هنر و سینما

لیگ عدالت؛ قدرت‌های فلش و آکوامن چالشی مشترک برای آن‌هاست


Justice League زک اسنایدر نشان می دهد که چرا قدرت های Flash و Aquaman به آنها نیاز دارند تا لباس قهرمان بپوشند.

در Ligger Justice زک اسنایدر ، به استثنای بتمن و زن شگفت انگیز ، همه آنها برای اولین بار دور هم جمع شدند و رسماً یک تیم تشکیل دادند. سایبورگ سعی می کند بدن رباتیک خود را وفق دهد ، فلش همچنان قدرت Speedforce را نادیده می گیرد و آرتور کری جونیور. همچنان مدعی تاج و تخت آتلانتیس و لباس آکوامن است.

لیگ عدالت با وجود قهرمانان بی تجربه ، تیم بسیار قوی ای است. به عنوان مثال ، سایبورگ تنها با یک فکر می تواند دنیایی را نابود کند و فلش می تواند سفری کوچک به گذشته داشته باشد.

Aquaman و Flash را نمی توان از نظر قدرت با سوپرمن مقایسه کرد ، اما اکنون آنقدر قوی هستند که نمی توانند با لباس های معمول خود مطابقت داشته باشند.

آکوامن هنگام آماده شدن برای ورود به دریا لباسهای خود را در آورد. این نه تنها یک ترفند سینمایی برای نشان دادن خالکوبی های خود است ، بلکه نشان دادن این است که او نمی تواند با لباس به دلیل سرعت و قدرتش در شنا این کار را انجام دهد. به همین دلیل ، اقیانوس اطلس به سلاح های خود ، که با دنیای زیر آب سازگار است ، عادت کرده است.

کفش های بری آلن نیز به محض استفاده از قدرت سریع منفجر می شوند. کاری که فلش انجام می دهد این است که به بری اجازه می دهد سریعتر از سوزاندن لباس هایش بدود. بنابراین ، Aquaman و Flash هنگام نیاز به لباس های خود در کشورهای توسعه یافته می پوشند. همانطور که در فیلم Aquaman ، به کارگردانی جیمز وان می بینیم ، ارزش زره طلایی آتلانتیس یک موضوع مهم تاریخی در فرهنگ آتلانتیس است.

نسخه Justice League از زک اسنایدر و بقیه فیلم های دی سی به وضوح توضیح می دهد که چرا این قهرمانان لباس های معروف خود را می پوشند. در حالی که آکوامن و فلش برای محافظت شخصی به لباس خود نیاز دارند ، بتمن برای همراهی متحدان قدرتمند خود به خفاش خود نیاز دارد. لباس های سوپرمن و زن شگفت انگیز ، مانند آکوامن ، نمادی از فرهنگ آنها است ، زیرا هر دو طرح منحصر به فردی با طرح های منحصر به فرد هستند که توسط آمازون ها و کریپتونین ها در موارد بسیار خاص استفاده می شوند.

بدنه فلزی Cyborg از جعبه مادر تهیه می شود و باعث می شود رگ های خونی رباتیک آن به دلیل پوشش واقعی شبیه نفرین باشد. لیگ عدالت اسنایدر لباس های عملی برای قهرمانان کابوس ارائه می دهد. ژاکت از فناوری بالاتری برخوردار است و جوکر ظاهری آخرالزمانی دارد.

Aquaman و Flash ثابت می کنند که قهرمانان هر دو جنبه های مثبت خود را دارند. آنها اکنون خدایان را از طریق لباس خود می شناسند. آنها می توانند با کمک مالی بروس وین به عنوان لیگ عدالت 2 و عدالت لیگ 3 ارتقا پیدا کنند تا او برای آخرین بازی خود مقابل دارکساید آماده شود. لیگ عدالت زک اسنایدر ممکن است پایان بازی Snyder Rovers در Sainte باشد ، اما یک ویدیوی آینده نشان می دهد که دیگر قهرمانان DC مانند Hawkman و Supergirl دلیل بزرگی برای پوشیدن لباس خود دارند. قهرمانان.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا