک هنگام عصبانیت بسیار بلند به نظر می رسد ، توجه بیگانه در عرض چند ثانیه به مکانی آرام جلب می شود. البته طول زیاد آن باعث می شود برای شکستن چند فیلم چند رسانه ای انتخاب خوبی باشد ، اما در صورت برخورد با ارتش ، خطر نابودی کامل آن وجود دارد.

8. پول سریع: زنده بمانید

پول سریع

Quick Silver در دنیای فیلم مارول کمیاب است ، اما او قهرمانی است که توانایی زندگی در مکانی آرام را دارد. او مردی خجالتی و آرام بود. بنابراین سکوت مشکلی ندارد و باعث افسردگی و انزوا نمی شود.

از سوی دیگر ، توانایی های فوق بشری کوییک سیلور او را به موجودی سازگار با این دنیای عجیب تبدیل می کند. Silver Quick با سرعت صوت در فضا حرکت می کند و از طرف دیگر قدرت بصری استثنایی دارد. بنابراین او می تواند به سرعت حیوانات غول پیکر را در مکانی آرام مشاهده کند و برای فرار از صاعقه به منطقه ای امن برود.

7. دوغاب: از بین می رود

دوغاب

مهم نیست که کدام نسخه از غار در دنیایی از فضای آرام زندگی می کند ، آیا این شخصیت سعی می کند زندگی کند یا نه ، اما این بدان معنا نیست که او زنده است. یک نسخه کوچک از دوغاب به تنهایی غیرقابل تحمل است و نیاز به مراقبت از شخص دیگری دارد. ظاهر نوجوان او تنبل و قریب به اتفاق است و او نمی تواند در شرایط سخت با دیگران کار کند.

اما اجازه دهید به نسخه بزرگ برسیم ؛ به اندازه کافی قوی است که می تواند حیوانات بزرگ را تعقیب کند ، اما آنقدر بزرگ و متعدد است که برای پناهگاه قابل دسترسی نیست و به سرعت قابل تشخیص است.

6. هاکی: او زنده است

فعل

هاکی به عنوان یک قهرمان مارول ، استاد رازداری و سکوت است. او هیچ توانایی فوق بشری ندارد ، اما در استفاده از انواع سلاح بسیار خوب است ، و این دقیقاً همان چیزی است که او را برای زندگی در محیطی آرام انتخاب خوبی کرده است. هاکی در مکانهایی پنهان می شود که شما حتی فکرش را هم نمی کنید و جانوران غول پیکر را با تیر و کمان در زمان مناسب می کشد. از سوی دیگر ، او مهارت های رزمی موثری را از کاپیتان آمریکا آموخت که در شرایط سخت و نبرد تن به تن از آنها استفاده می کند.

هاکی یک خانواده تمام عیار است و برای محافظت از خانواده و فرزندانش هر کاری را که می تواند انجام می دهد. بنابراین محافظ خوبی برای بقیه ساکنان این دنیای عجیب است.

5. لوکی: ناپدید می شود

لوکی

لوکی یکی از شگفت انگیزترین کنترل کننده های مارول است ، اما غرور بیش از حد او را متمایز می کند. او هیچ مشکلی در مذاکره با دشمن ندارد و به راحتی در مورد راه خروج از بحران صحبت می کند و دوست دارد به همه بگوید که از همه قوی تر است ، اما به نظر نمی رسد که او یک جانور غول پیکر را در یک مکان آرام داشته باشد ، مانند قوی هیکل. صبر برای گوش دادن به او آنها کسری از ثانیه را حمل می کنند!

لوکی اغلب خود را به هم می ریزد و دنیای مکان آرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. از سوی دیگر ، نشستن آرام و بی سر و صدا واقعاً در فرهنگ لغت شخصیت اغراق آمیز او نیست و او دوست دارد در مقابل جمعیت زیادی بایستد و سخنرانی کند ، که البته هرگز در این دنیا از بین نمی رود.

4. دکتر عجیب: او هنوز زنده است

دکتر. عجیب

مانند هاکی ، آقایان. عجیب هیچ مشکلی برای ماندن در سایه ، ساکت بودن و نگاه دقیق ندارد. این چیزی بود که او پس از تصادف به خوبی آموخت و از آن برای توسعه مهارت های خود استفاده کرد. با این حال ، این یک انتخاب خوب برای زندگی در این جهان است.

علاوه بر این ، مهارت های Dr. استفاده از عجیب برای او و برای جهان در مکانی آرام بسیار آسان است در شرایطی که شما به پزشکان و بیمارستان ها مراجعه می کنید مانند یافتن سوزن در چمنزار است. او همچنین با نبوغ به هر سناتور نگاه می کند و شاید به عنوان یک رهبر تمام عیار برای سازماندهی بازماندگان عمل کند.

3. مرد عنکبوتی: ناپدید شد

مرد عنکبوتی

پیتر پارکر و مرد عنکبوتی دو فرد کاملاً متفاوت هستند و وقتی این پسر قهرمان لباس خود را می پوشد تبدیل به یک قهرمان خردمند می شود که علاوه بر اینکه می تواند از همه موانع عبور کند ، در مواقع مورد نیاز می تواند ساکت باشد ، اما مشکل اصلی این است که اگر به صحنه کارخانه برگردید ، حتی اگر او آن را دوست داشته باشد ، نمی تواند سکوت کند!

پیتر پارکر یک جوان باهوش ، خوش صحبت و آشکار است و چند ثانیه جوان بودن در یک مکان آرام کافی است تا یک حادثه بزرگ ایجاد کند.

2. مرد آهنین: او هنوز زنده است

مردان آهنین

تونی استارک یکی از شایسته ترین قهرمانان مارول برای مواجهه با شرایط بحرانی است. اگرچه او می تواند مانند پیتر پارکر بسیار صحبت کند ، اما به اندازه کافی بالغ است که کنترل می شود و کاملاً ساکت است. او از هوش و تجربه بالایی برخوردار است و این دقیقاً همان کاری است که در مکان آرام در زندگی پس از مرگ انجام می دهد.

تونی استارک به دنیای مارول ثابت کرده است که او نه تنها به ایده های عالی فکر می کند بلکه آنها را نیز به کار می گیرد. بنابراین او می تواند ابزارهای جدیدی برای کمک به خود و دیگر ساکنان در این دنیای آرام و عجیب بسازد. به طور کلی ، اگر او از پوشیدن لباس های غول پیکر و پر سر و صدا مرد آهنی خودداری کند ، این یک انتخاب بسیار خوب برای زنده ماندن است.

1. ثور: ناپدید شدن

گاو

خدای رعد و برق دارای توانایی هایی است که از آن برای زنده ماندن در دنیایی از مکان های آرام استفاده می کند. این موارد شامل تشخیص صدای اجسام دور و تشخیص مسیر اجسام با سرعتی بالاتر از نور است. بنابراین او می تواند جانوران غول پیکر را سریعتر از سایر دوستانش تشخیص دهد و سریعتر فرار کند. از سوی دیگر ، قوی است که مهمانان را به سرعت بیاورید. او همچنین شفا دهنده بسیار خوبی است و معمولاً هیچ آسیبی به بدن خود نمی رساند.

اما بدترین شکل ثور پر سر و صدا است. البته ، او صدای بلندی دارد و نمی تواند دعوا را در سکوت به پایان برساند ، و باید شورش را آغاز کند. با این حال ، او ممکن است از جانوران غول پیکر جان سالم به در ببرد ، اما چون همه اطرافیان خود را خواهد کشت ، ساکنان جهان در یک مکان آرام ممکن است صبر خود را از دست داده و ناپدید شوند!

متأسفانه ، ما نتوانستیم همه قهرمانان و شروران مارول را در این لیست لیست کنیم. اگر گزینه های دیگری دارید ، خوشحال می شویم از شما مطلع شویم.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا